[go: nahoru, domu]

پرش به محتوا

بحث کاربر:Taddah/بایگانی ۳

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۴ سال پیش توسط Saranami2020 در مبحث منبع معتبر

فیلم‌نامه‌نویس

درود، دیدم چند ماه پیش رده‌های فیلم‌نامه‌نویسان را به فیلمنامه‌نویسان منتقل کرده بودید که اشتباه بوده، اول آنکه چندین سال است که رده‌ها و زیررده‌ها تماما به صورت فیلم‌نامه‌نویس است و دوم آنکه فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی این کلمه را به صورت نیمه‌فاصله نوشته و نه سرهم برای همین مجبور شدم تمام رده‌ها را تغییر نام بدهم، مناسب دیدم این توضیح را بنویسم تا تعارضی در انتقال‌ها به وجود نیاید. --Kasir بحث ‏۱۴ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۲۲:۱۵ (UTC)پاسخ

کاربر:Kasir درود بر شما. امیدوارم که خوب باشید. بحث تکراری است اما باز هم توضیح میدهم. فیلمنامه تبدیل به یک واژه بسیط شده و نیم‌فاصله لازم ندارد. شما واژه خوشگل را به شکل خوش‌گل مینویسید؟ (خوشگل به معنی کسی است که گل خوبی دارد؛ زیرا در قدیم باور بر این بوده که انسانها از گل ساخته شده‌اند.) خوشگل در اصل یک واژه مرکب بوده اما اکنون به واژه‌ای ساده بدل گشته پس با نیم‌فاصله نوشتنش غلط است؛ درست مثل فیلمنامه. واژه مشابه دیگری که بر سر آن بحث بود، پیرنگ بود که در ویکی با نیم‌فاصله نوشته شده؛ حال آنکه با نیم‌فاصله نوشتنش صحیح نیست. بهتر بود پیش از انتقال در صفحه بحثم موضوع را مطرح می‌کردید. با سپاس. Taddah (بحث) ‏۱۴ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۲۲:۳۵ (UTC)پاسخ

من دانشی درباره این موضوعات ندارم فقط میدانم فرهنگستان به صورت دو نیم‌فاصله نوشته پس باید آن را مرجع بدانیم و اجرا کنیم. --Kasir بحث ‏۱۴ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۲۲:۳۸ (UTC)پاسخ

کاربر:Kasir خیر، اینگونه نیست که هرچه فرهنگستان گفت را ما اجرا کنیم. اولاً که فرهنگستان تاکنون نشان داده که آنطور مرجع قابل استنادی نیست. همین که در برابرسازی اینقدر ضعیف عمل کرده، خود نشان دهنده این است که کار فرهنگستان اصلاً بی‌عیب نیست. دوم اینکه در ویکی خیلیها مخالف شیوه پیشنهادی فرهنگستان هستند و تصویب یک شیوه نوشتن نیازمند اجماع است. نظرخواهی‌های زیادی در این باره انجام شده که نتایج متفاوتی داشته‌اند. اگر مایلید میتوانیم برای این مورد و چند مورد دیگر که هنوز برایشان نظرخواهی انجام نشده، نظرخواهی برگزار کنیم تا به نتیجه برسیم. Taddah (بحث) ‏۱۴ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۲۲:۴۷ (UTC)پاسخ

من طرفدار فرهنگستان نیستم اما سوال من از شما این است که آیا ما در جایگاهی هستیم که یک سازمان که به صورت تخصصی کار میکند را زیرسوال ببریم؟ آیا افراد متخصص در نظرسنجی شرکت میکند که بتوانیم به استناد کنیم؟ Kasir بحث ‏۱۴ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۲۳:۰۲ (UTC)پاسخ

من دلیلم را ذکر کردم و تا وقتی که کسی نتواند به من اثبات کند که استدلالم اشتباه است، سر حرفم هستم. موضوع آنقدرها پیچیده نیست. بله، افراد متخصص هم در ویکی داریم که در نظرخواهی‌ها شرکت می‌کنند. Taddah (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۰:۱۲ (UTC)پاسخ

ایجاد صفحه سینمای بوسنی و هرزگوین

با درود و سپاس. صفحه سینمای بوسنی و هرزگوین را می‌خواهم ایجاد کنم. به صورت پیشفرض عنوان صفحه فهرست فیلم‌های بوسنی و هرزگوین درج شده است. دانش تبدیل این عنوان به سینمای بوسنی و هرزگوین را ندارم. تقاضا دارم راهنمایی و مساعدت فرمائید. با تقدیر. پاتريشيا67 (بحث) ‏۳۱ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۲۹ (UTC)پاسخ

کاربر:پاتريشيا67 درود، در ویکی انگلیسی صفحه سینمای بوسنی و هرزگوین وجود ندارد؛ صفحه موجود فهرست فیلمهای بوسنی و هرزگوینی است. اگر میخواهید این صفحه را ایجاد کنید، آن را به همین صفحه فهرست پیوند دهید. موفق باشید. Taddah (بحث) ‏۳۱ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۲۹ (UTC)پاسخ

فنجانی قهوه برای شما!

ممنون بابت همراهی و همدلی‌ شما بابت مقاله‌هایی که در رده سینمای جهان ایجاد کردم. پاتريشيا67 (بحث) ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۵۴ (UTC)پاسخ

خیلی ممنونم دوست خوب و مهربانم. امیدوارم که سایه شما در ویکیپدیا مستدام باشد و دانشنامه از وجود کاربر خوبی مثل شما بیشتر بهره ببرد. Taddah (بحث) ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۷ (UTC)پاسخ

ایتالیک

درود و سلام و ممنون بابت همه محبت‌ها. ابتدای کار من در ویکی‌فا با آموزش‌های پرمحبت شما همراه بوده و هست. با مهر تقاضا دارم ص انگیسی سینمای نیوزیلند را بررسی کنید. عبارت: The Departure of the Second Contingent for the Boer War (1900)ایتالیک نگارش شده. منهم چون عنوان فیلم بود به همین صورت انجام دادم. اگر صلاحدید آن جناب باشد دوباره به ایتالیک برگردانم؟

سوالی دیگر: دسترسی گشت خودکار طبق پروتکل ویکی‌فاچگونه است؟ در یک بازه زمانی توسط یک مدیراعطا می‌شود؟ یک یا چند کاربر کارکشته و مجرب برای دسترسی پیشنهاد می‌دهند؟ یا آتوماتیک انجام می‌شود؟ پاتريشيا67 (بحث) ‏۹ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۲۸ (UTC)پاسخ

سلام و درود خدمت پاتریشیای عزیز و گرامی. برای عناوینی که با حروف غیر فارسی نوشته می‌شوند، ایتالیک لازم نیست. دسترسی گشت خودکار را هم معمولاً مدیران بعد از ایجاد چند مقاله باکیفیت به کاربران اعطا می‌کنند. شما به نظرم باید اکنون دسترسی گشت خودکار را داشته باشید؛ از یکی از مدیران درخواست میکنم که این دسترسی را به شما بدهد. با احترام فراوان Taddah (بحث) ‏۹ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۲۹ (UTC)پاسخ
@Taddah با مهر. اسباب زحمت شما شدم. ممنون همه محبت‌های شما هستم. باتقدیر و سپاس.پاتريشيا67 (بحث) ‏۹ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۱۱ (UTC)پاسخ
کاربر:پاتريشيا67 خواهش می‌کنم. خجالتم ندهید. مایل هستید که گشت‌زن هم بشوید یا فقط می‌خواهید دسترسی گشت خودکار بگیرید؟ Taddah (بحث) ‏۹ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۲۹ (UTC)پاسخ
@Taddah با مهر. عالیجناب Taddah: گشت خودکار نیاز دارم. در باب گشت‌زن بیم دارم که با گشت زنی بنده موافقت نشوداگرچه دراین زمینه هم کاری درخور انجام نداده‌ام که قابل ارائه باشد.پاتريشيا67 (بحث) ‏۹ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۴۱ (UTC)پاسخ
@Taddah با درود. از محبت و همراهی شما بسیار ممنون هستم. دسترسی گشت خودکار توسط جناب مهرنگار اعطا شد. با تقدیر پاتريشيا67 (بحث) ‏۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۲۷ (UTC)پاسخ
کاربر:پاتريشيا67 درود پاتریشیای عزیز و گرانقدر. گرفتن این دسترسی را به شما تبریک می‌گویم. امیدوارم که همواره موفق باشید. از خانوم مهرنگار درخواست کردم که بررسی کنند و ایشان دسترسی ر ا به شما دادند. جدای از این بحث، چند نکته را میخواستم به شما یادآوری کنم. اول اینکه در صفحه بحث خودم لازم نیست که مرا پینگ کنید. دوم اینکه بهتر است الگوی سینمای جهان را به انتهای مقالات سینمای ملل اضافه کنید؛ همانطور که به مقالات سینمای اروگوئه و آرژانتین اضافه نمودم. سوم اینکه بهتر است که فیلم‌هایی را که فهرست می‌کنید، سال ساختشان را هم در پرانتز روبرویشان بنویسید و آنها را به ترتیب سال انتشارشان از بالا به پایین مرتب کنید. موفق و موید باشید. دوستدارتان Taddah (بحث) ‏۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۵۹ (UTC)پاسخ
با درود جناب Taddah عزیز. از این پس در ایجاد صفحه جدید برای سینمای جهان و ویرایش صفحات قبلی برای گسترش مقالات، مواردی که فرمودید انجام خواهم داد. از همراهی و آموزش‌های شما ممنونم. با تقدیر. پاتريشيا67 (بحث) ‏۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۱۲ (UTC)پاسخ

افزودن جعبه ناوبری سینمای جهان

درود. جناب Taddah طبق دستور، تمام صفحاتی که توسط بنده ساخته شده و یا گسترش داده شدند اکنون دارای جعبه ناوبری سینمای جهان شدند. در مورد افزودن سال تولید در داخل پرانتز و ترتیب صعودی و نزولی فیلم‌ها نیز باید در یک فرصت مغتنم این کار را انجام دهم. از تذکر به حق شما ممنونم. پاتريشيا67 (بحث) ‏۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۵۳ (UTC)پاسخ

کاربر:پاتريشيا67 خیلی خودتان را خسته نکنید (: ممنونم که اینقدر روی کیفیت کارتان دقت دارید. ای کاش کاربران دقیقی مثل شما در ویکی فا بیشتر بودند (: Taddah (بحث) ‏۱۶ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۵۰ (UTC)پاسخ

