שיחה:חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע
התנגדויות
עריכהקישור חיצוני מעניין: [1]. יוסאריאן • שיחה 18:29, 29 ביולי 2009 (IDT)
- אני מציע לחלק את ההתנגדויות לחוק להתנגדויות למאגר הביומטרי והתנגדויות להליך החקיקה. תומר א. - שיחה 18:38, 29 ביולי 2009 (IDT)
חשיבות הערך
עריכהלמה אנחנו צריכים ערך על הצעת חוק שבינתיים כנראה נדחית לאחרי הפגרה? כן, היא בחדשות, ויש הרבה הייפ סביבה באינטרנט העברי, אבל היא כולה עניין עיתונאי בינתיים, לא עניין אנציקלופדי. JavaMan - שיחה 18:45, 29 ביולי 2009 (IDT)
- הצעת חוק רבות עוברות בקול דממה דקה - איש, כולל חברי הכנסת, אינו מתעניין בהן. כאן מדובר בהצעת חוק שמעוררת עניין ציבורי רב, ויש סיבה טובה לכך. לפיכך אינני שולל כתיבת ערך העוסק בהצעה זו - זה עשוי להיות ערך מעניין מאוד. חשיבותו בוודאי תגדל כאשר הצעת החוק תאושר, אך גם בשלב זה, אם מישהו מוכן לטרוח בעניין ולכתוב ערך ראוי, אין להפריע לו. דוד שי - שיחה 20:14, 29 ביולי 2009 (IDT)
- ככל הנראה, הצעת החוק לא תאושר עד פתיחת מושב החורף, בנובמבר, וייתכן גם שיוכנסו בה שינויים כאלה או אחרים. למעשה, גם הנוסח הנוכחי טרם הונח על שולחן הכנסת (למיטב ידיעתי). לפיכך, אין מדובר בנוסח פומבי ורשמי שאפשר להתבסס עליו בכתיבת ערך (על הנוסח שאושר לקריאה ראשונה אין מה לדבר, הוכנסו שינויים מאז). יותר מזה, הערך כרגע אינו ערך על הצעת החוק. הוא ערך על הפולמוס בעניין המאגר הביומטרי. אני מציע להעביר לארגז חול, וכשיהיה חוק שאפשר לכתוב עליו, להעלות אותו מחדש. עידו • שיחה 23:39, 29 ביולי 2009 (IDT)
- בעיני כתיבת הערך (לפחות בתחילתו, ובאופן לא מפתיע, על ידי אלמוני שאף הניח תבנית "בעבודה" על הערך, ולטעמי לא ממניעים כשרים אלא כסוג של הגנה כדי למנוע את מחיקת הערך המיידית או הנחת תבנית חשיבות) היא פעולה אקטיביסטית (ומי שמכיר את הרשת בעברית יודע עד כמה היא רוגשת ורועשת, ובצדק, בשל הצעת חוק זו) שנועדה לתת עוד מקום לדיון הציבורי בערך, שזה דבר מבורך מבחינה ציבורית, אבל לא שימוש מבורך, לטעמי לפחות, בוויקיפדיה. פעם היו מתעצבנים כאן על משתמש אחד, תומאס, שנהג לפעול כך. מצער אותי לראות שהדברים השתנו. יש שני ערכים נוספים בקטגוריה זו: על הצעת חוק יסוד ועל הקודיפיקציה. בעיני, למרות ההשלכות של הצעת החוק הזו, אין מקומה איתן, במרחב הערכים, בינתיים, לא בקטגוריה, ולא בוויקיפדיה. JavaMan - שיחה 08:31, 30 ביולי 2009 (IDT)
- אני חושב שזאת טענה לא הוגנת. 123 הוא משתמש קבוע כאן שתרם ערכים רבים ואני חושב שמגיעה לו התנצלות. תומר א. - שיחה 13:46, 30 ביולי 2009 (IDT)
"הצעת חוק שיוזם יושב ראש ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת מאיר שטרית"
עריכהאת הצעת החוק יזמה ממשלת ישראל. שטרית הוא מי שמקדם אותה. עידו • שיחה 19:03, 29 ביולי 2009 (IDT)
- אתה לא מעודכן, ח"כ שטרית הגיש הצעת חוק פרטית שלו לכנסת --לאה צחור - שיחה 15:09, 11 באוגוסט 2009 (IDT)
- אני מאוד מעודכן. חבר הכנסת שטרית הגיש הצעת חוק משלו, אך היא אפילו לא עברה קריאה טרומית. הצעת החוק שנדונה היא הצעת החוק הממשלתית. עידו • שיחה 15:15, 11 באוגוסט 2009 (IDT)
- אתה לא מעודכן, ח"כ שטרית הגיש הצעת חוק פרטית שלו לכנסת --לאה צחור - שיחה 15:09, 11 באוגוסט 2009 (IDT)
- בשלד הערך שלפנינו חסר הסעיף העיקרי: "סעיפי הצעת החוק". דוד שי - שיחה 20:14, 29 ביולי 2009 (IDT)
מאות אלפי זרים?
