שיחת משתמש:GilCahana/ארכיון5
דף זה הוא ארכיון דף השיחה של גיל כ., נא לא לערוך דף זה, הודעות נא להשאיר בדף השיחה הנוכחי, תודה.
הזזת מפה שמאלה
עריכהשלום גיל. מקווה שאתה שורד במילואים... אשמח אם תוכל לעיין בערך אסון מעלות - משום מה אני לא מצליח ליישר את המפה שהוספתי לשמאל. וחוץ מזה: איך ממירים מקואורדינטות עשרוניות לקואורדינטות במעלות? תודה! קלונימוס - שיחה 07:25, 2 במאי 2011 (IDT)
- אני רואה שכבר פתרו לך את הבעיה הראשונה, באשר לבעיה השניה, יצרתי את התבנית {{המרת קואורדינטות מעשרוני למעלות}} ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 19:35, 22 במאי 2011 (IDT)
- יופי, תודה. ואם כבר הפרעתי לך בלימודיים: איך יוצרים במפת מעלות שמופיעה בערך הנ"ל סימון של כמה מקומות? קלונימוס - שיחה 20:37, 22 במאי 2011 (IDT)
- המפות של ישראל זה בתבנית אחרת ולא ניתן לעשות בהן מספר מקומות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:42, 22 במאי 2011 (IDT)
- תודה. הצלחה רבה בלימודיך! קלונימוס - שיחה 22:55, 22 במאי 2011 (IDT)
- המפות של ישראל זה בתבנית אחרת ולא ניתן לעשות בהן מספר מקומות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:42, 22 במאי 2011 (IDT)
- יופי, תודה. ואם כבר הפרעתי לך בלימודיים: איך יוצרים במפת מעלות שמופיעה בערך הנ"ל סימון של כמה מקומות? קלונימוס - שיחה 20:37, 22 במאי 2011 (IDT)
שלום גיל, תודה שמחקת את ההפניה, אך משום מה בעת ההעברה לא הועבר הערך עצמו, והשיחה נותרה ללא ערך. האם תוכל לפתור את הפלונטר? יעל - שיחה 18:20, 22 במאי 2011 (IDT)
- כנראה שביצעת את ההעברה דרך דף השיחה ובכך העברת רק את דף השיחה, ביצעתי את ההעברה של הערך עצמו. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:38, 22 במאי 2011 (IDT)
- תודה רבה על תשומת לבך ♥ וסליחה על אי הסדר ערב חביב, יעל - שיחה 18:40, 22 במאי 2011 (IDT)
הי!
עריכהאיפה אתה גר?Matan2119 - שיחה 18:48, 25 במאי 2011 (IDT)
- למה אתה שואל? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:56, 25 במאי 2011 (IDT)
- משום שאני רוצה לדעת מאיפה אתה יודע את כל המידע על תחנה מרכזית חדרה. Matan2119 - שיחה 13:40, 26 במאי 2011 (IDT)
- לא מהאזור. ועל איזה מידע שאני יודע אתה מדבר? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 14:38, 26 במאי 2011 (IDT)
- משום שאני רוצה לדעת מאיפה אתה יודע את כל המידע על תחנה מרכזית חדרה. Matan2119 - שיחה 13:40, 26 במאי 2011 (IDT)
בקשת עזרה
עריכהשלום.