زحمت مجدد

سلام..وقت بخیر.. اگر فرصت دارید بررسی نگارشی این مقاله را انجام دهید..سپاس از شما☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۲:۱۸ (UTC)پاسخ

کاربر:Mojtaba2361 درود. زحمتی نیست. حتما انجام میدهم. Taddah (بحث) ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۳:۲۴ (UTC)پاسخ

کاربر:Mojtaba2361 درود. چشم. در حد توانم کمک خواهم کرد. با سپاس. Taddah (بحث) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۳۵ (UTC)پاسخ

  • ممنون از شما چون با فیلم‌های خارجی و اسامی آن‌ها بیشتر سر و کار دارید و دیدم که مقالات زیادی هم در این زمینه ایجاد کرده‌اید..☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۳۸ (UTC)پاسخ
  • سلام..۲ سوال: چرا شما کلمه برنده شدن را جدا میدانید؟ با اینکه یک فعل مرکب است و «برنده‌شدن» صحیح است..در مورد عنوان ایتالیک ترجمه فیلم ها در انگلیسی بولد نوشته شده و همکاران چون از ابزار به ویکیفا استفاده میکنند این تغییر را بعد از ایجاد نمیدهند معمولا..بهتر نیست با سازندگان ابزار در میان بگذارید؟چون کمتر کسی دقت میکند..البته به نظر بنده بولد زیباتر است در ابتدا نمیدانم چرا شیوه نامه چیز دیگری میگوید! ☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۲۴ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۰۳ (UTC)پاسخ

کاربر:Mojtaba2361 درود، برنده شدن را کجا دیده‌اید؟ نخست اینکه برنده شدن مصدر مرکب است نه فعل صرف‌شده. به نظرم برنده شدن نیاز به فاصله کامل دارد؛ چون دو کلمه است، نه یکی. من کلاً با استفاده افراطی و نابجا از نیم‌فاصله مخالفم. عنوان فیلم هم باید در همه جا ایتالیک نوشته شود؛ این در ویکی انگلیسی هم رعایت می‌شود. سازنده ابزار هم فکر میکنم کاربر یاماها ۵ است که هر کاری من بگویم برعکسش را انجام می‌دهند معمولاً (: شما با ایشان در میان بگذارید، شاید قبول کردند. Taddah (بحث) ‏۲۴ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۵۶ (UTC)پاسخ

در مورد فهرست‌های خودم..متاسفانه بحث نیم‌فاصله‌ها تمامی نخواهد داشت و بیشتر سلیقه‌ای انجام می‌شود..در مورد یاماها۵ والا من سر الگوها صحبت میکنم با ایشان باز هم تفاهم نداریم یا منظور بنده را متوجه نمی‌شود اما فکر کنم dexbot را با امیر باید صحبت کنید..در مورد مقالات فیلم انگلیسی اشتباه میکنید! en:Psycho Beach Party و en:Drop Dead Gorgeous (film) و ... همه بُلد هستند! ۳ تا کوتیشن در اطراف عنوان هست...☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۲۴ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۰۹ (UTC)پاسخ
کاربر:Mojtaba2361 هم بولد هستند، هم ایتالیک. در کجا عنوان فیلم فقط بولد است؟ من که چنین چیزی نمیبینم. Taddah (بحث) ‏۲۴ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۲۱ (UTC)پاسخ
الان ۲ تغییر اخیرتان را مقایسه کردم متوجه شدم منظورتان هر ۲ با هم هست یعنی ۵ کوتیشن اطراف..درسته؟پس چند فیلم اخیر که ایجاد کردم را اصلاح کنید چون من نیستم دیگر تا پاسی از شب! من فقط ایتالیک کردم طبق نظر شما..ممنون☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۲۴ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۲۵ (UTC)پاسخ

کاربر:Mojtaba2361 بله درسته. چشم اصلاح میکنم. با احترام. Taddah (بحث) ‏۲۴ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۳۳ (UTC)پاسخ

کاربر:Mojtaba2361 بسیار عالی. خسته نباشید. حتما بررسی میکنم. فکر نمیکنید اگر میخواهید فهرست را نامزد برگزیدگی کنید، ویکیپدیای انگلیسی باید از منابع حذف شود؟ Taddah (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۳۷ (UTC)پاسخ

نبح ویکیفا

سلام جناب آقای taddah نازنین. بعد از ۱۲ اندی سال کاربری در ویکی سوئومی و ویکی ای ان در ویکیفا سرگردان مانده ام. لطفا اگر وقت داشتید سری به ص نبح بزنید و مقاله ای که درباره مهدی تهرانی ایجاد کرده ام را ببینید. بعدا در همینجا برایم بگوئید شانس ماندن دارد یا نه؟ نبح ویکیفا به مسیح قسم دنیای غریبی دارد. الان این مقاله من در کنار ص چند پورن استار قرار گرفته و من خجالت میکشم. در ویکی سوئومی خالی کردن ص و در ویکی ای ان خالی کردن ص در AfD به احتمال زیاد به قطع دسترسی ابدی منجر می شود. در ویکیفا نمیدانم منوال چگونه است؟ البته من این را به جان میخرم تا از این شرمساری یا بدشانسی خلاص شوم. به شما مهر دارم. با تقدیر. پاتريشيا67 (بحث) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۵۵ (UTC)پاسخ

کاربر:پاتريشيا67 درود پاتریشیای عزیز و گرامی. چشم بررسی میکنم و نتیجه را به شما میگویم. با مهر Taddah (بحث) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۲۵ (UTC)پاسخ

الگوهای زبانی

درود

شما در نوشتارهای انگل (فیلم ۲۰۱۹) و ری چون‌هی الگوهای "به انگلیسی" را تغییر داده‌اید تا از نمایش ایتالیک آنها جلوگیری کنید چون، تنها، فکر می‌کنید نیازی نیست. اگر الگو، نوشتار را به شکل ایتالیک نشان می‌دهد دلیلی دارد و شیوه درست نشان دادن نوشتار به زبان دیگر، آنگونه است. اگر فکر می‌کنید نیازی به نوشتن ایتالیک نیست، با بیان دلیل، خود الگو را تغییر دهید.

سپاس Shkuru Afshar (بحث) ‏۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۳۸ (UTC)پاسخ

با درود، ایتالیک عنوان انگلیسی را پاک کردم، چون نیازی به ایتالیک نوشتن عنوان‌هایی که با حروف غیر فارسی نوشته می‌شوند، نیست. سپاس از توجهتان. Taddah (بحث) ‏۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۲۰ (UTC)پاسخ

درود

۱) هنگامیکه از الگوهای زبانی استفاده می‌کنم نوشته‌ها به صورت ایتالیک، نشان داده نمی‌شوند.

۲) اگر نوشته‌ها به صورت ایتالیک، نشان داده می‌شوند حتما دلیلی دارد و ویرایش شما اِعمال سلیقه شخصی است.

سپاس Shkuru Afshar (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۰۳ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف لارل نیر

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ لارل نیر پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/لارل نیر ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. —امین/بحث ‏۱۲ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۲۳ (UTC)پاسخ

فنجانی قهوه برای شما!

برادر نازنینم Taddah عزیز: مدتی از شما بی خبر بودم. امیدوارم سرزنده و سلامت باشید. رده سینمای جهان کم کم قرمزی هایش دارد کمتر می شود. امیدوارم تا پایان سال اثری از قرمزی نماند. در ضمن به مسیح قسم اگر هزار بار هم عناوین انگلیسی من را حذف کنید بازهم من در مقاله های تازه عنوان انگلیسی را خواهم نوشت. :)))))) با مهر. پاتريشيا67 (بحث) ‏۲۰ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۵۴ (UTC)پاسخ

کاربر:پاتريشيا67 این دومین فنجان قهوه‌ای است که برای من می‌آورید؛ اگر به همین ترتیب پیش بروید، من به قهوه اعتیاد پیدا میکنم ها :))) در هر صورت، ازتان بسیار سپاسگزارم. این فنجان حتی از فنجان قبلی بیشتر چسبید. بسیار عالی و احسنت بر شما که مقالات رده سینمای جهان را می‌سازید یا گسترش می‌دهید. معادل انگلیسی هم برای هر چیزی لازم نیست. معادل انگلیسی برای مثال برای فیلم‌هایی استفاده می‌شود که خودشان انگلیسی هستند. برای مقاله‌ای مثل سینمای میانمار برابر انگلیسی لازم نیست. راستی، کنجکاوی بنده گل کرده و میخواهم از خطوط قرمز!! و ممنوع!! بگذرم و زبانم لال!! چند سوال شخصی از شما بپرسم :) اینطور که مشخص است، شما مسیحی هستید. از کدام فرقه مسیحیت هستید؟ پاتریشیا نام واقعی شماست؟ کجای این کره خاکی زندگی می‌کنید؟ آیا از مردم ایرانی دور از وطن هستید یا دورگه‌اید؟ اگر در خارج از ایران به دنیا آمده‌اید، آیا تا به حال به ایران آمده‌اید؟ ببخشید که سوالهایم زیاد شد. فقط کنجکاوم که شما دوست خوبم را بهتر بشناسم. اگر به این سوالات پاسخ هم ندهید، هیچ اشکالی ندارد. موفق باشید پاتریشیای عزیز. Taddah (بحث) ‏۲۰ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۲۲ (UTC)پاسخ

برادر خوبم Taddah عزیز. درود. پوزش پاسخم با تاخیر همراه شد. جواب به ترتیب: ارتدوکس. بلی. اسکاندیناویا . دو رگه (جد ایرانی تهران). مداوم. از محبتت ممنونم. سلامت باشی. پاتريشيا67 (بحث‏۲۹ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۵۱ (UTC)پاسخ

پیام صفحه بحث

سلام. بر پایه وپ:نزاکت ویرایشگران باید همیشه با یکدیگر با ملاحظه و احترام رفتار کنند. آن‌ها باید با رفتار مؤدبانه، معقولانه، و توأم با متانت، حتی هنگام بحث‌های داغ، ضمن حفظ محیط مطبوع ویرایشی بر بهبود دانشنامه تمرکز کنند. تذکر ویژه:تفاوت/27834096 و ویژه:تفاوت/27834112 مخصوص کاربران تازه کار و خرابکار است نه کاربری که مدتی است مشغول است. لطفا از این تذکرها استفاده نکنید. در ضمن در این بحث ویژه:تفاوت/27834343 اصلا نیازی نبود از کوره دربروید. در نظرخواهی‌ها خونسرد باشید. نظردهی در جریان است و کاربران ناظر، منطق استدلال‌ها را می فهمند.--Taranet (بحث) ‏۲۰ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۲۹ (UTC)پاسخ

