שיחת משתמשת:Goldmoon
הוספת נושאשלום Goldmoon, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית! | |||||||||||||
|
|
בברכה,eytanar • שיחה • תרומות 12:03, 15 באוגוסט 2007 (IDT)
פוסט בפייסבוק?
[עריכת קוד מקור]אפשר לקבל קישור לשם? הכצעקתה - שיחה 12:43, 15 במרץ 2014 (IST)
- אני לא יודעת על איזה פוסט מדובר, ככל שמדובר בפוסט שלי - אני מעדיפה לא ליצור קישור ישיר בין הזהות האמיתית שלי למשתמש שלי כאן. --Goldmoon - שיחה 17:56, 15 במרץ 2014 (IST)
טינקטורה
[עריכת קוד מקור]אם רצונך לכתוב ערך על המיצוי באלכוהול, אין כל בעיה בכך. בראשו אפשר להוסיף {{פירוש נוסף}} להרלדיקה. odedee • שיחה 18:31, 29 בנובמבר 2009 (IST)
בתור משתמשת שמצהירה על עצמה כחדשה..
[עריכת קוד מקור]אנו עובדים כיום על מיזם ליצירת סירטוני הדרכה למשתמשים חדשים. למשתמשים ותיקים קשה להזכר מה זה בדיוק להיות חדש ולכן קשה להם להעריך את הקשיים. האם תוכלי לחוות דעה? מה כדאי להוסיף, מה כדאי לשנות.. איך אפשר לשפר? אורי מוסנזון - שיחה 13:13, 8 בדצמבר 2009 (IST)
- אשתדל, אבל אני באופן אישי ממש לא חובבת מדריכי וידאו, משום סוג בשום אתר. Goldmoon - שיחה 13:15, 8 בדצמבר 2009 (IST)
- טוב אז את מסודרת כי מדריכים כתובים יש כאן למכביר (וטובים) אורי מוסנזון - שיחה 16:54, 8 בדצמבר 2009 (IST)
- כן, נעזרתי בהם הרבה. אבל לא תמיד קל למצוא מה שרוצים לדעת (זו יכולה להיות גם אשמתי, משום שלא היתה לי סבלנות לקרוא את המדריך צעד אחר צעד, אז כל פעם אני מחפשת תשובות לשאלות נקודתיות שמתעוררות אצלי, ופעמים רבות התשובה נמצאת רק באיזה ארכיב נשכח של דלפק הייעוץ), ולא תמיד ההסבר מספק. פה שם אני מתקנת או מעירה דברים בדף השיחה. הבעיה היא שלא ברור מי, אם בכלל, בודק את זה. אם תצטבר לי מסה קריטית של דברים, אולי אכין דף הצעות לשיפור. Goldmoon - שיחה 18:18, 8 בדצמבר 2009 (IST)
- טוב אז את מסודרת כי מדריכים כתובים יש כאן למכביר (וטובים) אורי מוסנזון - שיחה 16:54, 8 בדצמבר 2009 (IST)
- אשתדל, אבל אני באופן אישי ממש לא חובבת מדריכי וידאו, משום סוג בשום אתר. Goldmoon - שיחה 13:15, 8 בדצמבר 2009 (IST)
שר הטבעות
[עריכת קוד מקור]האם גם את חובבת טולקין? יש מחסור גדול בתמונות איכותיות חופשיות בתחום. אולי במקרה את מכירה מקור כזה?אורי מוסנזון - שיחה 16:56, 8 בדצמבר 2009 (IST)
- חובבת טולקין, אבל לא מושבעת (לא שייכת לאף אגודה, לא הולכת לכנסים, ולא לוקחת ללב שום דבר). אין לי מידע על תמונות, אבל אפשר אולי לפנות לקבוצות החובבים המתאימות. מה קורה בויקיפדיה האנגלית? Goldmoon - שיחה 18:13, 8 בדצמבר 2009 (IST)
- כן, ויקיפדיות בשפות אחרות וויקישיתוף הם המקומות הראשונים לחפש. הצרה היא שההצע שם עלוב למדי. בנתיים יצא מהארון טולקנאי מורעל. אשאל אותו..אורי מוסנזון - שיחה 19:48, 8 בדצמבר 2009 (IST)
- חובבת טולקין, אבל לא מושבעת (לא שייכת לאף אגודה, לא הולכת לכנסים, ולא לוקחת ללב שום דבר). אין לי מידע על תמונות, אבל אפשר אולי לפנות לקבוצות החובבים המתאימות. מה קורה בויקיפדיה האנגלית? Goldmoon - שיחה 18:13, 8 בדצמבר 2009 (IST)
- כיף לקרוא על עוד טולקינאים בויקיפדיה :) (אני לא מושבע, אבל נהניתי מההוביט ושר הטבעות). טל גלילי - שיחה 18:30, 27 בדצמבר 2009 (IST)
- אני מודה שחשבתי שיהיו אפילו יותר טולקינאים. ויקפדיה זה עסק של גיקים, וגיקים אוהבים טולקין, לא? Goldmoon - שיחה 08:54, 28 בדצמבר 2009 (IST)
אלי אשד
[עריכת קוד מקור]דוגמה:
- {{אלי אשד|שם=הצופן של דן בראון|id=9170}}
תוצאה:
בברכה, אבינעם - שיחה 19:42, 10 בדצמבר 2009 (IST)
- תודה רבה! וזה בערך מה שחסר בתבנית עצמה, כדי שלא יהיה צורך להטריח ויקיפדים ותיקים במה שניתן להסביר בדף... Goldmoon - שיחה 21:17, 10 בדצמבר 2009 (IST)
- תוקן שם. אבינעם - שיחה 21:36, 10 בדצמבר 2009 (IST)
- אני כתבתי בשיחה, אך אבינעם עשה טוב ממני והוסיף הסבר בתבנית עצמה, כפי שצריך. טיפ קטן לפעם הבאה, לחצי על "דפים המקושרים לכאן" כדי לראות לאן התבנית משוייכת וכיצד השתמשו בה אחרים. בברכה, דורית 21:38, 10 בדצמבר 2009 (IST)
- תודה לשניכם, על ההסבר, על התיקון ועל הטיפ. Goldmoon - שיחה 10:58, 13 בדצמבר 2009 (IST)
- אני כתבתי בשיחה, אך אבינעם עשה טוב ממני והוסיף הסבר בתבנית עצמה, כפי שצריך. טיפ קטן לפעם הבאה, לחצי על "דפים המקושרים לכאן" כדי לראות לאן התבנית משוייכת וכיצד השתמשו בה אחרים. בברכה, דורית 21:38, 10 בדצמבר 2009 (IST)
- תוקן שם. אבינעם - שיחה 21:36, 10 בדצמבר 2009 (IST)
דבר שיכול לסייע מאוד בכתיבת ערך זה הוא מציאת ערך אנגלי העוסק באותו נושא.. עִדּוֹ (Eddau) הוצא תורה מציון - תרגם ערכים לאנגלית / עשה לך מנהג קבוע, כתוב בויקימילון פעם בחודש - שיחה 01:39, 11 בדצמבר 2009 (IST)
- אכן. חיפוש ראשוני לא העלה דבר, מקווה שאוכל למצוא בהמשך. תודה בכל מקרה. Goldmoon - שיחה 10:54, 13 בדצמבר 2009 (IST)
- en:Slum? זהר דרוקמן - שלום עולמי 16:08, 14 בדצמבר 2009 (IST)
- מצוין, איך שכחתי? תודה. עכשיו צריך רק למצוא זמן לתרגם. Goldmoon - שיחה 16:14, 14 בדצמבר 2009 (IST)
- en:Slum? זהר דרוקמן - שלום עולמי 16:08, 14 בדצמבר 2009 (IST)
שלום
[עריכת קוד מקור]טוב לראות אותך פה...