עריכה"מאות אלפי זרים אשר מתחזים לאזרחים ישראלים וגונבים מיליארדי שקלים מקצבאות הביטוח הלאומי על סמך טענות שווא לאזרחות ישראלית. "? ובכלל, היש מקור לטענות בעד החוק? יוסאריאן • שיחה 23:08, 29 ביולי 2009 (IDT)
- מיד אוסיף. 24.12.234.123 23:17, 29 ביולי 2009 (IDT)
- היש מקור אחר לנתון, משהו רשמי? יוסאריאן • שיחה 23:48, 29 ביולי 2009 (IDT)
- באחד הפרוטוקולים שבאתר הכנסת ישנו גם איזכור לתעודות הזהות המזוייפות (ראה קישור) ("על פי נתוני המשטרה, שהגיעו לידיי כשר הפנים כשהוכן החוק הזה, יש בישראל 350,000 אנשים שחיים עם תעודות זהות מזויפות.") 24.12.234.123 16:21, 30 ביולי 2009 (IDT)
- זה דבר שונה לחלוטין מהטענה שרשומה למעלה. שיניתי בערך בהתאם. יוסאריאן • שיחה 18:07, 30 ביולי 2009 (IDT)
- שתי הטענות נאמרו על ידי שיטרית ולא סותרות אחת את השנייה - "עוד הדגיש שטרית כי תחילת הפרוייקט היתה במכת זיוף תעודות הזהות והדרכונים הישראלים שמצויים היום בידי מאות אלפי אנשים, חלקם אפילו מחבלים, שגם נהנים כאזרחים ישראלים מתחזים מקצבאות של הביטוח הלאומי. "החלפת המסמכים בתעודות ביומטריות תחסוך לקופת המדינה לפחות כמיליארד שקל המשולמים לאנשים שאינם זכאים לכך", טוען הח"כ.". (ראה קישור). שיניתי בהתאם. 24.12.234.123 18:14, 30 ביולי 2009 (IDT)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה: עדיין לא מדובר על "מאות אלפי זרים" ו"מיליארדי שקלים". גם שאר ההערכות נראות לי מופרזות, אבל אם כך נטען על ידי שטרית אין לי מה להוסיף, הרי זה הפרק המוקדש לטענותיו, גם המגובות וגם אלה שלא. יוסאריאן • שיחה 18:21, 30 ביולי 2009 (IDT)
- לפי דבריו של שיטרית קיימת הערכה של המשטרה בדבר 350,000 תעודות זהות מזויפות הנמצאות בשימוש כיום. האם לדעתך המשטרה פירסמה את ההערכה הזו באופן רשמי וידוע לכל? 24.12.234.123 18:26, 30 ביולי 2009 (IDT)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה: עדיין לא מדובר על "מאות אלפי זרים" ו"מיליארדי שקלים". גם שאר ההערכות נראות לי מופרזות, אבל אם כך נטען על ידי שטרית אין לי מה להוסיף, הרי זה הפרק המוקדש לטענותיו, גם המגובות וגם אלה שלא. יוסאריאן • שיחה 18:21, 30 ביולי 2009 (IDT)
- שתי הטענות נאמרו על ידי שיטרית ולא סותרות אחת את השנייה - "עוד הדגיש שטרית כי תחילת הפרוייקט היתה במכת זיוף תעודות הזהות והדרכונים הישראלים שמצויים היום בידי מאות אלפי אנשים, חלקם אפילו מחבלים, שגם נהנים כאזרחים ישראלים מתחזים מקצבאות של הביטוח הלאומי. "החלפת המסמכים בתעודות ביומטריות תחסוך לקופת המדינה לפחות כמיליארד שקל המשולמים לאנשים שאינם זכאים לכך", טוען הח"כ.". (ראה קישור). שיניתי בהתאם. 24.12.234.123 18:14, 30 ביולי 2009 (IDT)
- זה דבר שונה לחלוטין מהטענה שרשומה למעלה. שיניתי בערך בהתאם. יוסאריאן • שיחה 18:07, 30 ביולי 2009 (IDT)