کاربر:Taranet سلام و سپاس از شما. فرمایش شما متین اما اول کاربر بنیامین به من هشدار ویرایش اخلالگرانه داد. به نظر شما این کارشان درست بود؟ Taddah (بحث) ‏۲۰ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۲۲ (UTC)پاسخ
پیوند را لطف کنید--Taranet (بحث) ‏۲۰ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۳۸ (UTC)پاسخ
(پیگیر صفحه بحث) درود..کاربر:Taranet اینجا..☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۲:۰۰ (UTC)پاسخ
کاربر:Taranet تازه، وقتی پیغامشان را پاک کردم، جنگ ویرایشی راه انداخت و خنثی‌سازی‌های من را خنثی می‌کرد. می‌توانید در تاریخچه بحثم این را ببینید و همینطور خلاصه ویرایش‌های تند و فاقد نزاکتشان را. البته کاربر آرش پی‌تی به ایشان تذکر داد که جنگ ویرایشی راه نیندازند. Taddah (بحث) ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۴۹ (UTC)پاسخ
@Mojtaba2361: ممنون. @Taddah: کار ایشان هم صحیح نبود. حالا که آرش پی‌تی به وی تذکر داده نیازی نیست من مجددا تذکر بدهم. عنوان این بخش و توضیح جمع بندی تام را تعدیل می‌کنم.--Taranet (بحث) ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۱۳ (UTC)پاسخ

پرسش

درود بر شما. آیا تبدیلگر خوب pdf به word سراغ دارید؟ سیمون دانکرک (بحث) ‏۲۳ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۰۱ (UTC)پاسخ

درود بر شما. خیر. Taddah (بحث) ‏۲۳ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۲۶ (UTC)پاسخ

پاك كردن نقش ها در بازي مافيا(گروهي)

شما دوست عزيز متن بنده را در بازي مافيا گروهي با عنوان نقش ها پاك مردي من ميخواستم بدونم اشكال اين متن چي بوده و شما چرا به پاك كردن اقدام كردي نه به ويرايش ان Amirreza Movahedi (بحث) ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۳۸ (UTC)پاسخ

درود، مطالب شما منبع نداشت. کار شما مصداق تحقیق دست اول است که در ویکیپدیا پذیرفته نیست. ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع را بخوانید. Taddah (بحث) ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۴۵ (UTC)پاسخ

دوست عزيز اين بازي به هيچ عنوان منبع خاص چاپي ندارد و من هم از تجربيات و بازي هايي كه به صورت مختلف هست استفاده مردم و اين بازي ان قدر گونه هاي مختلف داره كه در هر كدامنقش ها كمي متفاوت هست كه من سعي كردم اين تفاوت ها هم بيان بشه Amirreza Movahedi (بحث) ‏۲۷ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۴۳ (UTC)پاسخ

با سلام و آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما.

یک سوال دارم : آیا عورت نماها و بدن نماها فقط مردان هستند و این بیماری فقط مربوط به مردان است ؟ Elyas.skn (بحث) ‏۱ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۱۸ (UTC)پاسخ

هلنا بونهام کارتر

سلام همکار گرامی علت ویرایش اخیرتان را بر مقاله فوق می خواستم بدانم مشکل ویرایش بنده چه بود با تشکرBlackorwhite (بحث) ‏۴ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۳۰ (UTC)پاسخ

درود بر شما کاربر عزیز و گرامی. داده‌های کتابخانه‌ای را دو بار در بخش پیوند به بیرون قرار داده بودید. Taddah (بحث) ‏۴ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۳۳ (UTC)پاسخ

لطفا یک بار دیگر دو ویرایش آخر خودتان را با نسخه ویرایشی بنده دقیقا بررسی نماید Blackorwhite (بحث) ‏۴ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۳۶ (UTC)پاسخ

قواعد کاما

سلام. دیدم که در چند جا وقتی یک عبارت قیدی اول جمله آمده کاما بعدش گذاشته‌اید. در انگلیسی البته همین قاعده وجود دارد اما در خصوص فارسی من منبعی که کاربرد درست کاما را بحث کرده باشد سراغ ندارم. چیزی سراغ دارید که بتوانم مطالعه کنم و فرا بگیرم؟ — حجت/بحث ‏۹ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۱۹ (UTC)پاسخ

کاربر:Huji درود جناب حجت. در وبسایت panevis.ir کاربرد کاما و همچنین دیگر نشانه‌های سجاوندی توضیح داده شده است. البته، اگر منبع چاپی منظورتان است، چیزی سراغ ندارم. با احترام فراوان. Taddah (بحث) ‏۱۰ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۲۴ (UTC)پاسخ

رواج

سلام. شما به کل وپ:رایج را نادیده می‌گیرید. لطفاً اگر مخالفش هستید در قهوه‌خانه اجماع بگیرید. تا آن زمان عناوین رایج را تغییر ندهید. تشکر. Hanooz ‏۱۴ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۱:۴۱ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف الودی شری

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ الودی شری پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/الودی شری ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. ‏ SunfyreT ‏۱۴ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۱۰ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ آجا (هنرپیشه)

درود؛ برای مقالهٔ آجا (هنرپیشه) پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

فاقد معیارهای وپ:سرشناسی پورنو، نظرخواهی ویکی‌پدیا انگلیسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۴ مارس ۲۰۲۰ مصادف با ۵ فروردین ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. ‏ SunfyreT ‏۱۴ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۱۷ (UTC)پاسخ

مقاله‌های بازیگران

درود، در چند روز اخیر در حرکتی ضربتی بیش از ۲۰۰ مقاله بازیگران اهل آلمان را ایجاد کردم، واقعا ویکی‌فا در زمینه سینمای آلمان بسیار ضعیف است و این به‌خاطر همان مشکل قدیمی یعنی کمبود کاربر فعال است، گاهی میگویم چقدر کوتاهی کرده‌ایم در این چند سال میتوانستیم مفیدتر ویرایش کنیم اما خیلی وقت‌ها به دنبال حاشیه بودیم یا با برنامه‌ریزی دقیق ویرایش نکرده‌ایم. --Kasir بحث ‏۱۷ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۵۴ (UTC)پاسخ

درود، خسته نباشید. Taddah (بحث) ‏۱۸ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۰۳ (UTC)پاسخ

نوروزتان پیروز

شادباش نوروز
درود - خجسته باد و پر از شادی و نشاط و صفا - بهار گلشن نوروز و طالع فردا

نوروزتان پاینده. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۴۹ (UTC)پاسخ

سپاسگزارم. نوروز شما هم پیروز دوست عزیز. Taddah (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۲۱ (UTC)پاسخ

سال نو مبارک

نوروزتان فرخنده باد

ساقیا آمدن عید مبارک بادت
وان مواعید که کردی مرود از یادت
هر روزتان نوروز - نوروزتان پیروز
Mehranimanesh (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۵۲ (UTC)پاسخ

کاربر:Mehranimanesh سپاس بسیار. نوروز بر شما هم مبارک. امیدوارم که سال بسیار خوبی پیش رو داشته باشید. Taddah (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۰، س|}اعت ۱۴:۱۳ (UTC)

pan>]] (گفتگو) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۴۹ (UTC)پاسخ

نوروزتان مبارک

نورزتان مبارک
با آرزوی سالی نیکو همراه با صحت و تندرستی برای شما و عزیزانتان. با سپاس Silverfox(بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۰۰ (UTC)پاسخ
سپاس بسیار. نوروزتان پیروز. Taddah (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۵ (UTC)پاسخ

سال نو مبارک!

درود بر شما دوست عزیزم:) چقدر خوب می‌شود اگر امسال برای شما سال خوبی باشد؛ حسابی زندگی بر وفق مرادتان پیش برود:) سال نوی شما مبارک:) مستدام باشید انسان‌دوست (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۴۹ (UTC)پاسخ

درود بر شما دوست خوبم. از پیامتان بسیار بسیار خوشحال شدم. سال بسیار خوبی را برایتان آرزومندم. نورزتان مبارک. Taddah (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۵۷ (UTC)پاسخ

تبریک نوروز

نوروزتان مبارک!
درود. نوروزتان پیروز و شادی هایتان مستدام و ویرایش‌هایتان قشنگ:))) ساقی (بحث) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۳۹ (UTC)پاسخ

نوروز شما هم مبارک. چه پیام قشنگی :) مدتی نبودید. خوش بازگشتید. Taddah (بحث) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۲ (UTC)پاسخ

شیوهٔ نگارش جملات قیدی

در اینجا به کاربر:4nn1l2 پیشنهاد دادم که ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه/دستور زبان را بسازند. به طور مشابه به شما پیشنهاد می‌کنم که قواعد استفاده از کاما (که پیشتر به من توضیح دادید) را جایی مکتوب‌سازی کنید؛ یا در یکی از شیوه‌نامه‌های موجود، یا در یک شیوه‌نامهٔ جدید. — حجت/بحث ‏۲۱ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۱:۱۸ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف جسا رودز

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ جسا رودز پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/جسا رودز ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. ‏ SunfyreT ‏۲۳ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۲۳ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف مالی کاوالی

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ مالی کاوالی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مالی کاوالی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. ح.فاطمی«ب» ۴ فروردین ۱۳۹۹، ساعت ۱۷:۰۳ (ایران) ‏۲۳ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۳۳ (UTC)پاسخ

کاما بعد از نیز

ایران یک کشور است. افغانستان نیز یک کشور است.

بعد از نیز کاما نمی‌خواهد، قبول؟ پس چرا در ویژه:تفاوت/28561828 بعد از نیز کاما لازم شده؟ — حجت/بحث ‏۲۸ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۰۳ (UTC)پاسخ

کاربر:Huji درود و سپاس از توجه و دقت شما. سال نو هم مبارک. طبق اصول باید بعد از شد کاما قرار بگیرد اما احساس کردم که چون بعد از شد، نیز آمده است، سکون بجای اینکه بعد از شد باشد، بعد از نیز قرار میگیرد؛ بنابراین، آن را بعد از نیز گذاشتم اما با این حال اگر فکر میکنید که بعد از نیز کاما لازم نیست، آن را حذف کنید. با سپاس مجدد. Taddah (بحث) ‏۲۸ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۱۵ (UTC)پاسخ
ممنون از توضیح. مطابق آنچه سری قبل به من آموختید کامای بعد از «شد» برایم قابل درک می‌بود. نوروزتان هم پیروز. — حجت/بحث ‏۲۸ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۴۴ (UTC)پاسخ

باز هم کاما

قرار شد که عبارت‌های قیدی (اسمش را درست گفتم) اگر اول جمله بیایند کاما بگیرند، نه؟

  • من فردا تو را می‌بینم.
  • فردا، من تو را می‌بینم.