אני כבר לא פעיל כמו פעם, אבל עדיין מבקר. נדב - שיחה 10:26, 24 בדצמבר 2009 (IST)
- קל לזהות אותי, הא?
- ידעתי שאתה עדיין מסתובב כאן, ראיתי גם בטוויטר (מה שעשו לזכויות אדם), גם אצל ערןב. העולם נורא קטן, אתה יודע. Goldmoon - שיחה 11:05, 24 בדצמבר 2009 (IST)
- אם תחליפי ניק (או מקצוע, אבל זה נראה לי יותר מסובך) מדי פעם, יכול להיות שנתבלבל... נדב - שיחה 16:00, 27 בדצמבר 2009 (IST)
- אח, אבל זה לא נכון! שים לב, זה בכלל לא אותו ניק. את הניק הזה אתה מכיר, אבל לא בגלל שכך אני מזדהה בתגובות אצלך, אלא ממקומות שלא כולם רואים. Goldmoon - שיחה 08:53, 28 בדצמבר 2009 (IST)
- אם תחליפי ניק (או מקצוע, אבל זה נראה לי יותר מסובך) מדי פעם, יכול להיות שנתבלבל... נדב - שיחה 16:00, 27 בדצמבר 2009 (IST)
מדיניות המחיקה
[עריכת קוד מקור]שלום, לפני עריכת דפי מדיניות צריך לראות שיש הסכמה לצורך בשינוי. אין לנו דף ויקיפדיה:חשיבות וממש לא בטוח שצריך שיהיה. לכן שחזרתי את עריכתך בדף. odedee • שיחה 11:03, 27 בדצמבר 2009 (IST)
- הכוונה היתה להפנות לדף ויקיפדיה:הבהרת חשיבות שהוא דף קיים, ומחמת טעות (תמיד פועלת מהר מדי) לא הפניתי לדף הנכון. לא מדובר בשינוי של מדיניות אלא ביצירת הפניה מתוך מילה קיימת בדף המדיניות לדף מדיניות אחר שקיים ומפרט את הנושא, וזאת לתועלת הויקיפדים שמגיעים לדף ומנסים להבין על מה מדובר. לא כולנו ותיקים, אבל יש כאלה שרוצים לעזור ולהבין טוב יותר. קישור כזה עוזר. ברשותך, אוסיף מחדש את הקישור הנכון. Goldmoon - שיחה 11:10, 27 בדצמבר 2009 (IST)
- אה. יש אליו קישור מתבנית החשיבות עצמה, הוספתי כעת את הקישור שהתכוונת להוסיף. odedee • שיחה 11:23, 27 בדצמבר 2009 (IST)
- נכון, כך הגעתי לדף (דרך תבנית החשיבות). אבל לטעמי הקישור היה נחוץ גם בדף מדיניות המחיקה. תודה על הוספתו. אגב, הפרק "התייחסות לבקשת מחיקה" מפנה אמנם לכללי ההצבעה בויקיפדיה:פרלמנט אבל לטעמי כדאי לשים בו קישורי ויקי מתאימים במקומות הנחוצים, כפי שמופיע בדפים דומים (כולל הדף בפרלמנט), כדי להקל על הקוראים להבין את המושגים ולהגיע לדפים המתאימים גם מתוך דף זה. האם זה נראה לך מיותר, בעייתי, מחייב דיון וכו'? Goldmoon - שיחה 12:05, 27 בדצמבר 2009 (IST)
- לא הבנתי לאילו קישורים בדיוק את מתכוונת. אבל את ההסבר כדאי בכל מקרה לכתוב בשיחת ויקיפדיה:מדיניות המחיקה, לא כאן. odedee • שיחה 13:45, 27 בדצמבר 2009 (IST)
- תודה. אכתוב שם. Goldmoon - שיחה 14:43, 27 בדצמבר 2009 (IST)
- לא הבנתי לאילו קישורים בדיוק את מתכוונת. אבל את ההסבר כדאי בכל מקרה לכתוב בשיחת ויקיפדיה:מדיניות המחיקה, לא כאן. odedee • שיחה 13:45, 27 בדצמבר 2009 (IST)
- נכון, כך הגעתי לדף (דרך תבנית החשיבות). אבל לטעמי הקישור היה נחוץ גם בדף מדיניות המחיקה. תודה על הוספתו. אגב, הפרק "התייחסות לבקשת מחיקה" מפנה אמנם לכללי ההצבעה בויקיפדיה:פרלמנט אבל לטעמי כדאי לשים בו קישורי ויקי מתאימים במקומות הנחוצים, כפי שמופיע בדפים דומים (כולל הדף בפרלמנט), כדי להקל על הקוראים להבין את המושגים ולהגיע לדפים המתאימים גם מתוך דף זה. האם זה נראה לך מיותר, בעייתי, מחייב דיון וכו'? Goldmoon - שיחה 12:05, 27 בדצמבר 2009 (IST)
- אה. יש אליו קישור מתבנית החשיבות עצמה, הוספתי כעת את הקישור שהתכוונת להוסיף. odedee • שיחה 11:23, 27 בדצמבר 2009 (IST)
בדף שלך כתוב
[עריכת קוד מקור]שאת חובבת שר הטבעות. אז יש לי משימה קטנה בשבילך. ערכי דמויות המשנה הם במצוקה אמיתית. יש בורומיר ואין לגולאס ועוד כל מני. אני זוכר במעורפל שפעם היו ערכים כאלה, ואני מוכן לעזור מעט. מה את אומרת? yanshoof • שיחה • מיזמון ערכים שאינם במעקב יצא לדרך! 18:02, 8 באפריל 2010 (IDT)
- אני אכן חובבת טולקין, אבל אני נזהרת מלהבטיח הבטחות שלא אוכל לעמוד בהן. בזמנו דיברתי עם משתמש:זהר דרוקמן על פרויקט האחדת שמות ותעתיקים בערכים הנוגעים לטולקין - ועד כה לא יצא לפועל. ובכלל חלק ניכר מערכי הלגנדאריום הקיימים זקוקים לשכתוב ניכר. כרגע נראה לי שכתיבת ערכים של ממש היא מעבר לכוחותיי, ואני מסתפקת במשימות ויקיגמדות שנקרות על דרכי. לגבי הדמויות - בדף השיחה של הערך כתוב שהיתה מחיקה גדולה בעבר, אני מניחה שאפשר להתחיל מלחפש בהיסטוריה שם. אשמח להצטרף ולסייע - אבל, שוב, מתקשה להתחייב למשימה כזו. Goldmoon - שיחה 15:54, 11 באפריל 2010 (IDT)