- באחד הפרוטוקולים שבאתר הכנסת ישנו גם איזכור לתעודות הזהות המזוייפות (ראה קישור) ("על פי נתוני המשטרה, שהגיעו לידיי כשר הפנים כשהוכן החוק הזה, יש בישראל 350,000 אנשים שחיים עם תעודות זהות מזויפות.") 24.12.234.123 16:21, 30 ביולי 2009 (IDT)
- היש מקור אחר לנתון, משהו רשמי? יוסאריאן • שיחה 23:48, 29 ביולי 2009 (IDT)
תבנית הבהרת חשיבות
עריכהזהו אחד החוקים היותר משמעותיים שעלו בכנסת ויש סביבו דיון ציבורי רחב. עידן ד - שיחה 16:17, 30 ביולי 2009 (IDT)
- זה לא חוק ולא יהיה כזה בחודשים הקרובים, ורוב הסיכויים שגם לא במבנה הנוכחי. ברוקס • שיחה • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:18, 30 ביולי 2009 (IDT)
- אפילו אם אתה צודק (ובכלל לא בטוח), אז מה? איך חוק גורף נגד ערכים על הצעות חוק... עידן ד - שיחה 16:23, 30 ביולי 2009 (IDT)
- בוודאי שאין חוק גורף, אלא שגם אין בזה טעם. מדובר בהצעה שנויה במחלוקת (כמו עוד הרבה מאוד הצעות), שמן הסתם עוד תשתנה רבות ככה שחלקים מתוכן הערך הזה יהיו פשוט לא רלוונטיים. וויקיפדיה צריכה לכתוב על מה שהיה ולא על מה שאולי יהיה. כאן אין יותר מדי כרגע וזה מתאים לוויקיחדשות. ברוקס • שיחה • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:26, 30 ביולי 2009 (IDT)
- עידן, ראה דבריי במעלה דף זה. עידו • שיחה 17:20, 30 ביולי 2009 (IDT)
- לא כל הצעת חוק ראויה לערך, אבל יש הצעות חוק שבהחלט ראויות לערך, וזו אחת מהן. זו הצעת חוק משמעותית ביותר, הן בעיני מחייביה והן בעיני שולליה. רק חלק מהערך עוסק בפולמוס סביב הצעת החוק, אך קודם לפולמוס מוצגת ההצעה (בקווים כלליים מאוד, שספק אם ישתנו - השינויים הם בפרטים, לא בעיקרון), מוצגת מטרתה, מוצג הפתיח לדברי ההסבר (שלא ישתנה) ומוצגת ההיסטוריה החקיקתית. כל זה הוא מידע חשוב, שיהיה רלבנטי בכל נוסח של החוק, אם יאושר החוק, ובוודאי יהיה רלבנטי אם החוק לא יאושר, כתיאור הדרך להפלת הצעת חוק שהממשלה והאופוזיציה חברו יחדיו כדי לקדמה. דברי אלה מלמדים שמדובר בערך חשוב, וכעת תלוי רק בנו עד כמה נצליח לצקת בו תוכן חשוב. דוד שי - שיחה 18:47, 30 ביולי 2009 (IDT)
- אני מסכים עם נימוקו של דוד, לפיו מדובר על הצעת חוק מאוד משמעותית ולא שגרתית, שכבר בשלבי החקיקה מעוררת דיון ציבורי ער, ושאם תתקבל תשפיע על כל אחד ואחת מאיתנו. זהו מקרה חריג שבו תהיה הצדקה להשאיר את הערך גם אם בסופו של דבר הצעת החוק לא תעבור. בכל מקרה, יש להשאיר את תבנית האקטואליה, ובמידה והחוק יעבור לשנות את שם הערך, ולהשאיר פרק על הצעת החוק והשינויים שעברה בדרך לאישור החוק. Lostam - שיחה 01:39, 1 באוגוסט 2009 (IDT)
- מסכים עם דוד שי ו Lostam. החוק הזה הוא מקרה חריג של הצעת חוק שראויה לערך. כמובן זצריך להזהר שלא להפוך את הערך לדיווח חדשותי שמתאים יותר לוויקיחדשות. מיקיMIK • שיחה • 12:55, 1 באוגוסט 2009 (IDT)
- לגמרי לא מסכים אתכם, במיוחד אם הצעת החוק תישאר במגרה (סיכוי קטן לצערי). בכל מקרה, לא אטריח בהצבעת מחיקה. עידו • שיחה 07:56, 5 באוגוסט 2009 (IDT)