اگر بله، پس «موسیقی ایرانی در قرن نهم وضع خوبی داشت» هم باید بشود «در قرن نهم، موسیقی ایران وضع خوبی داشت.» اگر این هم بله، پس چرا Special:Diff/28649044/next؟ — حجت/بحث ‏۶ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۴۳ (UTC)پاسخ

کاربر:Huji درود، آیا عبارت «در فاصلهٔ قرن چهارم تا نهم هجری» گروه قیدی است؟ فکر نمی‌کنم اینطور باشد. اگر هست، باید کاما بعدش بیاید و اگر نیست، نه. راستی، مدت نه چندان کمی است که در ویکی یک مشکل فنی هست. نمی‌دانم فقط برای من اینگونه است یا برای همه. وقتی که تفاوت‌های دو نسخه را چک می‌کنم، گاهی می‌بینم که آنچه تفاوت دو کلمه یا عبارت را هایلایت کرده، به اندازه یک کاراکتر یا بیشتر به سمت راست کشیده شده است یا گاهی کلاً جابه‌جا شده است و این گاهی بررسی تفاوت را دشوار می‌کند. خواستم ببیننم برای شما هم اینگونه است یا فقط در مرورگر من این اتفاق می‌افتد. با سپاس. Taddah (بحث) ‏۶ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۴۳ (UTC)پاسخ
خوب شما گروه قیدی را چگونه تعریف می‌کنید؟
تعریف من از قید، واژه یا عبارتی است که برای توصیف یک فعل به کار برود (رابطهٔ قید و فعل، مثل صفت و موصوف است). مثلاً «او خانه را خرید» و «او خانه را ارزان خرید» یا «او خانه را آگاهانه خرید» یا «او خانه را از روی بی‌میلی خرید» یا «او خانه را در فاصلهٔ قرن چهارم تا نهم هجری خرید» که تمام این قرمزها به زعم من قید هستند. اشتباه می‌کنم؟ — حجت/بحث ‏۶ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۰۵ (UTC)پاسخ

کاربر:Huji راستش نمیتوانم با اطمینان در این مورد نظر دهم. از کاربری که در این زمینه تخصص دارند، کمک بگیرید. خواستم از کاربر:Hamid Hassani کمک بگیرم که دیدم ظاهراً ایشان از فعالیت در ویکی کناره‌گیری کرده‌اند. Taddah (بحث) ‏۷ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۰۷ (UTC)پاسخ

@Huji: مثال‌هایی که آوردید درست است؛ البته تعریف درست‌تر این است که اگر اجزای اصلی جمله کنار گذاشته شد، هر چه در پایان می‌ماند قید است که این با توجه به فعل مشخص می‌شود. مثلا چون «شتافتن» ناگذر است، بخش قرمز در «او به دیار باقی شتافت» قید است. البته ربطی به موضوع اصلی نداشت ولی گفتم شاید کمکی کند.MS 会話 ‏۷ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۴۴ (UTC)پاسخ

نظر

سلام..به نظر شما چند منظوره درست است یا چندمنظوره ؟ چون انگلیسی آن Multi-purpose میآید..راستی یک نگاه هم به فهرست جایزه‌ها و نامزدی‌های ایمی آدامز بیاندازید اگر زحمتی نیست..--☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۱۹ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۱۷ (UTC)پاسخ

کاربر:Mojtaba2361 درود، به نظرم هردو شکل صحیح هستند اما «چندمنظوره» ارجح است؛ چون کلمه مرکب است و در ویکی‌پدیا استفاده از نیم‌فاصله و نزدیک‌نویسی کاملاً جا افتاده است و رعایت می‌شود. در واقع، هایفن در انگلیسی چیزی شبیه نیم‌فاصله خودمان است و کاربردش جوش کردن کلمات مرکب به همدیگر است. فهرست را هم حتماً بررسی می‌کنم؛ البته، امشب نه (: با احترام فراوان. Taddah (بحث) ‏۱۹ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۲۷ (UTC)پاسخ
من میخواهم یک سری رده انبوه را انتقال دهم به حالت نیم فاصله چون به نظرم صحیحتر است..با توجه به نوشتار انگلیسی آن هم می‌شود این نتیجه را گرفت به نوعی.. ممنون از شما که همیشه زحمت این موارد را می‌کشید (البته در گمخ های دیگر هم مشارکت دارید) ☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۱۹ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۲ (UTC)پاسخ
اگر نظری هم در مورد گفب بالا دارید در آنجا اعلام دارید..سپاس☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۲۰ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۵۱ (UTC)پاسخ

سلام..ایمیلتان فعال نیست در اینجا؟☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۲ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۲۰ (UTC)پاسخ

درود. خیر. Taddah (بحث) ‏۳ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۲۹ (UTC)پاسخ

سوال

Stanley Kubrick's unrealized projects این که بهش برچسب حذف سریع زدی باعث نشه این حذف بشه؟

بعد چرا زدی تحقق نیافته؟؟ این کار ها کلن استارت نخورد؟؟ شروع نشد؟ سید حمید سجادی (بحث) ‏۲۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۰ (UTC)پاسخ

کاربر:Perfectfa خیر، باعث نمیشه. اگه ناتمام بود، مقاله اصلی می‌نوشت unfinished. من برابر تحقق نیافته برای unrealized به ذهنم رسید. اگه ترجمه بهتری سراغ داری، انتقال بده؛ البته، اگه غلط باشه انتقالت رو برمیگردونم. در ضمن، دیگه هیچوقت مقاله‌ای رو با عنوان انگلیسی درست نکن. عناوین باید فارسی باشن. مرسی. Taddah (بحث) ‏۲۵ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۲۶ (UTC)پاسخ

Taddah الگوی استنلی کوبریک در ویکی فارسی رو دیدم این مقاله رو نداشت خواستم از همون جا مقاله رو بسازم ولی بعد انتشار تازه متوجه شدم که عنوان مقاله انگلیسیه حمید (بحث) ‏۲۵ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۲۵ (UTC)پاسخ

حمله شخصی

گفتار شما در این ویرایش نادرست و مصداق وپ:حمله شخصی بود که در ویکی پدیا پذیرفته نیست. مناقشه محتوایی را با روندهای وپ:حل اختلاف حل کنید تا دچار خشم و وپ:نزاکت نشوید.--Taranet (بحث) ‏۳ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۳:۲۳ (UTC)پاسخ

قدردانی

سلام. من تازه کارم و زیاد با ساز و کار اینجا آشنا نیستم. اما چیزی که حتی برای یه تازه کار هم قابل درکه، مهربانی و نظر لطف شماست. ممنون از شما به خاطر توجهی که کردین. به سبک اینجا؛ یک فنجان بهارنارنج تقدیم شما (عکسشو نمیدونم چجوری باید اضافه کنم) ☺️ WMPK (بحث) ‏۳ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۰۸ (UTC)پاسخ

کاربر:WMPK سلام دوست خوبم. بسیار لطف دارید شما. ممنونم از پیامتان و همینطور برای فنجان بهارنارنج. امیدوارم که در ویکی بمانید و به فعالیت‌های خوبتان ادامه دهید. با سپاس و احترام فراوان. Taddah (بحث) ‏۳ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۲۲ (UTC)پاسخ
تشکر مجدد، در کنار شما دوستان! WMPK (بحث) ‏۳ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۲ (UTC)پاسخ

پاسداشت بزرگان

دورود، لطفا اجازه دهید این بخش پیشرفت کند، افراد دیگر نیز باید مشارکت کنند. Lak-room (بحث) ‏۱۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۱۹ (UTC)پاسخ

وپ:حمله شخصی ممنوع

در اینجا نظر کاربر:Rezagfhsafhns را خنده‌دار و غیرجدی نامیدید. این کار وپ:حمله شخصی است و همانطور که خودتان بهتر می‌دانید ممنوع است. پیش تر هم تذکرهای رفتاری دریافت کرده‌اید.--Taranet (بحث) ‏۱۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۳۱ (UTC)پاسخ

کاربر:Taranet شما بهتر است سرتان به کار خودتان باشد. کاربر اگر شاکی باشند، خودشان شکایت می‌کنند؛ گرچه بنده به کسی حمله شخصی نکرده‌ام. بنده گفتم استدلال خنده‌دار بود که واقعا هم بود. به شخصی توهین نکرده‌ام و این حمله شخصی نیست. Taddah (بحث) ‏۲۰ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۴۳ (UTC)پاسخ
ببخشید بنده مدیر و مسئول تخلفات رفتاری کاربران هستم و پروندهٔ حمله شخصی قبلی شما هم دست من بود. گویا اصرار دارید در هر ویرایش وپ:نزاکت را نقض کنید! در وپ:تام شکایتی از شما ثبت می‌شود.--Taranet (بحث) ‏۲۰ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۱۰ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

درود. بی‌اندازه متاسفم که سیاهه‌ پاک قطع‌دسترسی‌تان با کنش من و البته با رفتار خودتان خدشه‌دار شد. خنده‌دار خواندنِ نظر کاربر حمله شخصی است؛ تمسخر کاربر آنگاه که می‌گویید فکر نمی‌کنم‌ کسی نظرش را جدی گرفته باشد، حمله شخصی است. جدا تذکر می‌دهم پس از باز شدن این روند را متوقف کنید؛ چون قطع‌دسترسی‌ همیشه یک روز نیست. مهرنگار (بحث) ‏۲۰ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۵۶ (UTC)پاسخ

یک مدیر درخواست این کاربر برای باز شدن دسترسی‌اش را بررسی کرده و درخواست او را رد کرده است. سایر مدیران می‌توانند این قطع دسترسی را بررسی کنند، اما نباید بدون دلیلی مناسب تصمیم مدیر قبلی را نادیده بگیرند (سیاست قطع دسترسی را ببینید).