- סבבה, אבל תרשמי לעצמך פרוייקט כשיהיה לך זמן. yanshoof • שיחה • מיזמון ערכים שאינם במעקב יצא לדרך! 19:10, 11 באפריל 2010 (IDT)
- רושמת. אבל זמן לא נראה כמו מצוקה שעתידה להיפתר מתישהו. Goldmoon - שיחה 09:29, 12 באפריל 2010 (IDT)
- בקטנה, כמה זמן זה מסיום התואר ועד הפנסיה? yanshoof • שיחה • מיזמון ערכים שאינם במעקב יצא לדרך! 11:02, 12 באפריל 2010 (IDT)
- רושמת. אבל זמן לא נראה כמו מצוקה שעתידה להיפתר מתישהו. Goldmoon - שיחה 09:29, 12 באפריל 2010 (IDT)
- סבבה, אבל תרשמי לעצמך פרוייקט כשיהיה לך זמן. yanshoof • שיחה • מיזמון ערכים שאינם במעקב יצא לדרך! 19:10, 11 באפריל 2010 (IDT)
הרשמה ללוסטפדיה
[עריכת קוד מקור]נסי להירשם כאן: http://www.wikia.com/index.php?title=Special:Signup&returnto=Special:Signup&type=signup
77.127.222.56 04:34, 26 במאי 2010 (IDT)
- שכחתי להגיד - נרשמתי בקישור שנתת, ותודה רבה! --Goldmoon - שיחה 12:16, 27 במאי 2010 (IDT)
דרישות מקור
[עריכת קוד מקור]שלום,
לא נהוג לבקש מקור לפרק שלם, אלא רק לטענות ספציפיות. גילגמש • שיחה 18:46, 5 באוקטובר 2010 (IST)
- תודה. דווקא חשבתי שזכרתי שראיתי באיזשהו מקום דרישת מקור לפרק שלם, אלא שלא הצלחתי למצוא את התבנית המתאימה. מסתבר שאין כזו... כפי שראית, הפרק כולו היה רצוף בטענות המצריכות מקור, אך לא רציתי למחוק אותן או להוסיף דרישת מקור על כל משפט ומשפט. Goldmoon - שיחה 18:48, 5 באוקטובר 2010 (IST)
חכירה
[עריכת קוד מקור]אנא ראי שיחה:חכירה.
ולגבי רוב בעילות אחר הבעל - מה כוונתך? תודה
-- (משתמש:פשוט [משה] • שיחה) • י' בכסלו ה'תשע"א • 19:26, 16 בנובמבר 2010 (IST)
- לגבי שיחה: חכירה - הצצתי, אענה לך שם, אם כי אני במצוקת זמן קשה כרגע.
- לגבי רוב בעילות אחר הבעל - הכוונה לכלל ההלכתי (חזקה הלכתית) לפיו כאשר תינוק נולד לאישה נשואה שנבעלה גם עם אחר, התינוק מיוחס לבעלה, מתוך הנחה שרוב הבעילות היו ע"י בעלה ולכן בהסתברות גבוהה יותר התינוק הינו שלו. הכלל נועד כמובן למנוע ממזרות. כיום ממשיכים לעשות בו שימוש למרות לכאורה אם באמת מעוניינים לדעת את זהות האב, אפשר לעשות בדיקת דנ"א. העניין הוא כמובן שלא מעוניינים לדעת אותה באמת, מחשש ממזרות.
- הזדמן לי לראות לפני מפר שבועות ויכוח בקהילה, אלו כללים הלכתיים ראויים לערך בויקפדיה ואלו לא. אינני יודעת כיצד הדיון הסתיים. ייתכן שהערך הזה לא ייחשב כראוי. לטעמי הוא כן.
- --Goldmoon - שיחה 09:32, 17 בנובמבר 2010 (IST)
- היי, זה אכן כלל חשוב שראוי שיהיה לו ערך כאן.ALC - שיחה 01:30, 14 באפריל 2011 (IDT)
- בינתיים הערך כבר נכתב, ולא נראה שהיתה בעיה עם חשיבותו. --Goldmoon - שיחה 10:08, 14 באפריל 2011 (IDT)
- היי, זה אכן כלל חשוב שראוי שיהיה לו ערך כאן.ALC - שיחה 01:30, 14 באפריל 2011 (IDT)
טעות?
[עריכת קוד מקור]אני לא מבין את זה... את לא מקשרת לכתבה בכלל. יכול להיות שטעית? אם זה ככה - אין מקום לתוספת שלך כי זה לא קישור חיצוני... טוסברהינדי (שיחה) 18:03, 10 בינואר 2011 (IST)
- תיקנתי. את יכולה להתעלם. טוסברהינדי (שיחה) 18:08, 10 בינואר 2011 (IST)
- תודה. באתי לתקן ונתקלתי בהתנגשות עריכה - תיקנו בו זמנית. לא יודעת איך ברח לי הקישור אבל זה בהחלט מה שהתכוונתי. Goldmoon - שיחה 18:09, 10 בינואר 2011 (IST)
Changing username/Usurpations - Confirmation
[עריכת קוד מקור]I certify the request to usurapt user:goldmoon in English Wikipedia by user goldmoon_il (me). Goldmoon - שיחה 13:27, 12 בינואר 2011 (IST)
ערכים במשפטים
[עריכת קוד מקור]הי , אני מנסה לשפר את מצב הערכים במשפטים. כמו שאת בטח יודעת, חסרים הרבה ויש הרבה ערכים דלים. עשיתי רשימה של ערכים מרכזיים חסרים או דלים מאוד (משתמש:Guy.mor/ארגז חול ואשמח אם תוכלי לעזור ולפנות לאנשים שיוכלו לסייע. תודהGuy.mor - שיחה 02:32, 29 בינואר 2011 (IST)
- אראה מה אני יכולה לעשות. Goldmoon - שיחה 16:28, 29 בינואר 2011 (IST)
לשאלתך על בלעז
[עריכת קוד מקור]רציתי רק להפנות את תשומת לבך לכך שקיבלת שלוש תשובות בהכה את המומחה.Samuels - שיחה 01:18, 2 בפברואר 2011 (IST)
- תודה, אבל אני לא השואל/ת המקורי/ת אלא המשיבה הראשונה (אני ציינתי את ראשי התיבות לשון עם זר כתשובה אפשרית). השואל/ת המקורי/ת לא הזדה(ת)ה (אבל אפשר למצוא את זהותו/ה ב"גירסאות אחרונות"). על כל פנים, החכמתי, אז תודה. Goldmoon - שיחה 10:07, 2 בפברואר 2011 (IST)
משנה תורה
[עריכת קוד מקור]שלום לך.