לאחרונה התעסקתי קצת עם imagemap (ראה למשל משתמש:קיפודנחש/אנטומיה#עין), ועלתה על דעתי שמשהו דומה לכלי שבנית למפה\מפה מוגדלת יכול לעזור. לדוגמה, התרשים של העין מופיע בהרבה ערכים בצורה מוקטנת. אם מחליפים את התרשים המוקטן ב-imagemap מוקטן, ה-imagemap ממשיך לעבוד, אבל כשמגדילים אותו מקבלים את התרשים העירום (כלומר כדי להגדיל יש לאבד את הקישורים). תהיתי אם ניתן ליצור משהו כמו מה שעשית עם המפה המוגדלת, שיעבוד עם imagemap. תודה - קיפודנחש - שיחה 22:14, 25 במאי 2011 (IDT)
- לא הבנתי בדיוק את הבעיה, מה ההבדל בלהחליף ב-imagemap מוקטן לבין imagemap מוגדל? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 14:42, 26 במאי 2011 (IDT)
- ואני לא לגמרי הבנתי את השאלה, אז אנסה להסביר כמיטב הבנתי... ב-imagemap (להלן א"מ: נמאס לי להחליף שפה כל שתי מילים) להבדיל מתמונה רגילה, לחיתה על נקודה כלשהי בא"מ לא מביאה תמונה מוגדלת של הא"מ, אלא מהווה קישור. כדי לאפשר להגיע לתמונה המוגדלת הוסיפו אייקון קטן (ב-משתמש:קיפודנחש/אנטומיה#עין הוא בצד שמאל למטה), אבל לחיצה עליו לא מביאה לא"מ מוגדל, אלא לתמונה המקורית שהא"מ מבוסס עליה. בדומה, אפשר להפוך את הא"מ ל"בוהנית" (או איך שאומרים תמבנייל), אבל גם כאן, לחיצה על האייקון של "הגדלה" (שני מלבנים חופפים חלקית) מביאה את התמונה המקורית בדף נפרד, ולא את הא"מ באותו הדף. מה שאני רוצה זה משהו דומה למה שעשיתם עם המפות: קישורית "לחץ להגדלה" מתחת לא"מ, כך שלחיצה על הקישורית מביאה את הא"מ מוגדל, אך עדיין בתור א"מ ולא התמונה המקורית, ועדיין בתוך הקונטקסט של הערך, ולא בתור דף נפרד. ניסיתי להציץ ב{{מפת מיקום}}, וחטפתי פיק ברכיים. שפת התבניות של ויקי זה לא שמחה גדולה גם בימי חול, והתבנית הזו פשוט גדולה עלי. חשבתי שאולי אוכל להיעזר בך לחלץ רק את הלוגיקה של "מפה מוגדלת" שהתבנית הזו עושה בה שימוש. קיפודנחש - שיחה 15:21, 26 במאי 2011 (IDT)
- הבינותי, אז אני אפנה אותך למשהו שנראה לי שאתה קצת יותר אוהב מדיה ויקי:ImgToggle.js. האופציה של התמונה המוגדלת במפת מיקום משתמשת בסקריפט הזה, אני מאמין שאתה תבין לבד מהר מאוד איך להשתמש בו, אם לא אתה מוזמן לשאול. בגדול זה סקריפט שיובא מהוויקי הצרפתית על ידי מיקי לבקשתי. כמו כן יש את סקריפט המצגת שיוני כתב מדיה ויקי:ImgPresentation.js ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 16:01, 26 במאי 2011 (IDT)
- הבנתי - תודה. אנסה לראות אם אני יכול להשתמש בזה בשביל א"מ, ואולי אבוא שוב להתייעץ. כבוד - קיפודנחש - שיחה 16:54, 26 במאי 2011 (IDT)
- הבינותי, אז אני אפנה אותך למשהו שנראה לי שאתה קצת יותר אוהב מדיה ויקי:ImgToggle.js. האופציה של התמונה המוגדלת במפת מיקום משתמשת בסקריפט הזה, אני מאמין שאתה תבין לבד מהר מאוד איך להשתמש בו, אם לא אתה מוזמן לשאול. בגדול זה סקריפט שיובא מהוויקי הצרפתית על ידי מיקי לבקשתי. כמו כן יש את סקריפט המצגת שיוני כתב מדיה ויקי:ImgPresentation.js ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 16:01, 26 במאי 2011 (IDT)