Taddah (سیاههٔ قطع دسترسیقطع دسترسی‌های فعالقطع دسترسی‌های سراسریمشارکت‌هامشارکت‌های حذف‌شدهسیاههٔ پالایهسیاههٔ ایجاد حسابتغییر تنظیمات قطع دسترسیباز کردنبازرسی (سیاهه))


دلیل درخواست:

کاربر:Taranet من زرنگتر از این هستم که از حرف‌های شما عصبانی شوم و کاری کنم که برایم بد تمام شود. شما به من تهمت تعقیب زدید که از این نمیگذرم. کدام تعقیب؟ توضیح دادم که هر بار در آگاه‌سازی‌های من آمده بود که از صفحات آن کاربر به صفحات من پیوند داده شده است. بنده نمیدانم که کار یا پست شما در ویکی چیست؛ فقط گفتم که من در مورد استدلال ایشان در بحث مقاله حرف زده‌ام و هیچگونه حمله شخصی‌ای نکرده‌ام اما شما به من اتهام بیجا زدید که باعث دلخوری جدی من شد. کارتان هرچه که هست، گفتم بهتر است به همان بپردازید و اتهام نابجا نزنید و این توهین نیست. از مدیران درخواست دارم که به خاطر تهمت و اتهام بیجایشان برخورد لازم را با ایشان بکنند. کاربر:مهرنگار کدام قانون ویکیپدیا میگوید که خنده‌دار خواندن یک استدلال حمله شخصی است؟ کاربر:مهرنگار باید پاسخگو باشید. Taddah (بحث) ‏۲۰ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۵۹ (UTC)پاسخ

دلیل رد کردن درخواست:

درخواست منقضی شده‌است. مهدی صفار ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ساعت ۲۰:۰۶ (ایران) ‏۱۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۳۶ (UTC)پاسخ


اگر می‌خواهید دوباره برای باز شدن درخواست دهید، لطفاً پیش از هر چیز راهنمای تقاضای تجدید نظر را بخوانید و سپس دوباره از {{بازکردن}} استفاده کنید. اگر بیش از اندازه درخواست‌های غیر منطقی یا اخلالگرانه ارائه دهید، ممکن است تا زمان منقضی شدن قطع دسترسی خود، امکان ویرایش این صفحهٔ بحث نیز از شما گرفته شود. تا زمانی که دسترسی شما بسته است، این الگوی بازبینی درخواست باز شدن را برندارید.

درخواست

درود، ایا شما فرصت و علاقه دارید ویراستاری مقاله مختارثقفی را انجام دهید؟ ارادتمند--MohamadReza(بحث) ‏۳ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۰۵ (UTC)پاسخ

کاربر:Mohamadr za درود، بله حتماً. Taddah (بحث) ‏۳ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۳۵ (UTC)پاسخ
ممنون--MohamadReza(بحث) ‏۳ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۰۶ (UTC)پاسخ
با سپاس از قبول زحمتتان، ایا هنگامی که مقاله را خواندید به جملات گنگی هم برخورد نمودید؟ با سپاس--MohamadReza(بحث) ‏۴ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۱۹ (UTC)پاسخ

کاربر:Mohamadr za خواهش می‌کنم. جملات گنگ؟ چطور؟ راستش دقیقاً خاطرم نیست. شاید یکی دو مورد بودند؛ شاید هم نبودند. به هر حال، مقاله را از دید محتوایی بررسی ننمودم. Taddah (بحث) ‏۴ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۳۸ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ واکه پسین که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۳ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۱۲ (UTC)پاسخ

درونمایه نوشتارها

درود

خواهشمندم برای جستارهایی که ایجاد می‌کنید بیشتر کوشا باشید و مانند زیرشمولی و فراشمولی به یک جمله ۱ خطی اکتفا نکنید.

سپاس Shkuru Afshar (بحث) ‏۶ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۱۴ (UTC)پاسخ

پیوند اشتباه

سلام. من مقاله نگاه به دور (فیلم) را به اشتباه به اینجا پیوند دادم در حالیکه مقاله باید به اینجا پیوند زده شود. لطفا مشکل را حل کنید. تاینی تایم(بحث) ‏۱۳ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۳۳ (UTC)پاسخ

کاربر:تاینی تایم درود. حل شد. Taddah (بحث) ‏۱۳ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۴۳ (UTC)پاسخ

@Taddah: سپاس تاینی تایم(بحث) ‏۱۳ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۲۰ (UTC)پاسخ

ترانه های عشتار

سلام کتابی که در باره آن صفحه ای ایجاد کردم اولین کتابی است که در ایران و حتی در جهان عشتار اسطوره عشق و باروری را از میان شاعران معرفی کرده و این یک موفقیت برای ایران و ایرانی است لطفا مانع از حذف این صفحه شوید... یا کمک کنید تا آن را بهبود دهم با تشکر--Emad al-ddin (بحث) ‏۲۱ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۲۳ (UTC)پاسخ

سلامی دیگر میبخشید ولی سر انجام این صفحه چه میشود و باید چه کرد؟ لطفا راهنمایی کنید--Emad al-ddin (بحث) ‏۲۴ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۱۵ (UTC)پاسخ

عده ای از دوستان نیز آمدند و دستی بر ویرایش زدن... و این صفحه را بهبود دادند.--Emad al-ddin (بحث) ‏۲۴ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۱۶ (UTC)پاسخ

کاربر:Emad al-ddin سلام دوست عزیز. نظرخواهی برای حذف انجام می‌شود و اگر موضوع دارای سرشناسی باشد، مقاله می‌ماند و اگر نه، حذف می‌شود. شما در این حین می‌توانید با افزودن منابع مستقل معتبر (در صورت وجود) نشان دهید که کتاب سرشناس است تا حذف نشود. امیدوارم که همه چیز طبق خواسته شما پیش برود و در ویکی بمانید و فعالیت کنید. با احترام. Taddah (بحث) ‏۲۴ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۴۴ (UTC)پاسخ

از راهنمایی و جوابدهی شما بسیار متشکرم--Emad al-ddin (بحث) ‏۲۴ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۰۲ (UTC)پاسخ

هنرپیشه / کارگردان

سلام همکار گرامی نام خانوادگی صحیح هنرپیشه و کارگردان سوئدی برگمن صحیح است Luckie Luke (بحث) ‏۲۳ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۰۱ (UTC)پاسخ

کاربر:Luckie Luke درود دوست محترم، برگمان به تلفظ صحیح سوئدی نام فرد که بریمان است، نزدیکتر است. می‌توانید در اینجا [۱] تلفظ سوئدی نام وی را گوش کنید. البته با انتقال به بریمان مخالفم؛ چون برگمان در فارسی کاملا جا افتاده و رایج است. برگمن که شما می‌گویید، تلفظ انگلیسی است که ما کاری با آن نداریم. موفق باشید. Taddah (بحث) ‏۲۳ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۰۹ (UTC)پاسخ

زمانی ان تلفظ می شود که NN بیاید ربطی به تلفظ انگلیسی ندارد در زمان آمدن یک N من تلفظ می شود Luckie Luke (بحث) ‏۲۳ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۱۶ (UTC)پاسخ

کاربر:Luckie Luke نمیدانم تا چه حد با زبان سوئدی آشنا هستید ولی من در فوروو بریمان می‌شنوم. آیا شما بریمن می‌شنوید؟ قواعد زبان هم همیشگی نیستند. Taddah (بحث) ‏۲۳ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۲۹ (UTC)پاسخ

درخواست

از اینکه مقاله تصرف ایروان (۱۸۰۴) را ویرایش کردید ازتون ممنونم شما می توانید این صفحه را برگزیده مقاله خوب کنید Naderitat (بحث) ‏۲۴ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۰۶ (UTC)پاسخ

کاربر:Naderitat درود، محاصره ایروان یا تصرف ایروان؟ عنوان مقاله با آنچه در متن آمده، باید یکی باشد. مقاله ویراستاری لازم داشت که انجامش دادم. حال باید بررسی کنم تا ببینم ترجمه مقاله چطور است. با احترام. Taddah (بحث) ‏۲۴ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۲۵ (UTC)پاسخ

بازرس خصوصی

درود بر استاد گرامی، تقاضایی از حضورتان دارم، با توجه به تمامی محبت‌ها و همفکری و لطف شما در همراهی بنده در خوبیدگی مقاله بازرس خصوصی آیا جسارت نیست بخواهم در نگارش آن مستقیما درگیر شوید تا هم مقاله با دید حضرتعالی بهتر شود و هم در صورت انتخاب نام حضرتعالی نیز در آن باشد. اگر قبول زحمت بفرمایید بر من منت میگذارید. بنده اکنون درگیر انتخاب در مدیریت هستم و وقت کمی برای رسیدگی به آن دارم. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۱۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۲۹ (UTC)پاسخ

کاربر:Shahnamk درود، چشم. سعی می‌کنم اما چد روز است که اینترنتم مشکل دارد و کمی کند شده است. موفق باشد شهنام عزیز. Taddah (بحث) ‏۱۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۲۸ (UTC)پاسخ

درود محبت خود را در حق بنده تمام می‌فرمایید زیر ساخت را به دلایل سیاسی کاهش سرعت داده‌اند من درد مشترکم مرا فریاد کنید. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۱۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۰۵ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما!

نشان ویراستاری
درود؛ به پاس قدردانی از زحمات فراوان شما در ویراستاری صفحات متعدد ویکی، تقدیمتان می‌شود. همواره سربلند باشد. با تجدید ارادت Shiasun (بحث) ‏۱۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۳:۴۳ (UTC)پاسخ

کاربر:Shiasun درود، بسیار بسیار ممنونم. امیدوارم که همواره موفق، شاد و تندرست باشید. Taddah (بحث) ‏۱۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۱۳ (UTC)پاسخ

دعوت

درود Taddah گرامی، از شما دعوت می‌کنم اگر زمان کافی دارید برای دسترسی به ویکی‌بانی درخواست دهید، با سپاس و احترام🌺--ahuR ☘ ‏۱۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۲۲ (UTC)پاسخ

کاربر:Persia عزیز درود، از اینکه به بنده اعتماد دارید، بسیار سپاسگزارم. چشم، برای ویکیبانی درخواست می‌دهم. سپاس مجدد. Taddah (بحث) ‏۱۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۰۸ (UTC)پاسخ

نقل قول

درود وقت به خیر، میخواستم راجع به میزان و شکل نقل قول ها در مقاله انتان لاوی بپرسم. اگر ممکن است منو راهنمایی کنید.