איך שאני מבין, ישנם שני נושאי מחלוקת כלליות שונות על מטרת משני תורה - 1. כללית : על ההתיימרות הגרנדיוזית של הספר להחליף את כל התורה שבע"פ. 2. מתודולוגית : על כך הספר כתוב בלי מקורות ומכריע מחלוקות בלי לספר על כך.
להבנתי אלו שני דברים שונים לחלוטין (למרות שהראב"ד בהשגה שלו במקום מערבב את שניהם), וברור שלומדי התורה לא הסכימו לוותר על כל שאר התורה שבע"פ בגלל המשנה תורה. לכן לדעתי לא היית צריכה לאחד את שני הנושאים ביחד. Didi s - שיחה 21:51, 15 בפברואר 2011 (IST)
סימני = בקישור בתבנית
[עריכת קוד מקור]- ויקיפדיה:דלפק ייעוץ/ארכיון139#קישור חיצוני - מי יועיל מי יושיע
- עזרה:קישורים#קישורים בתוך תבנית המכילים סימן =
93.173.11.191 00:46, 2 במרץ 2011 (IST)
סקר העורכים – איך לתקן את הבעיה
[עריכת קוד מקור]שלום,
באופן מוזר המודעה של סקר העורכים למעלה מופיעה רק פעם אחת לכל משתמש. אם עוד לא הצלחת להיכנס לסקר, נסי להיכנס לוויקיפדיה בשפה אחרת שלא נכנסת אליה לאחרונה וללחוץ על הקישור שם. בעמוד הראשון של הסקר תוכלי לשנות את השפה לעברית.
אם זה לא עובד, אנא פני אליי.
בהצלחה ותודה על ההתעניינות. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 16:56, 27 באפריל 2011 (IDT)
- לא הצלחתי להיכנס לסקר גם מויקיפדיות בשפות אחרות. איפה אמורה להופיע ההודעה על הסקר? האם הייתי צריכה לעשות פעולה כלשהי חוץ מאשר להיכנס לויקיפדיה בשפה אחרת? (לצאת מהחשבון ולהיכנס שוב, למחוק עוגיות - שאין לי מושג איך עושים את זה - או משהו אחר?) תודה, --Goldmoon - שיחה 17:14, 27 באפריל 2011 (IDT)
- ההודעה אמורה להופיע למעלה.
- קודם כול, אם יש לך במחשב דפדפן אחר – אינטרנט אקספלורר, פיירפוקס, גוגל כרום – נסי לפתוח אותו ולהיכנס לוויקיפדיה באמצעותו.
- בדרך כלל אפשר למחוק את כל העוגיות על־ידי לחיצת Ctrl-Shift-Del, סימון התיבה עוגיות (Cookies) ואישור (OK). שימי לב לדברים האחרים שמסומנים שם – אולי את לא רוצה למחוק אותם.
- אם זה לא עוזר, ספרי לי. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 17:25, 27 באפריל 2011 (IDT)
- נכנסתי דרך כרום (בד"כ אני עובדת באקספלורר) - לא עוזר. את העוגיות אני מעדיפה לא למחוק אם אפשר בלי. --Goldmoon - שיחה 17:36, 27 באפריל 2011 (IDT)
- אל תמחקי. מסתבר שכיבו את הסקר עכשיו בלי להודיע. אם הוא יחזור לעבוד, אודיע על כך בלוח מודעות. תודה על המאמץ. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 17:56, 27 באפריל 2011 (IDT)
- נכנסתי דרך כרום (בד"כ אני עובדת באקספלורר) - לא עוזר. את העוגיות אני מעדיפה לא למחוק אם אפשר בלי. --Goldmoon - שיחה 17:36, 27 באפריל 2011 (IDT)
נעים להכיר...
[עריכת קוד מקור]קפלן - שיחה 13:41, 7 ביוני 2011 (IDT)
- נעים מאוד! --Goldmoon - שיחה 10:48, 8 ביוני 2011 (IDT)
איזה כיף
[עריכת קוד מקור]לראות את טביעות אצבעותייך באגף ספרות הילדים... ותודה על מרגרט מייהי. מדליית קרנגי נראית פחות אדומה ופחות עגומה. פומפריפוזה - שיחה 21:32, 12 ביוני 2011 (IDT)
- ואיזה כיף ששמת לב. החלטתי להצטרף בשקט בשקט לפרויקט שלך ולנסות לתרום את תרומתי הצנועה, בלי הצהרות ובלי התחייבויות. מקווה להמשיך בכך. --Goldmoon - שיחה 22:21, 12 ביוני 2011 (IDT)
קריאה לפעולה - בליץ ה-70
[עריכת קוד מקור]גולדמון שלום,
אני שמח לעדכנך כי מיזם תרגום ה-70 פתח את סבב התרגום הרביעי - בליץ ה-70, אשר מציע 70 קצרמרים ויקיפדים להרחבה אשר יש להם ערכים משמעותיים מקבילים גם בויקיפדיה האנגלית וגם בויקיפדיה הגרמנית. נשמח להמשך פעולתך הברוכה במיזם! :) בברכה, --ארז נמרוד כהן - שיחה - מיזם תרגום ה- 70 01:12, 10 ביולי 2011 (IDT)
שלום Goldmoon,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "רשם" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.
בברכה,. בברכה - קיפודנחש - שיחה 23:00, 14 בספטמבר 2011 (IDT)
היי goldmoon
[עריכת קוד מקור]ולא גולדמונד... היה נחמד להיפגש. להתראות בשמחות Dahlia - שיחה 13:29, 28 ביוני 2012 (IDT)
- היה נעים להיפגש ולהכיר! --Goldmoon - שיחה 13:57, 28 ביוני 2012 (IDT)
היי, ראיתי שאת ויקיגמדה לכן אני שמח להזמין אותך לעזור באסם חדש. נושא האסם הוא שדרוג ערכי האלבומים בויקיפדיה העברית - אך לא נדרש כל ידע במוזיקה, להצטרפות הוסיפי את שמך כאן, בברכה, Nurick - שיחה 22:16, 26 בפברואר 2013 (IST)
שלום שלום. שיניתי 3 מקרים מהעריכה שלך בערך. בעיקר על רקע חילוקי דיעות אומנותיות. בשאר המקרים, אני מקבל את עריכתך. מקווה שהדבר מקובל, ושלא ייחשב לפתיחת מלחמת עריכות :-) גארפילד - שיחה 00:13, 9 במרץ 2013 (IST)
- באופן טבעי, אני מעדיפה את העריכות שלי על פני שלך (אם כי במקרה של "חי בגפו" לעומת "חי בנפרד אשתו" אני יכולה להבין את הרציונל להעדיף את שלך), אבל בוודאי לא אכנס איתך למלחמת עריכה על כך. לגבי התוספת "בשם 'ארגו'", לדעתי היא שגויה כי בשלב שבו מוצע המסלול של חילוץ באמצעות פברוק סרט, עדיין לא ידוע איזה סרט זה יהיה, כך שזו טעות לציין את שמו. התסריט כלל עדיין לא נבחר בשלב זה. אבל אם מתאים לך שהערך יישאר שגוי ומטעה, אין לי כוח לריב על זה. --Goldmoon - שיחה 00:26, 9 במרץ 2013 (IST)
- לא זכרתי את הנקודה הזו. אם את רוצה לשנות שוב - אין לי בעיה. הסיבה שבגללה העדפתי להוסיף את שם הסרט, היא כדי להימנע מכתיבה כללית. "הסרט" פחות מדויק וטוב בעיני מ"ארגו". כך גם במקרה של "מנדז" במקום "הוא". אבל, אם את משנה שוב, אשמח אם תדאגי להוסיף שורה בהמשך העלילה שמסבירה שנבחר התסריט של סרט בשם "ארגו". גארפילד - שיחה 01:00, 9 במרץ 2013 (IST)
- תיקנתי, תראה מה דעתך. --Goldmoon - שיחה 11:18, 9 במרץ 2013 (IST)
- לא זכרתי את הנקודה הזו. אם את רוצה לשנות שוב - אין לי בעיה. הסיבה שבגללה העדפתי להוסיף את שם הסרט, היא כדי להימנע מכתיבה כללית. "הסרט" פחות מדויק וטוב בעיני מ"ארגו". כך גם במקרה של "מנדז" במקום "הוא". אבל, אם את משנה שוב, אשמח אם תדאגי להוסיף שורה בהמשך העלילה שמסבירה שנבחר התסריט של סרט בשם "ארגו". גארפילד - שיחה 01:00, 9 במרץ 2013 (IST)
ויקיגמדות + תוספת משמחת
[עריכת קוד מקור]שמתי לב לתרומתך הרבה לערך ילדי בית הזכוכית, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 17:03, 30 באוגוסט 2013 (IDT)
- אין על מה, בשמחה :-) --Goldmoon - שיחה 17:41, 30 באוגוסט 2013 (IDT)
עריכות שביצעת בערך הנושא תבנית "ערך בעבודה".