- ואני לא לגמרי הבנתי את השאלה, אז אנסה להסביר כמיטב הבנתי... ב-imagemap (להלן א"מ: נמאס לי להחליף שפה כל שתי מילים) להבדיל מתמונה רגילה, לחיתה על נקודה כלשהי בא"מ לא מביאה תמונה מוגדלת של הא"מ, אלא מהווה קישור. כדי לאפשר להגיע לתמונה המוגדלת הוסיפו אייקון קטן (ב-משתמש:קיפודנחש/אנטומיה#עין הוא בצד שמאל למטה), אבל לחיצה עליו לא מביאה לא"מ מוגדל, אלא לתמונה המקורית שהא"מ מבוסס עליה. בדומה, אפשר להפוך את הא"מ ל"בוהנית" (או איך שאומרים תמבנייל), אבל גם כאן, לחיצה על האייקון של "הגדלה" (שני מלבנים חופפים חלקית) מביאה את התמונה המקורית בדף נפרד, ולא את הא"מ באותו הדף. מה שאני רוצה זה משהו דומה למה שעשיתם עם המפות: קישורית "לחץ להגדלה" מתחת לא"מ, כך שלחיצה על הקישורית מביאה את הא"מ מוגדל, אך עדיין בתור א"מ ולא התמונה המקורית, ועדיין בתוך הקונטקסט של הערך, ולא בתור דף נפרד. ניסיתי להציץ ב{{מפת מיקום}}, וחטפתי פיק ברכיים. שפת התבניות של ויקי זה לא שמחה גדולה גם בימי חול, והתבנית הזו פשוט גדולה עלי. חשבתי שאולי אוכל להיעזר בך לחלץ רק את הלוגיקה של "מפה מוגדלת" שהתבנית הזו עושה בה שימוש. קיפודנחש - שיחה 15:21, 26 במאי 2011 (IDT)
נתוני מדינות
עריכהניסיתי אצל המנהל השני. הנתון על השטח של הרשות הפלסטינאית אינו נכון. למרות שאיפות או רגשות אחרים, הם אינם שולטים כרגע על יותר מ-2778 קמ"ר (כולל רצועת עזה). אבקש לתקן מכיון שזאת אנציקלופדיה ולא ספר "פשר חלומות". (ועדיין לא סיפרתי על החלומות שלי...) נלביא - שיחה 12:16, 6 ביוני 2011 (IDT)
- אני מצטער אבל בנתונים עצמם אני לא מתעסק, זה התחום של DMY, אני רק סייעתי ברעיון ובממשק של התבנית. בכל אופן לפי מה שקראתי בדף השיחה הוא ביקש שתביא מקור לנתונים שכתבת אותו טרם סיפקת. ובאופן כללי אני לא נכנס לסוגיות פוליטיות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:43, 6 ביוני 2011 (IDT)
- מעניין... אני מדבר על עובדות ואתה עונה לי בפוליטיקה... שאני אבין: כל מי ש"לא נכנס לסוגיות פוליטיות" אוטומטית תומך בכל מה שה"פלסטינים" רוצים, ו"תעזבו אותי מהעובדות", או שזה רק נדמה לי? נלביא - שיחה 22:26, 6 ביוני 2011 (IDT)
- אני לא מתעלם מעובדות אני מתעלם מדברים שעלולים להכנס לוויכוחים פוליטיים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:39, 6 ביוני 2011 (IDT)
- נו טוף....נלביא - שיחה 23:02, 6 ביוני 2011 (IDT)
- אני לא מתעלם מעובדות אני מתעלם מדברים שעלולים להכנס לוויכוחים פוליטיים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:39, 6 ביוני 2011 (IDT)
- מעניין... אני מדבר על עובדות ואתה עונה לי בפוליטיקה... שאני אבין: כל מי ש"לא נכנס לסוגיות פוליטיות" אוטומטית תומך בכל מה שה"פלסטינים" רוצים, ו"תעזבו אותי מהעובדות", או שזה רק נדמה לי? נלביא - שיחה 22:26, 6 ביוני 2011 (IDT)
מזל טוב!