آیا شیوه نقل قول و الگوی نقل قول در این مقاله صحیح انجام شده است؟

و اینکه در چه مواردی نقل قول باید الگوی نقل قول داشته باشد و در چه مواردی باید داخل دوتا گیومه قرار بگیرد؟

و اگر ممکن است لطفا راجع به نقل قول بزرگ هم توضیح دهید؟ آیا مقاله ما احتیاج به نقل قول بزرگ دارد؟

و اگر بله، شیوه ایجاد نقل قول بزرگ چگونه است؟ با سپاس از شماSaranami2020 (بحث) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۴۴ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 درود بر شما همکار عزیز و گرامی. برای نقل قول‌های بلندتر از چهل کلمه از قالب نقل قول استفاده می‌گردد؛ در غیر اینصورت، نقل قول باید داخل گیومه نوشته شود. البته، توجه کنید که وقتی از قالب نقل قول استفاده می‌گردد، دیگر به گیومه احتیاجی نیست. اگر ابهامی هست، شیوه‌نامه را بخوانید یا در صفحه بحثم مطرح کنید. با سپاس از شما. Taddah (بحث) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۲۵ (UTC)پاسخ

مرسی از توضیحات شما. همین سوال را از یک همکار بزرگوار دیگر پرسیده بودم و ایشان از اصطلاح نقل قول بزرگ استفاده کردند اما توضیح بیشتری ندادند. من برایم سوال شد که نقل قول بزرگ آیا با این نقل قولی که من در مقاله ایجاد کردم آیا فرقی میکند؟

پس منظور شما این است که اگر از ۴۰ کلمه بیشتر باشد بدون گیومه و در این الگو قرار میگیرد: {{نقل قول|...

و اگر کمتر از ۴۰ کلمه باشد صرفا داخل دوتا گیومه قرار میگیرد.

آیا درست فهمیدم؟Saranami2020 (بحث) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۳۱ (UTC)پاسخ

و یک سوال دیگر... اگر من الگوی پیشاخوبیدگی را روی بحث مقاله قرار دهم چه مدت فرصت دارم آن را به شورای گمخ ارائه کنم که بازبینی کنند؟Saranami2020 (بحث) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۳۳ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 بله، دقیقاً درست است. برای چهل کلمه یا بیشتر از قالب نقل قول استفاده می‌شود و برای کمتر از چهل کلمه از گیومه. خیر، نقل قول بزرگ و الگوی نقل قول تفاوتی ندارند اینطور که من دیده‌ام. در مورد زمان هم نگران نباشید. فکر می‌کنم فرصت هرچقدر بخواهید، دارید. Taddah (بحث) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۱۱ (UTC)پاسخ

مرسی از توضیحات شما دقیقا متوجه شدم. اگر ممکن است لطف کنید راهنمایی کنید الگوی موردنظر را چگونه در صفحه بحث مقاله قرار بدهم؟Saranami2020 (بحث) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۲۳ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 خواهش میکنم دوست خوبم. الگوی «پیشنهاد خوبیدگی» را در بحث مقاله قرار دهید و سپس اطلاعات لازم را پر کنید. Taddah (بحث) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۱۰ (UTC)پاسخ

ممنون، یعنی دقیقا بحثی با این نام ایجاد کنم: «پیشنهاد خوبیدگی»؟

به هیچ کد یا الگو و نوشتار دیگری احتیاج نیست؟Saranami2020 (بحث) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۱۳ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 در گمخ کامل توضیح داده شده که چکار باید بکنید. با احترام. Taddah (بحث) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۱۷ (UTC)پاسخ

شرکت در دمش

سمبل مهر
درود صرف نظر از نتیجه دمش حقیر، از مهر بیکران و حقیقی شما و راهنمایی به بنده کمترین برای پیشرفتم و وقت با ارزشتان و تلاش‌های شما برای ویکی سپاسگزارم. سلامت، شاد و عاشق باشید. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۵۶ (UTC)پاسخ

کاربر:Shahnamk درود خدمت شما دوست عزیز. سپاس بسیار. کمتر کاربری اینطور روحیه‌ای دارد. واقعاً شایسته تقدیر و احترام هستید. امیدوارم که در ویکی همینطور بامهر و باروحیه فعال بمانید و به ویرایش‌های مفیدتان ادامه دهید. Taddah (بحث) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۴۱ (UTC)پاسخ

قوانین ایتالیک

درود مجدد و سپاس از راهنمایی های شما، ببخشید که بازهم سوال داشتم. من قوانین ایتالیک را در شیوه نامه خواندم اما میخواستم از جزئیات آن بیشتر آگاه شوم. آیا هر نام خارجی که با حروف فارسی نوشته شود باید ایتالیک شود. به عنوان مثال آیا موارد زیر باید ایتالیک شوند یا خیر:

شیکاگو (نام شهر که پیوند داخلی هم دارد)، موسسه فرهنگی تنری (منظور خود کلمه تنری است)، آنوسیتانس (نام گاه شماری شیطان پرستان)، گرث جی مدوی (نام شخص)، ام سی کالز (نام نشریه)، نیوزویک (نام نشریه)، بلانچ بارتون (نام شخص که پیوند داخلی هم دارد).

و اینکه اگر این نامها تکرار شوند همچنان همه جا باید ایتالیک شوند یا فقط در اولین بار که نام ذکر میشود ایتالیک شود کافیست؟Saranami2020 (بحث) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۱۸ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 درود مجدد. خواهش میکنم؛ تا جایی که بتوانم، در خدمتتان هستم. نخست اینکه قبل از پرانتزها همیشه یک فاصله بگذارید. در این پیامتان این اشکال را اصلاح کردم. در مورد سوالتان، مواردی که ذکر کردید، هیچیک نیاز نیست که ایتالیک باشند؛ بجز نام نشریه‌هایی که گفتید. فقط کلمات به عنوان کلمه باید ایتالیک نوشته شوند؛ چه کلمه‌های فارسی و چه کلمه‌های غیر فارسی که با حروف فارسی نوشته می‌شوند. البته کلمه‌هایی که با حروف غیر فارسی نوشته می‌شوند، نیاز نیست که ایتالیک باشند؛ حتی اگر نام فیلم یا مجله و غیره باشند. Taddah (بحث) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۵۸ (UTC)پاسخ

شما لطف دارید و از بابت پرانتز هم ممنون.

ببخشید یعنی چی که فقط کلمات به عنوان کلمه باید ایتالیک نوشته شوند؟

پس قانونی که در شیوه نامه میگوید نامهای غیرفارسی که با حروف فارسی نوشته میشوند باید ایتالیک باشند معنایش چیست؟ خب تمام این مواردی که نوشتم نامهای غیرفارسی با حروف فارسی بودند.Saranami2020 (بحث) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۴۱ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 در شیوه‌نامه گفته نشده «نامهای غیرفارسی...» بلکه گفته شده «کلمات غیرفارسی...» متوجه شدید؟ لطفاً بیشتر دقت کنید. پاینده باشید دوست عزیز. Taddah (بحث) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۵۲ (UTC)پاسخ

بله متوجه شدم. به عنوان آخرین سوال، آیا مواردی نظیر کلمات غیرفارسی، نشریات، کتابها، آلبومهای موسیقی و... در هرکجای مقاله که نامشان میاید باید ایتالیک باشند یا فقط همان بار اول که نامشان ذکر میشود ایتالیک شوند کافیست و در دفعات بعدی لزومی ندارد ایتالیک نوشته شوند؟Saranami2020 (بحث) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۲۷ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 در همه جا باید ایتالیک باشند. Taddah (بحث) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۰۱ (UTC)پاسخ

سپاس از شما. پاینده باشیدSaranami2020 (بحث) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۳۰ (UTC)پاسخ

منبع معتبر

درود مجدد تداه عزیز، میخواستم بپرسم آیا این وبسایت منبع معتبری هست یا نه:

http://www.ravagh.ir/

چون با بررسی خودم تقریبا به نظر میرسد معتبر باشد. اما خواستم بدانم آیا میزان اعتبار آن چه مقدار است. با سپاس از توجه شماSaranami2020 (بحث) ‏۲۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۳۵ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 با درود، بستگی به این دارد که چه مطلبی را می‌خواهید از آن استخراج کنید. به نظر می‌رسد که وبسایت وابسته به حکومت باشد که این می‌تواند باعث شود که بیطرفی در آن وجود نداشته باشد. البته، همانطور که گفتم بستگی دارد که چه مطلبی را بخواهید از آن بنویسید. همچنین، توصیه می‌کنم ویکی‌پدیا:منابع معتبر را بخوانید. Taddah (بحث) ‏۲۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۴۳ (UTC)پاسخ

بله میدانم سایت حکومتی است. مطلب مورد نظر من مقاله ای مربوط به انتان لاوی در همین سایت است تحت عنوان: انتان لاوی شیطان مجسم! که البته از دیدگاه خودشان نوشته اند و لحن نویسنده کاملا خداپرستانه است. اما از آنجا که من قصد دارم مقاله لاوی بیطرف باشد و وزن منابع حفظ شوند، سعی کردم علاوه بر نقل منابعی که به نفع لاوی نوشتند و با او همسو بوده اند دیدگاه طرف مقابل را هم بیاورم (مثل همین پرتال رواق) که این توازن حفظ شود و به بیطرفی مقاله کمک کند.

با این اوصاف آیا میتواند معتبر باشد؟Saranami2020 (بحث) ‏۲۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۵۱ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 با درود و پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی، بله، با این اوصاف به نظرم می‌تواند مناسب باشد. با احترام. Taddah (بحث) ‏۲۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۱۸ (UTC)پاسخ

مرسی از راهنمایی و توجه شما. سپاسگزارمSaranami2020 (بحث) ‏۲۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۱۶ (UTC)پاسخ

درود مجدد، بازهم سوال داشتم و البته پوزش از اینکه وقت شما را میگیرم.

در پاراگراف آخر لید مقاله انتان لاوی یک جمله معترضه است که نیاز به یادکرد دارد. من یادکرد را دقیقا بعد از پایان جمله معترضه و قبل از خط فاصله قرار دادم. لطفا بررسی بفرمایید. آیا جایش درست است و اگر نه، شکل صحیح درج یادکرد در چنین جمله هایی چگونه است؟ با سپاسSaranami2020 (بحث) ‏۲۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۵۱ (UTC)پاسخ

لطفا در صورت امکان سوال مرا پاسخ دهید. مرسیSaranami2020 (بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۰۱ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 درود متقابل. خواهش میکنم؛ این چه حرفیست؟ در خدمتتان هستم. جای یادکرد به نظرم صحیح است و هیچ مشکلی ندارد ولی یک نکته: در جملات معترضه قبل و بعد از تمام‌خط باید یک فاصله بگذارید که در این مقاله رعایت نشده است. اگر می‌خواهید مقاله را خوبیده کنید، از همین حالا اصلاحش کنید. همچنین، اگر می‌خواهید مقاله را خوبیده کنید، منابع را از بخش لید بزدایید. اگر باز هم پرسشی هست، در خدمتتان هستم. موفق باشید و خشته نباشید. (: Taddah (بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۳۳ (UTC)پاسخ

مرسی از توصیه های شما. پس جای یادکرد صحیح است اما در کل باید یادکردها از بخش لید حذف شوند. درسته؟

یعنی کلا لید فاقد هر یادکردی باشد.