[עריכת קוד מקור]אם את באמת עורכת דין כפי שאת מעידה על עצמך, חזקה עלייך שתוכלי להבין את תוכן התבנית "ערך בעבודה" שנושא הערך משמורת ילדים. אי לכך, נא לא לבצע עריכות נוספות בערך הר"מ. ולהלן התבנית המדוברת ליתר המחשה:
הערך נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה אתם מתבקשים שלא לערוך ערך זה בטרם תוסר הודעה זו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניחי התבנית.
| ||
הערך נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה אתם מתבקשים שלא לערוך ערך זה בטרם תוסר הודעה זו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניחי התבנית. | |
שיחה |
בברכה ובתודה, ירונש • שיחה 00:22, 28 בספטמבר 2013 (IDT)
- לא שמתי לב לתבנית שהונחה. מצער מאוד ששחזרת את העריכה שלי למרות שהיא לא התנגשה בשום עריכה שלך ולמרות שיש בה תרומה לערך. כמו כן מצער מאוד ששינויים אשר הבטחת שתעשה כבר במהלך החג לא עשית עד כה, ובינתיים נשאר בערך מידע מטעה וחסר בסיס (שאף אתה כבר הסכמת על כך) בנוגע לטענה כי בוועדה לא היו גברים. ההתנהלות שלך (המלווה בשחזורים לרוב) אינה נעימה ואינה מכובדת. אני מבקשת שתפסיק. --Goldmoon - שיחה 10:00, 28 בספטמבר 2013 (IDT)
- ראי... לעיתים אני נוקט בגישה שהיא, איך להגיד... מחוספסת משהו, מקוצר זמן וסבלנות, ועל כך אני מתנצל. עם זאת, אפילו חשד לשמץ או שביב של דעה פמיניסטית רדיקאלית, מקפיצה אותי ואת כל הפעילות/ים בעמותה ובשאר הארגונים בתחום. יובהר שלתפיסתנו, "פמיניזם" (שאין לנו דבר נגדו) אינו זהה ל"פמיניזם רדיקאלי" (שהוא מחלה נוראית וחשוכת מרפה) וגם שאינני מאשים אותך בתור פמי-רדיקאלית. יתר על כן, כל כך הרבה פעמים קרה לי שהצבתי תבנית "ערך בעבודה" במשך 7 שנות פעילותי בויקיפדיה, ואנשים התעלמו ממנה וביצעו עריכות, שזה הרבה מעל ומעבר למעצבן. את הקישור שהוספת, התכוונתי להוסיף בעצמי באופן מסודר, ואכן כך עשיתי (ראי פסקה חדשה: "לקריאה נוספת"). כתבת: "הבטחת שתעשה כבר במהלך החג"... ובכן, לא הבטחתי, אמרתי שכך אעשה. אני כמעט לעולם איני מבטיח דבר לאיש. עיסוקי בויקיפדיה, כפוף, כמו אצל כולנו, לעומס החיים. מעבר לכך... "הבן אדם עושה תוכניות ואלוהים צוחק". בברכה, ירונש • שיחה 23:56, 29 בספטמבר 2013 (IDT)
- ההתנצלות מתקבלת. צר לי שנתקלת בעבר בהתעלמות מתבניות "בעבודה" שהנחת. עם זאת, אני מבקשת שתנקוט בריסון בשימוש בפונקציית השחזור ותשמור אותה למקרים המתאימים לכך בלבד. הרשה לי להתעלם מדבריך בנוגע לפמיניזם רדיקלי או לשאלה כיצד אתה מגדיר או אינך מגדיר אותי. אני אשמח אם תשחרר את הערך לעריכה שכן הייתי רוצה להוסיף לו קישורים נוספים - למשל, לדוח הביניים של ועדת שניט ולהשלמה שעשתה בחודש דצמבר 2012 (הקישור היחיד בערך כרגע הוא לדוח שהוגש בספטמבר 2012). --Goldmoon - שיחה 20:25, 3 באוקטובר 2013 (IDT)
- הסרתי את התבנית "ערך בעבודה". לא מוצא לזה זמן כרגע. בברכה, ירונש • שיחה 22:06, 8 באוקטובר 2013 (IDT)
- ההתנצלות מתקבלת. צר לי שנתקלת בעבר בהתעלמות מתבניות "בעבודה" שהנחת. עם זאת, אני מבקשת שתנקוט בריסון בשימוש בפונקציית השחזור ותשמור אותה למקרים המתאימים לכך בלבד. הרשה לי להתעלם מדבריך בנוגע לפמיניזם רדיקלי או לשאלה כיצד אתה מגדיר או אינך מגדיר אותי. אני אשמח אם תשחרר את הערך לעריכה שכן הייתי רוצה להוסיף לו קישורים נוספים - למשל, לדוח הביניים של ועדת שניט ולהשלמה שעשתה בחודש דצמבר 2012 (הקישור היחיד בערך כרגע הוא לדוח שהוגש בספטמבר 2012). --Goldmoon - שיחה 20:25, 3 באוקטובר 2013 (IDT)