- מסכים עם דוד שי ו Lostam. החוק הזה הוא מקרה חריג של הצעת חוק שראויה לערך. כמובן זצריך להזהר שלא להפוך את הערך לדיווח חדשותי שמתאים יותר לוויקיחדשות. מיקיMIK • שיחה • 12:55, 1 באוגוסט 2009 (IDT)
- אני מסכים עם נימוקו של דוד, לפיו מדובר על הצעת חוק מאוד משמעותית ולא שגרתית, שכבר בשלבי החקיקה מעוררת דיון ציבורי ער, ושאם תתקבל תשפיע על כל אחד ואחת מאיתנו. זהו מקרה חריג שבו תהיה הצדקה להשאיר את הערך גם אם בסופו של דבר הצעת החוק לא תעבור. בכל מקרה, יש להשאיר את תבנית האקטואליה, ובמידה והחוק יעבור לשנות את שם הערך, ולהשאיר פרק על הצעת החוק והשינויים שעברה בדרך לאישור החוק. Lostam - שיחה 01:39, 1 באוגוסט 2009 (IDT)
- לא כל הצעת חוק ראויה לערך, אבל יש הצעות חוק שבהחלט ראויות לערך, וזו אחת מהן. זו הצעת חוק משמעותית ביותר, הן בעיני מחייביה והן בעיני שולליה. רק חלק מהערך עוסק בפולמוס סביב הצעת החוק, אך קודם לפולמוס מוצגת ההצעה (בקווים כלליים מאוד, שספק אם ישתנו - השינויים הם בפרטים, לא בעיקרון), מוצגת מטרתה, מוצג הפתיח לדברי ההסבר (שלא ישתנה) ומוצגת ההיסטוריה החקיקתית. כל זה הוא מידע חשוב, שיהיה רלבנטי בכל נוסח של החוק, אם יאושר החוק, ובוודאי יהיה רלבנטי אם החוק לא יאושר, כתיאור הדרך להפלת הצעת חוק שהממשלה והאופוזיציה חברו יחדיו כדי לקדמה. דברי אלה מלמדים שמדובר בערך חשוב, וכעת תלוי רק בנו עד כמה נצליח לצקת בו תוכן חשוב. דוד שי - שיחה 18:47, 30 ביולי 2009 (IDT)
- עידן, ראה דבריי במעלה דף זה. עידו • שיחה 17:20, 30 ביולי 2009 (IDT)
- בוודאי שאין חוק גורף, אלא שגם אין בזה טעם. מדובר בהצעה שנויה במחלוקת (כמו עוד הרבה מאוד הצעות), שמן הסתם עוד תשתנה רבות ככה שחלקים מתוכן הערך הזה יהיו פשוט לא רלוונטיים. וויקיפדיה צריכה לכתוב על מה שהיה ולא על מה שאולי יהיה. כאן אין יותר מדי כרגע וזה מתאים לוויקיחדשות. ברוקס • שיחה • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:26, 30 ביולי 2009 (IDT)
- אפילו אם אתה צודק (ובכלל לא בטוח), אז מה? איך חוק גורף נגד ערכים על הצעות חוק... עידן ד - שיחה 16:23, 30 ביולי 2009 (IDT)
הצעה לפתיח שיסביר את "חשיבותו ואת עצם קיומו של הערך"
עריכההצעת החוק באה להסמיך את שר הפנים ליטול אמצעי זיהוי ביומטריים מכל תושבי ישראל ולשלבם במסמכי זיהוי ובמאגר מידע רגיש. ההסדרים שבהצעה ובפרט הקמתו של מאגר ביומטרי שאין לו אח ורע במדינה דמוקרטית אחרת, הם מרחיקי לכת בפגיעתם בזכות לפרטיות ובזכויות אדם נוספות. גם על פי דברי ההסבר להצעה – בעצם השימוש בנתונים ביומטריים "טמונים גם סיכונים הכרוכים בהגנת פרטיותו של אדם", ומאגר ביומטרי עלול "לגרום לתושב נזק בלתי הפיך". מעבר לסכנות הטמונות בדליפה או בשימוש לרעה במאגר הביומטרי, הקמתו תחולל שינוי דרמטי ומסוכן ביחסים שבין המדינה לבין אזרחיה, ותרכז בידי המדינה כוח עצום ורב, שישבש את האיזונים והבלמים המבטיחים את הדמוקרטיה ואת חירויות הפרט.