עריכהמזל טוב! עידו • שיחה 20:53, 21 ביוני 2011 (IDT)
- תודה ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 17:11, 22 ביוני 2011 (IDT)
- יום הולדת? אם כן אז מזל טוב! :) Ofekalef • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 17:11, 22 ביוני 2011 (IDT)
- אני שם לב כעת שהיה לך יום הולדת, אז איחולים חמים ומ ז ל ט ו ב ! ALC • כ"ה בסיוון ה'תשע"א • 20:57, 26 ביוני 2011 (IDT)
- מזל שמישהו אחר שם לב , מזל טוב Hanay • שיחה 21:02, 26 ביוני 2011 (IDT)
- אני שם לב כעת שהיה לך יום הולדת, אז איחולים חמים ומ ז ל ט ו ב ! ALC • כ"ה בסיוון ה'תשע"א • 20:57, 26 ביוני 2011 (IDT)
- יום הולדת? אם כן אז מזל טוב! :) Ofekalef • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 17:11, 22 ביוני 2011 (IDT)
השאלה בדלפק יעוץ
עריכהבאמת פרח מזכרוני ה-nowiki... יש לך מושג איך פותרים את זה? Ofekalef • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 17:13, 22 ביוני 2011 (IDT)
ערך בנושא זמיגרוד בפולין
עריכהשלום וברכה גיל,
נראה לי שהורדת או פסלת ערך בנושא זמיגרוד בפולין. הערך אינו תרגום מכונה אך מבוסס אל אינפורמציה באתר באנגלית -לאחר הגהה והוספות - כמו גם מקורות נוספים אינני מתימר להיות אשף בויקיפדיה, וזמני מוגבל עקב עיסוקי כדוקטור לרפואה למרות זאת מידע שהשגתי על העיירה בה הושמדה משפחתי וקהילתם בשואה נראה לי הוגן שיוכנס כערך בעברית. אנא הכוון לקידום הנושא- חבל למחוק בשנית קהילות יהודיות
תודה על ההגנה
עריכהאך היה נכון יותר להגן על הערך במצבו היציב ... משתמש יחיד מנהל מלחמת עריכה תמוהה כנגד שלושה משתמשים ותיקים. כנגד סימוכין ראויים וכנגד פסיקת בורר. האם תוכל להעיף מבט על דף השיחה ? אייל המהולל - שיחה 20:25, 26 ביוני 2011 (IDT)
- קודם כל שיחזרתי כבר לגרסה לה יש רוב בדף השיחה, שנית עוזי לא הביע הסכמה מפורשת לשמש כבורר, אלא אמר את דעתו שבמקרה היא כדעתך, בכל אופן מלחמת העריכה אינה במקומה, במקום לשחזר פעם הבאה תפנה לבקשות ממפעילים, בינתיים תחכו לטיפול של דורית בנושא. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:27, 26 ביוני 2011 (IDT)
נכון. כעת ראיתי ששחזרת לגירסא שיש לה רוב. אם חשב שהבוררות "לא חוקית" היה צריך לאמר זאת לפני שפסק ולא כעת... אבל עזוב לא כדאי לחפור בזה אייל המהולל - שיחה 20:36, 26 ביוני 2011 (IDT)
- רק הערה קטנה של זוטא - אולי כדאי לסדר את הערת השוליים שם מבחינת עיצוב, שיתאים לשאר ההערות בדף הערך. בתודה ובברכה. ALC • כ"ה בסיוון ה'תשע"א • 20:55, 26 ביוני 2011 (IDT)
הפרת מדיניות ויקיפדיה
עריכהשלום גיל,
התוכל להסביר את עריכתך זו? ערך שנוי במחלוקת נועלים תמיד על הגרסא היציבה שלו, ולא מגנים על העריכה השנויה במחלוקת שלו. העובדה ששישה כותבים התקבצו להם באיזה דף שיחה ובשעה מסוימת רק שניים מתוכם התנגדו לשינויו עדיין לא מצדיקה, על פי המדיניות הקיימת, כפייה של דעת הארבעה על כלל קהילת הכותבים. אל נא תגלגל את תפוח האדמה הלוהט הזה לפתחה של דורית, מאחר והיא לא ביקשה ממך להפר את המדיניות הקיימת בוויקיפדיה. לתשובתך אודה, ליאור ޖޭ • כ"ה בסיוון ה'תשע"א • 08:56, 27 ביוני 2011 (IDT)
- מכאן הוסרו חילופי דברים עם כותב שלישי, שלא הועילו לקידום הדיון. ליאור ޖޭ • כ"ה בסיוון ה'תשע"א • 13:52, 27 ביוני 2011 (IDT)