- ראי... לעיתים אני נוקט בגישה שהיא, איך להגיד... מחוספסת משהו, מקוצר זמן וסבלנות, ועל כך אני מתנצל. עם זאת, אפילו חשד לשמץ או שביב של דעה פמיניסטית רדיקאלית, מקפיצה אותי ואת כל הפעילות/ים בעמותה ובשאר הארגונים בתחום. יובהר שלתפיסתנו, "פמיניזם" (שאין לנו דבר נגדו) אינו זהה ל"פמיניזם רדיקאלי" (שהוא מחלה נוראית וחשוכת מרפה) וגם שאינני מאשים אותך בתור פמי-רדיקאלית. יתר על כן, כל כך הרבה פעמים קרה לי שהצבתי תבנית "ערך בעבודה" במשך 7 שנות פעילותי בויקיפדיה, ואנשים התעלמו ממנה וביצעו עריכות, שזה הרבה מעל ומעבר למעצבן. את הקישור שהוספת, התכוונתי להוסיף בעצמי באופן מסודר, ואכן כך עשיתי (ראי פסקה חדשה: "לקריאה נוספת"). כתבת: "הבטחת שתעשה כבר במהלך החג"... ובכן, לא הבטחתי, אמרתי שכך אעשה. אני כמעט לעולם איני מבטיח דבר לאיש. עיסוקי בויקיפדיה, כפוף, כמו אצל כולנו, לעומס החיים. מעבר לכך... "הבן אדם עושה תוכניות ואלוהים צוחק". בברכה, ירונש • שיחה 23:56, 29 בספטמבר 2013 (IDT)
ויקיפדיה
[עריכת קוד מקור]Goldmoon שלום, תודה על תגובתך לדבריי בהצבעה. אני מזהה עם עמדתך העקרונית שצריך לעשות שינוי. אני מוטרד מגל הפרישות, וכתבתי הצעות לשיפור בדף המשתמש שלי, וגם הבעתי את דעתי בדפי המיזם, אבל אין בכוחי הדל לשנות. לפני כמה ימים בדף שיחה שלי איימו עליי בחסימה ארוכה בנימוק הפוך- שאני "מעוניין לגרום לכל הכותבים המוכשרים לפרוש". לו רק חלק מהמאוכזבים היו מתארגנים בוויקיפדיה או מחוצה לה, למשל בפייסבוק (לא כדי להציל ערך אחד ממחיקה, שזה טיפה בים), אלא כדי להציע להכניס שינויים ספציפיים ברי ישום בוויקיפדיה, אולי אפשר היה להפוך את וויקיפדיה למקום יותר נעים ויעיל ולמנוע גלי פרישות. חשוב לי להדגיש, שאני לא מחפש לפגוע במיזם, להבאיש את ריחו, או לקדם את עצמי, אלא רק ליזום הכנסת שינויים מועילים, שיעצרו את הידרדרות המצב, שרובם מקובל בוויקיפדיות אחרות. אגסי - שיחה 13:00, 15 במרץ 2014 (IST)
- אתה יכול להפנות אותי לדברים שכתבת? אני מודה שאני לא חושבת שיש לי זמן וכוח להיאבק, אבל אשמח לראות בכל זאת את ההצעות בהן מדובר. --Goldmoon - שיחה 15:14, 15 במרץ 2014 (IST)
- כתבתי הצעות במקומות שונים בדף המשתמש שלי. כעת גם כתבתי במזנון הצעה: להקים ועדת בדיקה של הביורוקרטים- לנושא שיטת הדיונים וההכרעות בחשיבות ערכים. אם כל מי שאינו מרוצה מהמצב, ישאר פאסיבי, כלום לא ישתנה. אגסי - שיחה 15:29, 15 במרץ 2014 (IST)
- ראיתי את הצעותיך. בסה"כ הצעות יפות שנראות לי. אולי כדאי לנסות לקדם מעין "קוד אתי" ויקיפדי? לגבי ההצעה להקים ועדת בדיקה של הבירוקרטים - אני נוטה להסכים עם ההערה שקיבלת בדף שזה איננו תפקידם של הבירוקרטים, אלא צריך פשוט לגבש הצעה חדשה (ברוח מה שכבר הצעת בדף שלך, למעשה) ולהעלות אותה לדיון והצבעה על מנת לשנות את הכללים החלים כיום, כפי שמקובל. --Goldmoon - שיחה 17:31, 15 במרץ 2014 (IST)
- מניסיון, אם אני או חבר אחר יעלו הצעה לעשות שינוי מרחיק לכת, אין סיכוי שההצעה תזכה לדיון רציני ותתקבל. הסברתי במזנון, שרק הצעה של הביורוקרטים תהיה בעלת מספיק משקל, ויהיה לה סיכוי להתקבל. אגסי - שיחה 19:23, 15 במרץ 2014 (IST)
- אוקיי. לצערי אני לא יודעת אם אני כרגע בפוזיציה בה אני יכולה לעזור לך בעניין. בהצלחה בכל מקרה. --Goldmoon - שיחה 23:13, 18 במרץ 2014 (IST)
- מניסיון, אם אני או חבר אחר יעלו הצעה לעשות שינוי מרחיק לכת, אין סיכוי שההצעה תזכה לדיון רציני ותתקבל. הסברתי במזנון, שרק הצעה של הביורוקרטים תהיה בעלת מספיק משקל, ויהיה לה סיכוי להתקבל. אגסי - שיחה 19:23, 15 במרץ 2014 (IST)
- ראיתי את הצעותיך. בסה"כ הצעות יפות שנראות לי. אולי כדאי לנסות לקדם מעין "קוד אתי" ויקיפדי? לגבי ההצעה להקים ועדת בדיקה של הבירוקרטים - אני נוטה להסכים עם ההערה שקיבלת בדף שזה איננו תפקידם של הבירוקרטים, אלא צריך פשוט לגבש הצעה חדשה (ברוח מה שכבר הצעת בדף שלך, למעשה) ולהעלות אותה לדיון והצבעה על מנת לשנות את הכללים החלים כיום, כפי שמקובל. --Goldmoon - שיחה 17:31, 15 במרץ 2014 (IST)
- כתבתי הצעות במקומות שונים בדף המשתמש שלי. כעת גם כתבתי במזנון הצעה: להקים ועדת בדיקה של הביורוקרטים- לנושא שיטת הדיונים וההכרעות בחשיבות ערכים. אם כל מי שאינו מרוצה מהמצב, ישאר פאסיבי, כלום לא ישתנה. אגסי - שיחה 15:29, 15 במרץ 2014 (IST)
ויקיגמדות במיזם ביתא ישראל
[עריכת קוד מקור]בוקר אור!