- זו הצגה חד-צדדית, מנקודת מבטם של מתנגדי החוק בלבד. חשיבותו של הערך נובעת ממכלול המידע שבו, כולל נימוקי התומכים והמתנגדים. דוד שי - שיחה 19:07, 30 ביולי 2009 (IDT)
קישורים חיצוניים - דיונים בועדת ...
עריכהכשנכנסתי לקישור הנ"ל קיבלתי את הפרוטוקול של הישיבה מספר 4, נראה לי הגיוני יותר לשים קישור למקום בו ניתן לצפות בכל הפרוטוקולים של כל הישיבות בנושא או, אם זה לא ניתן לשים קישור עבור כל ישיבה בנפרד --לאה צחור - שיחה 15:18, 11 באוגוסט 2009 (IDT)
אחד מהחוקים היותר מפחידים של מדינת ישראל
עריכהאני בספק אם מאיר שטרית קרא את 1984 של ג'ורג' אורוול, כי אם היה קורא לא היה תומך בחוק ומסביר לנו בכזו תמימות שמאגרי המדינה מוגנים. הוא רק שכח את המדינה עצמה. כאשר קראתי את הספר בשנותיי בתיכון, 1984 נראתה כה רחוקה. אבל הנה היא כאן ובעוצמות הרבה יותר גדולות Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 07:30, 19 בדצמבר 2009 (IST)
- חוששני שהוא קרא, והרעיון של השלטון הנצחי מאוד מצא חן בעיניו... --יובל י. § שיחה § 16:18, 24 בדצמבר 2009 (IST)
כניסת החוק לתוקף
עריכה"החוק ייכנס לתוקף ב-1 בינואר 2010 (או מאוחר יותר, לפי צו של שר הפנים)". האם יצא צו או שהחוק נכנס לתוקף? כדאי לעדכן. Yonidebest Ω Talk 21:42, 18 בינואר 2010 (IST)
- עדכנתי. דוד שי - שיחה 21:57, 18 בינואר 2010 (IST)
- מצויין. אז בינתיים האצבעות שלנו נותרות נקיות מדיו שחור. Yonidebest Ω Talk 22:06, 18 בינואר 2010 (IST)
- כאמור בערך, בהתאם לסעיף 40 לחוק, לכניסת החוק לתוקף נדרשת התקנה של תקנות. כיוון שתקנות אלה טרם הותקנו, החוק עדיין לא נכנס לתוקף. דוד שי - שיחה 06:00, 10 במרץ 2011 (IST)
- מצויין. אז בינתיים האצבעות שלנו נותרות נקיות מדיו שחור. Yonidebest Ω Talk 22:06, 18 בינואר 2010 (IST)
בחוק כזה מטורף
עריכהמאוד חשוב לציין מי תומכיו, שכן יבוא היום והם יצהירו תחת כל מקרופון שהם מעולם לא תמכו בחוק הסהרורי הזה. ניר 121 - שיחה 23:34, 24 באוקטובר 2011 (IST)
קישור שבור
עריכהבמהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!