و در جمله های معترضه هم قبل و بعد از هر تمام خط، یک فاصله اعمال شود. درسته؟

لطفا اگر نکته یا نکات دیگری هم مدنظرتان است بفرمایید که اصلاح کنم. با سپاس بی کرانSaranami2020 (بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۰۴ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 بله، منابع را در لید پاک کنید ولی پانویس‌ها را لازم نیست پاک کنید. همچنین، فکر می‌کنم بخش توضیحات بهتر است نامش به برابرها تغییر کند. در مورد جمله معترضه هم بله، قبل و بعد از هر تمام‌خط یک فاصله بگذارید. همینطور، نام کتاب‌ها فقط باید ایتالیک باشد و گیومه اضافیست (مثل مورد انتقام شیطان). در ترجمه‌ها هم بیشتر دقت کنید. برای Devil's Avenger انتقام‌جوی شیطان را برابری دقیق‌تر میدانم. موفق باشید. Taddah (بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۳۰ (UTC)پاسخ

راستی اینم بگم من یادم اومد قبلا در جمله های معترضه، یک فاصله قبل یا بعد از تمام خط اعمال کرده بودم اما بعدش متوجه شدم جناب جیپوتر ویرایش کردند و اینطور که به نظرم رسید ایشان فاصله ها را حذف کرده بودند و من هم تصور کردم حتما درستش همینه که ایشان انجام دادند و از آن به بعد من تمام خط ها را بی فاصله میگذاشتم. آیا جنابعالی مطمئن هستید که قبل و بعد از هر تمام خط در جمله های معترضه باید یک فاصله قرار داده شود؟Saranami2020 (بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۲۰ (UTC)پاسخ

سپاس از توضیحات شما تمام مواردی که فرمودید را اعمال خواهم کرد.

فقط لطف کنید پیام قبلی مرا بخوانید. میخواهم از بابت فاصله قبل و بعد از تمام خط در جمله های معترضه اطمینان حاصل کنم. بقیه مواردی که گفتید را هم انجام خواهم داد. ممنونSaranami2020 (بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۵۲ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 بله، در شیوه‌نامه نوشته شده که باید قبل و بعد از آن فاصله گذاشته شود. Taddah (بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۱۰ (UTC)پاسخ

ممنون از توضیحات ارزنده شما. سایر مواردی که گفتید را انجام دادم و خط فاصله ها را هم مشغول انجام هستم. ضمن سپاس مجدد از شما اگر نکات دیگری هم مدنظرتان هست لطفا بفرمایید که انجام دهم‌.Saranami2020 (بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۱۶ (UTC)پاسخ


درود مجدد وقت به خیر، بعضی وقتها در ترجمه کردن نقل قول، بعضی جمله ها نیاز به یک پرانتز کمکی دارند که مفهوم شوند و در عین حال وجود پرانتز کمک میکند که صداقت نقل قول حفظ شود. حالا سوال من بر سر این است که پرانتز باید چه شکلی باشد؟ شبیه پرانتز معمولی باشد که معلوم نمیکند این را ما اضافه کردیم. در این دوتا پاراگراف زیر، کدامشان شکل پرانتز صحیح است:


او کسی بود که تاریخ مرگ لاوی را ۳۱ اکتبر ثبت کرد و وقتی {این گواهی} به ما ارسال شد، متوجه این قضیه شدیم.

هیچ‌کدام از اعضای کلیسای شیطان، آویزان [وابسته] لاوی نبوده و لاوی به آن‌ها [اجازه] استقلال قابل توجهی داده‌است.

با سپاس از شما و پوزش از اینکه وقتتان را گرفتم.Saranami2020 (بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۲۶ (UTC)پاسخ

راستی یک سوال مهم... شما گفتید یادکردها را از لید حذف کنم. آیا مطمئنید که این کار درستی است؟

من در مقاله مایکل جکسون که مقاله برگزیده است دیدم که لید پر از یادکرد بود!Saranami2020 (بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۰۳ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 درود، باید از کروشه ([) استفاده کنید. در مورد منابع در بخش لید هم اگر می‌خواهید فعلاً آن‌ها را پاک نکنید تا ببینیم پس از نامزد کردن دوستان در گمخ در موردشان چه می‌گویند. Taddah (بحث) ‏۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۱۲ (UTC)پاسخ

ممنون، البته من طبق گفته شما پاک کردم و بازگردانی آنها کار زمانبری خواهد بود به خصوص که در بین پاک کردن آنها ویرایشهای دیگری نیز انجام شدند.

من از آقای موسوی پرسیدم ایشان گفتند اگر گزاره های موجود در لید، در زیرعنوانهای بعدی منبع دهی شده اند لزومی به ذکر منابع در لید نیست. با این حال نمیدانم تصمیم صحیح دقیقا چیست. چون از طرفی شما گفته بودید حذف کنم و از طرفی آقای موسوی هم میگویند لزومی ندارد لید منبع داشته باشد و از طرف دیگر دیدم لید مقاله مایکل جکسون منبع دارد.

آیا امکان پرسیدن از ناظران گمخ هست؟ اگر لطف کنید یکی از این عزیزان را پینگ کنید ممنون میشوم.Saranami2020 (بحث) ‏۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۰۱ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 بله خب آقای موسوی صحیح گفته‌اند. هیچ مطلبی نباید فاقد منبع باشد. بخش لید در حقیقت باید خلاصه‌ای از کل مقاله باشد. وقتی گفتم منابع را از بخش لید پاک کنید منظورم این نبود که آن مطالب نیاز به منبع ندارند. معذرت میخوهم اگر شما را به اشتباه انداخته‌ام؛ باید دقیق‌تر برایتان توضیح میدادم. با عرض پوزش مجدد. Taddah (بحث) ‏۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۱۴ (UTC)پاسخ

خواهش میکنم. اتفاقا آقای موسوی درمجموع حرف شما را زدند و گفتند الزامی به ذکر منبع در لید نیست مگر لید موضوع خاصی را عنوان کرده باشد که در زیرعنوانهای بعدی نباشد.

حالا با این اوصاف چه باید کنم و اقدام صحیح چیست؟Saranami2020 (بحث) ‏۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۱۹ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 خب فکر نمی‌کنم دیگر ابهامی باشد. پرسشتان چیست اکنون؟ Taddah (بحث) ‏۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۵۵ (UTC)پاسخ

درست میفرمایید. اما تنها چیزی که برایم پرسش و ابهام ایجاد کرده مقاله مایکل جکسون است که به عنوان یک مقاله برگزیده، لید آن حاوی چندین یادکرد است. چرا؟Saranami2020 (بحث) ‏۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۰۶ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 در مورد مقاله مایکل جکسون چیزی نمی‌دانم. احتمالاً ناظران برگزیدگی به این نکته توجه نکرده‌اند. در گذشته روند برگزیدگی و خوبیدگی در ویکی‌فا مثل اکنون نبود و ظاهراً با رای‌گیری مقاله را به خوبیدگی می‌رساندند. در هر حال، به نظرم خیلی این موضوع مهم نیست. راستی، در بالا دیدم که در مجموع سر هم نوشته‌اید که به نظرم صحیح نیست؛ سهوی بوده یا عمداً اینگونه نوشته‌اید؟ چون برخی این ترکیب‌ها را سر هم می‌نویسند که به نظر من صحیح نیست. Taddah (بحث) ‏۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۲۴ (UTC)پاسخ

اکی متوجه شدم. یعنی میشود گفت در گذشته روند خوبیدگی و برگزیدگی ساده تر بود و ناظران بررسی کننده نداشت و با رای عموم کاربران به خوبیدگی و برگزیدگی میرسیدند. درسته؟

بله من همیشه درمجموع رو بدون فاصله مینویسم. آیا اشتباه است؟ یعنی طبق شیوه نامه چگونه باید باشد؟

من عبارت در خواب سنگینی فرو رفته بود را با رعایت فاصله نوشتم: فرو رفته. اما بعدا دیدم ابرابزار آن را سرهم کرد: فرورفته.

حالا نمیدانم شکل صحیح اینها چیست و آیا دستور مشخصی طبق شیوه نامه گفته شده یا نه؟ یا مثلا درگذشت رو سرهم مینویسم اما در بعضی مقاله ها دیدم مینویسند: در گذشت.

میدانید اگرچه شاید درستش این باشد که جدا بنویسیم اما مشکل وقتی پیش میاد که یک قسمتش میفته سر سطر بعدی و عبارت نامفهوم میشه. قبول دارید؟Saranami2020 (بحث) ‏۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۳۷ (UTC)پاسخ

بله، درست است. بله، در مجموع را باید جدا نوشت. ابرابزار هم همه چیزش صحیح نیست. فرو رفته اگر «فرو رفته است» باشد، باید جدا نوشته شود ولی اگر «سوزن فرورفته را درآورد» باشد، باید سر هم باشد. درگذشت هم سر هم صحیح است؛ در گذشت غلط است. Taddah (بحث) ‏۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۵۵ (UTC)پاسخ

مرسی از راهنمایی های شما. جمله این بود:

به نظر می‌رسید که انگار در خواب عمیقی فرورفته باشد.