אשמח אם תרצי לעבור מתישהוא על ערכים מפורטל ביתא ישראל. עריכה לשונית לא תזיק לחלקם. תודה רבה! ליאור पॣ • ט"ז באדר ב' ה'תשע"ד • 07:35, 18 במרץ 2014 (IST)
- אני לא יודעת אם ייצא לי להגיע לזה בעצמי, אבל ביקשתי מחברה שמחפשת קצת משימות ויקיגמדות להציץ. --Goldmoon - שיחה 23:17, 18 במרץ 2014 (IST)
היי,
בתיקונייך בערך שיבצת את המשפט הבא: "(כשופטת משנה כיהנה דניה קרת מאיר)". נדמה לי שהוא משנה את המשמעות בפסקה המקורית, ולא לכך הייתה הכוונה. תוכלי לבדוק? אלדד • שיחה 23:48, 6 במאי 2014 (IDT)
- בעצם, קראתי שוב, ואולי זה הניסוח המתאים. אבל אשמח אם תבדקי (כמובן, בהשוואה לנוסח הקודם). אלדד • שיחה 23:50, 6 במאי 2014 (IDT)
- שיניתי את המשפט קודם כל כי מאחר שאלשיך כבר אינה מכהנת כשופטת ראשית בבית המשפט הכלכלי, הנוסח הקודם אינו מתאים. לגבי המצב כיום, אני לא יודעת מה מעמדה - האם נחשבת כשופטת ראשית במחלקה הכלכלית (בתור הוותיקה שם) או שהיא עדיין נחשבת כשופטת משנה. בין כך ובין כך, זה לא רלבנטי לערך שאינו עוסקת בה אלא בשופטת אלשיך. --Goldmoon - שיחה 23:59, 6 במאי 2014 (IDT)
- התכוונתי בעיקר למילה "כיהנה". על פי הערך (הנוסח שלפני התיקון שלך), כשופטת משנה מכהנת כיום דניה קרת מאי. אבל אם כבר בדקת את העניין, אפשר להשאיר את זה כך (אני לא בקיא בשופטים שם). אלדד • שיחה 00:12, 7 במאי 2014 (IDT)
- קרת-מאיר כיהנה כשופטת משנה כאשר אלשיך כיהנה כשופטת ראשית. קרת מאיר ממשיכה לכהן כיום כשופטת במחלקה הכלכלית אבל אינני יודעת היא נחשבת שופטת משנה או שופטת ראשית במחלקה זו (או אם קיימת כיום חלוקה כזו בכלל). מאחר שהערך מתייחס לתקופת כהונתה של אלשיך נראה לי נכון יותר לכתוב "כיהנה", ופחות רלבנטי מה עושה קרת מאיר כיום. --Goldmoon - שיחה 00:18, 7 במאי 2014 (IDT)
- התכוונתי בעיקר למילה "כיהנה". על פי הערך (הנוסח שלפני התיקון שלך), כשופטת משנה מכהנת כיום דניה קרת מאי. אבל אם כבר בדקת את העניין, אפשר להשאיר את זה כך (אני לא בקיא בשופטים שם). אלדד • שיחה 00:12, 7 במאי 2014 (IDT)
- שיניתי את המשפט קודם כל כי מאחר שאלשיך כבר אינה מכהנת כשופטת ראשית בבית המשפט הכלכלי, הנוסח הקודם אינו מתאים. לגבי המצב כיום, אני לא יודעת מה מעמדה - האם נחשבת כשופטת ראשית במחלקה הכלכלית (בתור הוותיקה שם) או שהיא עדיין נחשבת כשופטת משנה. בין כך ובין כך, זה לא רלבנטי לערך שאינו עוסקת בה אלא בשופטת אלשיך. --Goldmoon - שיחה 23:59, 6 במאי 2014 (IDT)
מפגש עורכים הקרוב
[עריכת קוד מקור]ביום שישי, 13 בפברואר 2015, יתקיים מפגש עורכים בנושא תרגום בקהילת ויקימדיה במשרדי העמותה - נשמח לראותך
מפגש עורכים 13 במרץ
[עריכת קוד מקור]ביום שישי ה- 13.3.2015 יתקיים מפגש עורכים בנושא הבונים החופשיים - שליטי העולם? במשרדי העמותה - נשמח לראותך Chenspec-WMIL 14:26, 18 בינואר 2015 (IST)
הזמנה למפגש עורכים בנושא עיבוד תמונה
[עריכת קוד מקור]ביום שישי ה- 1.5.2015 יתקיים מפגש עורכים בנושא עיבוד תמונה - על אתיקה אשליה והונאה במשרדי העמותה - נשמח לראותך Chenspec-WMIL - שיחה 15:28, 28 בינואר 2015 (IST)
הזמנה למועד השני של מפגש העורכים בנושא תרגום בקהילת ויקימדיה
[עריכת קוד מקור]ביום שישי ה- 24.7.2015 יתקיים המועד השני של מפגש עורכים בנושא תרגום בקהילת ויקימדיה במשרדי העמותה - נשמח לראותך Chenspec-WMIL - שיחה 15:02, 13 במאי 2015 (IDT)
הזמנה למפגש עורכים בנושא ארגון מידע בוויקיפדיה
[עריכת קוד מקור]ביום שישי ה- 23.10.2015 יתקיים מפגש עורכים בנושא ארגון מידע בוויקיפדיה - קצת סדר בבלאגן במשרדי העמותה - נשמח לראותך Chenspec-WMIL - שיחה 13:50, 20 ביולי 2015 (IDT)
הזמנה למפגש עורכים בנושא ברידג'
[עריכת קוד מקור]ביום שישי ה- 9.10.2015 יתקיים מפגש עורכים בנושא ברידג', משחק ותחומי ידע אחרים במשרדי העמותה - נשמח לראותך Chenspec-WMIL - שיחה 15:36, 22 ביולי 2015 (IDT)
מפגש בנושא תרגום
[עריכת קוד מקור]שלום,
אני פונה אליך כי נרשמת למועד שני של המפגש בנושא תרגום ב־28 באוגוסט.
כשתכננתי את המפגש, התכוונתי לעשות אותו יותר בנושא של תרגום מחרוזות של ממשק משתמש של תכנה. מאז השתנו כל מיני דברים, ואני שוקל לשנות את הנושא לתרגום של ערכים. כתבתי טיוטה לתיאור חדש של המפגש.
עכשיו בידך הבחירה:
- אני מעוניין להגיע למפגש עם הנושא המקורי – תרגום תכנה
- אני מעוניין להגיע למפגש ומתאים לי יותר שהוא יעסוק בתרגום ערכים
- אני לא יכול להגיע למפגש
אז אני צריך תשובה, ואם יש לך עוד הערות, אז אשמח לשמוע.
תודה! --אמיר א׳ אהרוני, שנחשב לנודניק · שיחה 14:07, 2 באוגוסט 2015 (IDT)
- ביפ ביפ :)
- אשמח לקבל תשובה. --אמיר א׳ אהרוני, שנחשב לנודניק · שיחה
- מצטערת, כנראה שלא אגיע למפגש. Goldmoon - שיחה 09:35, 10 באוגוסט 2015 (IDT)
הזמנה למפגש עורכים בנושא עיבוד תמונה
[עריכת קוד מקור]ביום חמישי ה- 5.11.2015 יתקיים מפגש עורכים בנושא עיבוד תמונה - על אתיקה, אשליה, והונאה - מועד שני במשרדי העמותה - נשמח לראותך Chenspec-WMIL - שיחה 10:42, 10 באוגוסט 2015 (IDT)
מפגש בנושא תרגום – 21 באוגוסט!
[עריכת קוד מקור]שלום,
עשיתי פאדיחה, מקווה שלא גדולה מדי.