- http://www.talgalili.com/2009/07/952
- In חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע on 2013-09-13 01:53:28, 403 Forbidden
- In מאיר שטרית on 2013-09-13 03:10:30, 403 Forbidden
- In חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע on 2013-09-15 23:31:33, 403 Forbidden
- In חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע on 2013-09-20 06:56:39, 403 Forbidden
- In חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע on 2013-09-25 02:39:23, 403 Forbidden
הפיכת החוק מפיילוט לחובה החל משנת 2017
עריכהשלום, כאמור התפרסם בעיתונות על כך שחוק המאגר הביומטרי הולך להיות חובה על כלל האזרחים החל משנת 2017(מקור), רציתי להתייעץ האם להוסיף זאת לערך לאחר שהכנסת תאשר את המהלך (וככל הנראה הכנסת תאשר את המהלך), או להוסיף את המידע לערך כבר עכשיו עם דגש שהוא עדיין לא אושר בכנסת. בתודה דני שלום - שיחה 00:39, 1 ביולי 2016 (IDT)
- הוא אושר היום בקריאה שלישית. -109.66.128.189 23:28, 27 בפברואר 2017 (IST)
- אני נביא! לא באמת, זה היה ברור כשמש שהפיילוט הזה נועד כדי להרגיע את המתנגדים ולגרום לציבור להתרגל לרעיון של מאגר ביומטרי. מתחילת הפיילוט הכוונה היתה להקים מאגר ביומטרי בלי קשר לתוצאות ה"ניסוי". דני שלום - שיחה 03:13, 28 בפברואר 2017 (IST)
הצעה לשינוי שם הערך
עריכה"חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע, התש"ע-2009 או בקיצור: חוק המאגר הביומטרי"...הרבה יותר הגיוני לקרוא לערך "חוק המאגר הביומטרי" ובגוף הערך לכתוב "או בשמו המלא וכו'..." שם הערך הנוכחי הוא מסורבל.newdarwin (אם אתם מגיבים לי אנא תייגו אותי) - שיחה 00:57, 28 בפברואר 2017 (IST)
- בעד. דני שלום - שיחה 03:13, 28 בפברואר 2017 (IST)
- נגד אם שם הערך מסורבל, יש להפנות טענות למחוקק שקבע אותו. שם ערך העוסק בחוק הוא כשם החוק, זה כלל פשוט ביותר. את הכינוי חוק המאגר הביומטרי אפשר לתת כהפניה. דוד שי - שיחה 05:36, 28 בפברואר 2017 (IST)
היסטוריה של עתירות לבג"ץ
עריכהלמרבה התמיהה אין פסקה המפרטת את העתירות לבג"ץ בנושא ולא ברור איך היא מסתדרת עם מבנה הערך. אנונימי (שלא שכח לחתום) 18:17, 30 במרץ 2017 (IDT)
- אתה יותר ממוזמן להוסיף פסקה כזו. • צִבְיָה • שיחה • ג' בניסן ה'תשע"ז 18:27, 30 במרץ 2017 (IDT)
טענה לא נכונה וחסרת מקור
עריכההטענה "המאגר הביומטרי ישים קץ לזיוף תעודות הזהות והדרכונים הישראלים הנאמד במאות אלפי תעודות זהות מזויפות" המופיעה בחלק "טיעונים בעד ונגד הצעת החוק" בתת־חלק "טענות המצדדים בהצעת החוק" חסרת מקור וככל הנראה שגויה, לפי כמות האנשים במדינת ישראל (נכון לסוף שנת 2021 כ־9.5 מיליון). אפילו כתוב לידה בכתב עילי "[דרוש מקור: דרוש מקור]".
אני מציע לשנות אותה לזו: "המאגר הביומטרי ישים קץ לזיוף תעודות הזהות והדרכונים הישראלים". באם לא תהיה תגובה לפסקה זו אשנה את הערך בהתאם. TheBooker66, אבל תקראו לי איתן - שיחה 16:23, 23 באוגוסט 2022 (IDT)
נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)
עריכהשלום עורכים יקרים,
מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בחוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:
- http://www.idi.org.il/BreakingNews/Pages/139.aspx נמצא כקישור שבור. מומלץ להוסיף https://web.archive.org/web/20091128181306/http://www.idi.org.il/BreakingNews/Pages/139.aspx לכתובת המקורית.
כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.
הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.
בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 05:29, 14 בנובמבר 2022 (IST)