آیا شکل فعلی صحیح است؟

ضمنا پارامدیک ها با توجه به اینکه پارامدیک را پیوند داخلی دادم، آیا پارامدیکها صحیح است؟ چون ها جمع را ابتدا با فاصله از ]] قرار دادم یعنی به این شکل: ]] ها

اما بعدا ربات ویرایش کرد و ها را به کروشه چسباند و نتیجه شد: پارامدیکها. آیا درست است؟

و در کل به عنوان یک سوال کلی، مقاله لاوی چقدر با خوبیدگی فاصله دارد و غیر از چک کردن یادکردها و تطابق آنها با گزاره های موجود در مقاله، نیاز به چه کارهای دیگری هست؟

اطلاعات جعبه گشتن چیست؟ من در چک لیست خوبیدگی، آن را ضربدر زدم یعنی هنوز انجام نشده. اما دقیقا نمیدانم چیست و چگونه باید انجام شود.Saranami2020 (بحث) ‏۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۳۸ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 به نظرم در این مورد فرو رفته بهتر است جدا نوشته شود. قبل از های جمع هم به نظرم بهتر است نیم‌فاصله بگذارید. البته طبق شیوه‌نامه نوشتن ها به صورت چسبیده هم صحیح است اما به نظرم بهتر است همیشه از نیم‌فاصله استفاده شود تا همه کلمات جمع بسته شده با ها یک‌شکل باشند. مقاله را دقیق بررسی نکرده‌ام که بتوانم در مورد فاصله‌اش با خوبیدگی نظر دهم. روند خوبیده کردن خیلی آسان نیست و ناظران نسبتاً سختگیر هستند. مقاله هم جعبه اطلاعات دارد و هم الگوی کناری و هم جعبه ناوبری؛ پس آن را انجام‌شده تیک بزنید. جعبه گشتن‌ها نوارهای کناری و نیز الگوهایی هستند که در پایین صفحه قرار می‌گیرند. جعبه اطلاعات هم که احتمالاً می‌دانید چیست. Taddah (بحث) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۳۲ (UTC)پاسخ

ممنون، فرو رفته را جدا مینویسم. اما در مورد فاصله مجازی پارامدیک ها، من پیوند داخلی به پارامدیک اورژانس دادم. چون این اصطلاح جزء آن اصطلاحاتی است که پیوند داخلی لازم دارد و احتمالا مخاطب میخواهد بیشتر راجع به آن بداند که اصلا پارامدیک چیست و چه معنا و چه تخصص و وظایفی دارد و...

با توجه به اینکه پارامدیک پیوند داخلی دارد و نیاز به دوتا علامت ]] در دو طرف هست، نمیدانم چگونه فاصله مجازی بین پارامدیک و ها ایجاد کنم؟ اصلا راهی وجود دارد؟

بله میدانم ناظران سختگیر هستند و از این جهت از شما راهنمایی خواستم که بدانم عیوب و مشکلات احتمالی مقاله در کجاها هستند که همانها را برطرف کنم.

جعبه اطلاعات را که بله میدانستم چیست و جعبه گشتن را هم با توجه به توضیحات شما متوجه شدم و این مورد را تیک میزنم.

ناظران برگزیدگی سختگیرترند یا ناظران خوبیدگی؟ آیا اگر اشکالاتی ببینند و توصیه به رفع آنها کنند چه مقدار فرصت میدهند که این اشکالات رفع شوند و سپس بازبینی مجدد انجام میدهند؟Saranami2020 (بحث) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۴۳ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 بسیار ساده است. بین ]] و ها کلیک کنید و یک نیم‌فاصله در آنجا قرار دهید. وقتی مقاله را نامزد کنید، کاربران به شما می‌گویند چه مواردی نایز به اصلاح دارند. فرصت هم به اندازه کافی می‌دهند؛ نگران فرصت نباشید. Taddah (بحث) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۱۰ (UTC)پاسخ

ممنون از شما. البته من داخل خود کروشه انجام دادم چون خط | بین پارامدیک اورژانس و پارامدیک قرار داشت و داخل خود کروشه فاصله مجازی را جاگذاری کردم. بازهم ممنون از راهنمایی های شما.

البته بازهم میگویم دوست دارم نظر کلی شما را راجع به مقاله بدانم. اگر لطف میکردید و بررسی کلی انجام میدادید و عیوبی که به نظرتان میرسد را میگفتید خیلی خوشحال میشدم.Saranami2020 (بحث) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۱۲ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 کیفیت مقاله به نظرم خوب است. حالا پس از نامزدی به طور کلی مورد وارسی قرار می‌گیرد. موفق باشید. Taddah (بحث) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۲۵ (UTC)پاسخ

بسیار از لطف شما سپاسگزارم.Saranami2020 (بحث) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۳۰ (UTC)پاسخ

راستی اگر امکان داره میشه لطف کنید و بچه گربه خوشگل را به زیرعنوان مهردوستان در صفحه کاربری من انتقال فرمایید؟

راستش روش انتقال را هنوز بلد نیستم وگرنه زحمتتان نمیدادم. ممنونSaranami2020 (بحث) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۳۲ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 انجام شد. کپیش کردم توی بخش مهر دوستان. Taddah (بحث) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۴۷ (UTC)پاسخ

اکی، بله دیدم. مرسی واقعا لطف کردید. بابت همه چیز ممنونمSaranami2020 (بحث) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۴۹ (UTC)پاسخ

با عرض پوزش، مجددا سوالی داشتم. آیا ناظران خوبیدگی و همچنین ناظران برگزیدگی، کاربران مشخصی هستند یا که هر کاربر تایید شده ای میتواند بحث مربوط به خوبیدگی را جمع بندی کند؟

چون دیدم یکی از کاربران گفته بودند هر کاربر تایید شده ای میتواند بحث مربوط به خوبیدگی را جمع بندی کند؟

مگر آنها افراد مشخصی نیستند؟ یعنی یک تیم متشکل از چندین ناظر؟Saranami2020 (بحث) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۴۴ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 در مورد خوبیدگی همانطور است که شما می‌گویید ولی در مورد برگزیدگی دقیق نمیدانم. Taddah (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۲۴ (UTC)پاسخ

یعنی ناظران خوبیدگی تیم مشخصی هستند. درسته؟

و یک سوال دیگر... انتان لاوی در طول عمرش با سه زن ارتباط داشت و از آنها فرزنددار شد که فقط اولی ازدواج قانونی بود. در جعبه اطلاعات قسمت همسر (ها)، من جلوی اسم هرکدامشان پرانتز باز کردم و اولی را نوشتم ازدواج قانونی و دومی و سومی دوست دختر.

اما در متن خود لید، نوشتم از لاوی سه فرزند به جا مانده که هرکدام متعلق به یکی از همسران او هستند. نمیدانم چگونه باید این جمله را بنویسم که روشن کند فقط یکی از زنها همسر قانونی او بوده است.

آیا در مجموع این جمله درست است که از او سه فرزند به جا مانده که هر یک متعلق به یکی از همسران او هستند؟

اگر جنابعالی جمله یا ایده بهتری دارید لطفا بفرمایید. بازهم تشکرSaranami2020 (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۳۱ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 خیر، تیم مشخصی نیستند. هر کاربری می‌تواند آن را جمع‌بندی کند که البته فکر می‌کنم شرطش همانطور که گفتید، باید این باشد که تاییدشده باشد؛ از کاربر مرتضا بپرسید و جواب را به من هم بگویید. در مورد انتان لاوی هم می‌توانید بنویسید یکی از آنها را از همسرش دارد و دو فرزند دیگر را از دو شریک جنسی دیگر. به نظرم بهتر است در جعبه اطلاعات هم بنویسید شریک جنسی بجای دوست دختر. Taddah (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۴۶ (UTC)پاسخ

مرسی از توضیحات شما. حتما از آقای مرتضا میپرسم و جوابشان را به شما هم انتقال خواهم داد.

پیشنهادتان هم عالی است و اصلاح میکنم.Saranami2020 (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۵۳ (UTC)پاسخ

تداه عزیز، از آقای مرتضا پرسیدم و منتظر پاسخشان هستم.

ویرایش موردنظر شما را هم اعمال کردم و خیلی هم خوب شد. فقط یک مشکل جزئی پیش آمده که جعبه اطلاعات را نازیبا کرده آنهم اینکه در مورد داین هگارتی، پرانتز جلویش و عبارت شریک جنسی، افتاده سر خط. یعنی کلمه جنسی سرخط بعدی افتاده که جالب نیست. پرانتز را که نمیشود به اسم چسباند چون خلاف شیوه نامه است. خواستم شریک جنسی را با فاصله مجازی بنویسم دیدم مقاله ای به نام شریک جنسی وجود دارد که فاصله مجازی استفاده نکرده و سرچ هم کردم هیچ کجا عبارت شریک جنسی با فاصله مجازی نوشته نشده بود. نمیدانم چه کار کنم. از طرفی داین و بلانچ همسران او نبودند و لازم است در جعبه اطلاعات ذکر شود که اولی همسر بوده و دوتای بعدی شریک جنسی. به نظرتان چه کار کنم؟Saranami2020 (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۱۵ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 ممنونم. مورد نظر کلمه مرکب نیست؛ پس به نظرم باید جدا نوشته شود. چیزی که گفتید را هم در جعبه اطلاعات مقاله ندیدم؛ اگر هم باشد، مشکلی ندارد و چیزی عادیست. در ضمن، تلفظ صحیح نام من تَدَه است. ((((: پاینده باشید. Taddah (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۳۵ (UTC)پاسخ

بله درسته تده عزیز، الان بررسی کردم و متوجه شدم که در نمای رایانه این مشکل وجود ندارد و صرفا مربوط به نمای موبایل است و چون میفرمایید در صورت پیش آمدن هم چیز عادیست پس هیچ مشکلی وجود ندارد. بازهم سپاسSaranami2020 (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۴۳ (UTC)پاسخ

درود تده عزیز و پوزش بابت تاخیر، من از آقای مرتضا پرسیدم و اهم جواب ایشان چنین بود:

بحث مربوط به خوبیدگی را کاربری میتواند جمع بندی کند که لااقل یک مقاله برگزیده داشته باشد و بحث مربوط به برگزیدگی را کاربری میتواند جمع بندی کند که علاوه بر لااقل دو مقاله برگزیده، اجماع کاربران را هم برای مسئولیتش به دست آورده باشد.

ایشان سخن صحیح شما را مبنی بر اینکه لید نیازی به یادکرد ندارد، تایید کردند و همچنین برای بهتر شدن مقاله یکسری توصیه هایی کردند.

به من گفتند که لید باید کم حجم تر شود و اصولا لید باید نهایتا چهار پاراگراف باشد. من بر طبق توصیه ایشان عمل کردم اما به شش پاراگراف رسید و علیرغم سعی من در خلاصه سازی، بازهم نشد اهم موضوعات را در چهار پاراگراف خلاصه کنم. به نظر شما آیا جا دارد که بازهم خلاصه تر شود؟Saranami2020 (بحث) ‏۳۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۳۵ (UTC)پاسخ

کاربر:Saranami2020 درود. ممنونم از توضیحات شما و نیز کاربر مرتضا. به نظرم حجم لید مشکلی ندارد و خوب است. با سپاس مجدد. Taddah (بحث) ‏۱ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۲۳ (UTC)پاسخ

مرسی از توجه شما. بله خودم هم نظر شما را دارم و حس میکنم بیش از این خلاصه کردن لید سبب حذف مطالب مهم خواهد شد.Saranami2020 (بحث) ‏۱ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۷ (UTC)پاسخ