לפני קצת יותר משבועיים פניתי אליך ושאלתי על המפגש בנושא תרגום. בהודעה שלי כתבתי בטעות שהוא ייערך ב־28 באוגוסט, אבל התאריך הנכון הוא 21 באוגוסט.
האם זה תאריך שמתאים לך?
אם כן, נא לשים לב לכך שבאותו הבוקר יהיה פיצוץ גשר מעריב שמצא במרחק הליכה מהמשרד של ויקימדיה, אבל זה לא אמור להשפיע הרבה ;)
תודה וסליחה על הבלבול! --אמיר א׳ אהרוני, שנחשב לנודניק · שיחה 17:53, 19 באוגוסט 2015 (IDT)
הזמנה למפגש עורכים בנושא שיבוץ תמונות WLM
[עריכת קוד מקור]ביום שישי ה- 18.12.2015 יתקיים מפגש עורכים בנושא שיבוץ תמונות WLM במשרדי העמותה - נשמח לראותך Chenspec-WMIL - שיחה 18:05, 24 באוגוסט 2015 (IDT)
עדכוני לו"ז של מפגשי העורכים
[עריכת קוד מקור]שלום, רציתי להודיע לך שהמפגש ברידג', משחק ותחומי ידע אחרים הועבר ליום שישי ה- 8.1.2016. נכון להיום המפגש הבא הוא ארגון מידע בוויקיפדיה - קצת סדר בבלאגן בתאריך 23.10.2015. בנוסף, אני מנצלת את ההזדמנות להזכיר לך שכדי לא לפספס עדכונים והודעות של הרגע האחרון, יש לצרף את דף המפגש לרשימת המעקב ולבדוק האם היו שינויים לקראת תאריך המפגש. נשמח לראותך במפגשים הקרובים ושתהייה לכולנו שנה טובה! Chenspec-WMIL - שיחה 15:46, 9 בספטמבר 2015 (IDT)
מפגש עורכים בנושא ארגון מידע בויקיפדיה
[עריכת קוד מקור]ביום ששי הקרוב (23.10) ייערך מפגש עורכים בארגון מידע בויקיפדיה. נותרו עוד 3-4 מקומות פנויים למשתתפים. הנכם מוזמנים להירשם.
הזמנה למפגש עורכים בנושא שיבוץ תמונות WLM
[עריכת קוד מקור]ביום שישי ה- 16/12/16 יתקיים מפגש עורכים בנושא שיבוץ תמונות WLM במשרדי העמותה - נשמח לראותך - MediaWiki message delivery - שיחה 11:15, 20 בנובמבר 2016 (IST)
הזמנה למפגש עורכים בנושא תחרות כתיבת ערכים WLM
[עריכת קוד מקור]ביום רביעי, ה-21/12/16 יתקיים בירושלים מפגש עורכים בנושא כתיבת ערכים על אתרי מורשת - נשמח לראותך MediaWiki message delivery - שיחה 14:32, 4 בדצמבר 2016 (IST)
תזכורת למפגש עורכים בנושא שיבוץ תמונות WLM
[עריכת קוד מקור]בעוד יומיים, ביום שישי ה- 16/12/16 יתקיים מפגש עורכים בנושא שיבוץ תמונות WLM במשרדי העמותה - נשמח לראותך - MediaWiki message delivery - שיחה 14:00, 14 בדצמבר 2016 (IST)
טיוטה גנוזה
[עריכת קוד מקור]שלום Goldmoon, נראה שמספר דפים שבהם כתבת או ערכת בעבר עדיין נמצאים במצב טיוטה ולא נערכו זמן רב: טיוטה:ניה.
דפי טיוטה אינם נגישים כמו ערכים רגילים לכלל הקוראים, ולכן חשוב לנו לוודא שהם לא נשכחו ללא סיבה. נודה לך אם תקדיש מספר דקות מזמנך לטיפול בהם:
- אם הטיוטה מוכנה להיות ערך של ממש בוויקיפדיה, אנא פנו לויקיפדיה:העברת דפי טיוטה ובקשו עזרה בהעברת הטיוטה, או העבירו אותה בעצמכם. כך כלל הקוראים יוכלו להנות מערך חדש!
- אם הטיוטה בעבודה אתם מוזמנים להמשיך לשפר אותה. אם אתם זקוקים לעזרה בהשלמתה אנא פנו לדלפק הייעוץ לעזרה או לחממה לבקשת ליווי אישי. אל תתביישו לבקש עזרה, עורכים רבים ישמחו לסייע.
- אם הטיוטה כבר עברה למרחב הערכים, רק בשם אחר, אנא בקשו בויקיפדיה:בקשות ממפעילים למזג או למחוק אותה. לא לשכוח לציין את שם הדף הקיים במרחב הערכים ושם הטיוטה.
- אם ההחלטתם לוותר על כתיבת הדף אנא בקשו את מחיקתה בויקיפדיה:בקשות ממפעילים.
- אם אינכם הכותבים העיקריים של הטיוטה, אנא הפנו את ההודעה לכותבה במידה ולא קיבל הודעה זו.
תודה, EranBot - שיחה 17:35, 23 ביוני 2017 (IDT)
:מעיון בהיסטוריית הגירסאות עולה שזה היה פעם ערך במרחב הערכים, והוחלט על מחיקתו בדיון חשיבות. משתמשת: Hanay היא שהעבירה אותו לטיוטה, לא אני. אין לי מושג איך זה קשור אליי. --Goldmoon - שיחה 17:52, 21 באוקטובר 2017 (IDT)
הזמנה למפגש עורכים בנושא תחרות כתיבת ערכים WLM
[עריכת קוד מקור]ביום שישי, 8/12/17, יתקיים בתל־אביב מפגש עורכים בנושא כתיבת ערכים על אתרי מורשת - נשמח לראותך !MediaWiki message delivery - שיחה 12:02, 25 בנובמבר 2017 (IST)
מפגש עורכים - כתיבת ערכים בנושא משטרה
[עריכת קוד מקור]ביום שישי, 26/01/18, יתקיים בתל-אביב מפגש עורכים בנושא כתיבת ערכים על משטרה - נשמח לראותך !MediaWiki message delivery - שיחה 17:03, 20 בדצמבר 2017 (IST)
ברקוביץ
[עריכת קוד מקור]כמדומה שאחד מחברי סיעתו ערק לקואליציה. — דגש – שיחה 11:59, 25 בדצמבר 2018 (IST)
- לא מוכר לי דבר כזה. אם הכוונה ליוסי חביליו אז הוא לא היה חבר סיעת התעוררות אלא רץ בראש סיעה נפרדת בשם "מצילים את ירושלים", ורק תמך בברקוביץ לראשות העיר. --Goldmoon - שיחה 12:05, 25 בדצמבר 2018 (IST)
הרצל יוסוב
[עריכת קוד מקור]שלום,
לאחר דיון בדף השיחה, הוחלט להעביר את הערך לטיוטה הוחלט להעביר את הערך הרצל יוסוב שכתבת לטיוטה:הרצל יוסוב. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 13:52, 17 בנובמבר 2022 (IST)