- ליאור, אני מסכיר איתך לגבי זה שעוזי לא שימש כבורר אך עם זאת הזמנת אותו והוא הביע את דעתו, בנוסף אליו באו מספר משתמשים שתמכו בדעה המנוגדת לשלך (אדהולם הגיע רק לאחר ההגנה על הערך). אני מסכים שאתה לא חייב לקבל את דעת הרוב, אבל מלחמת עריכה היא לא במקום. בנוסף לא יקרה שום דבר אם העריכה הזאת תישאר שם מספר ימים, כפי שרוב המתדיינים בדף השיחה הסכימו עד שיבואו עוד מתדיינים, בינתיים אתה מוזמן להפנות עוד משתמשים לדיון או לחכות לדורית (שלמיטב הבנתי אתה ביקשת ממנה לגשת לסוגיה), או לפתוח הצבעת מחלוקת בנושא, בכל מקרה אין צורך במלחמת עריכה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 11:01, 27 ביוני 2011 (IDT)
- תודה על תשובתך. ויקיפדיה משרתת את ציבור קוראיה ולא את תאוות הכתיבה שלנו. מאות קוראים לא צריכים להיחשף לטענה שלילית בלתי מבוססת ושנויה במחלוקת רק כי מישהו ביקש זאת מן המפעילים. לשם כך קיימת גרסא יציבה לערך ועליך מוטלת האחריות לאתר אותה ולשחזר אליה. שיקול הדעת היחיד השמור לך הוא בקביעת הגרסא היציבה של הערך, ולכך אין קשר להרכב הנפשות הפועלות בדף השיחה בשעה כזו או אחרת. מי שרוצה לשנות את הגרסא היציבה של הערך על אף חילוקי הדעות מוזמן להיעזר במנגנונים הקיימים לבירור מחלוקות: להודיע על הדיון בלוח המודעות (לא נעשה), לבקש אחר בורר (נעשה ללא הועיל) או לפתוח הצבעת מחלוקת מסודרת (לא נעשה).
- עיון מהיר בדף השיחה של הערך היה מבהיר לך שמחלוקת העריכה הנדונה נמשכת כבר למעלה מארבע שנים, בהרכבים משתנים, ובפעם היחידה שהנושא הובא להצבעה מסודרת הוחלט להסיר כל זכר לטענות של אייל מעל דפי ויקיפדיה, לאור אי-נכונותן. המאמר שהציע עוזי לביסוס טענתו של אייל אוזכר על ידי עוד בשנת 2007, בדיון שהוביל למחיקה. מאז ניסה אייל להשיב את הטענה השגויה הזו לערך מפעם לפעם, מה שהביא הן לחסימתו והן להגנה על הערך מוצא ביתא ישראל עד להשלמת הבוררות בנושא. כעת, בעוד אנו ממתינים למוצא פיה של דורית בנושא, פצח אייל במלחמת עריכה נוספת סביב הערך. בפעולתך רק גרמת לפעולתו הנפסדת לשאת פרי, בסתירה למדיניות הקיימת לגבי מלחמות עריכה. ליאור ޖޭ • כ"ה בסיוון ה'תשע"א • 12:02, 27 ביוני 2011 (IDT)
- תודה רבה על התיקון. ערב טוב, ליאור ޖޭ • כ"ו בסיוון ה'תשע"א • 17:37, 27 ביוני 2011 (IDT)
- ברשותכם - אחזיר את העריכה שביצעתי בזמנו לפתיח - שאיננה במחלוקת - ואז אסיר את הקטע הזה שבמחלוקת. בברכה. ALC • כ"ו בסיוון ה'תשע"א • 08:41, 28 ביוני 2011 (IDT)
- תודה רבה על התיקון. ערב טוב, ליאור ޖޭ • כ"ו בסיוון ה'תשע"א • 17:37, 27 ביוני 2011 (IDT)
- ליאור, אני מסכיר איתך לגבי זה שעוזי לא שימש כבורר אך עם זאת הזמנת אותו והוא הביע את דעתו, בנוסף אליו באו מספר משתמשים שתמכו בדעה המנוגדת לשלך (אדהולם הגיע רק לאחר ההגנה על הערך). אני מסכים שאתה לא חייב לקבל את דעת הרוב, אבל מלחמת עריכה היא לא במקום. בנוסף לא יקרה שום דבר אם העריכה הזאת תישאר שם מספר ימים, כפי שרוב המתדיינים בדף השיחה הסכימו עד שיבואו עוד מתדיינים, בינתיים אתה מוזמן להפנות עוד משתמשים לדיון או לחכות לדורית (שלמיטב הבנתי אתה ביקשת ממנה לגשת לסוגיה), או לפתוח הצבעת מחלוקת בנושא, בכל מקרה אין צורך במלחמת עריכה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 11:01, 27 ביוני 2011 (IDT)
אתגר
עריכההיי גיל. תוכל לעזור בשיחת משתמש:קיפודנחש#אתגר? תומר - שיחה 01:15, 28 ביוני 2011 (IDT)
עכשיו אני מבין את כוונתך טוב יותר. כמה פשוט-ככה מתוחכם וטוב :) Ofekalef • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 18:42, 29 ביוני 2011 (IDT)
עריכת הערך שבוי
עריכההייתי מעוניין לדעת מדוע שינית את גרסתי ללא שום הסבר או טענה לשינוי הגרסה שלי בערך שבוי, אשמח לדעת מדוע שינית את הגירסא.46.116.43.104 01:20, 1 ביולי 2011 (IDT)
- הגרסה נראתה לי כשגיאה באותו רגע בגלל ה"טקסט מוגדש" שהכנסת בתחילת הערך, ובכל אופן התוספת שלך הייתה מיותר, למרות שחזבאללה לא מדינה מקובל להתייחס לזה גם כחילופי שבויים, והדילמה שבביטוי מוסברת ישר אחרי המשפט שהוספת כך שהתוספת די מיותר ואף מעיקה, כי ברור לכל שחזבאללה אינה מדינה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 17:30, 1 ביולי 2011 (IDT)
תודה
עריכהעל מחיקת כל דפי המשנה בפורטל:צבא/ערך נבחר וסליחה על יצירת העבודה השחורה הזו. • אמיר (שיחה) 15:10, 7 ביולי 2011 (IDT)
- בבקשה ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:25, 7 ביולי 2011 (IDT)
מפות מיקום מפורטות
עריכהתגיד, אז מה קורה עם זה? עידו • שיחה 21:15, 7 ביולי 2011 (IDT)
- לצערי מאז שהפסקנו לא קרה שום דבר. רציתי בזמנו ש-DMY יכתוב בוט שיכניס לפחות חלק מהנתונים שכבר קיימים בקובץ אקסל שחגי כתב לפני איזה שנתיים-שלוש, לצערי גם לי וגם ל-DMY לא היה הרבה זמן בשנה האחרונה, אני מניח ששמת לב שבשנה האחרונה בכלל ובחודשיים האחרונים בפרט הורדתי משמעותית את התרומה שלי פה. לפני שנחזור לפירוט אני ארצה קודם לתקן בעיה שיש עם הפירוט של המדינות השכנות, כלומר "ללא פירוט נוסף" כאשר משתמשים באופציית ההגדלה, בעיה שנובעת מחוסר מירכוז של הטקסט, כשאני אפתור את הבעיה, בתקווה אחרי תקופת המבחנים אני מקווה שנוכל לחזור למיזם ולגייס עוד כוחות לשורתינו שיוכלו לעזור. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:31, 7 ביולי 2011 (IDT)
- אוקיי. כי דווקא בתקופה הקרובה אין לי זמן לדברים כבדים, וזה היה יכול להיות משהו לעשות... עידו • שיחה 20:46, 9 ביולי 2011 (IDT)
- בגדול תמיד אפשר להכין את המיקומים בלי להכניס לטבלה, למען האמת את הערים אפשר כבר להכניס כי ההגדלה לא עושה בעיות, עוד שבועיים נגמרת לי תקופת הבחינות, אני מקווה שעד אז אני אפתור את הבעיה ואפשר יהיה להכנס מחדש למיזם. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:19, 9 ביולי 2011 (IDT)
- אוקיי. כי דווקא בתקופה הקרובה אין לי זמן לדברים כבדים, וזה היה יכול להיות משהו לעשות... עידו • שיחה 20:46, 9 ביולי 2011 (IDT)
מחיקת שיחה:תיאטרון בוף דה נור
עריכהערב טוב, אך עד כמה שזכור לי, יונה בנדלאק לא היה התורם היחיד בשיחה זו... אנא תיקונך, בברכה, Rafael Guri שיחה 20:13, 16 ביולי 2011 (IDT)
- מה שמחקתי זה את שיחה:תיאטרון בוף דה נורד שהיה השם הקודם של הערך והכיל רק הפניה לדף השיחה הנוכחי של הערך. נהוג למחוק דפי הפניה לדפי שיחה אלא אם כן הם מקושרים ממספר מקומות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:21, 16 ביולי 2011 (IDT)
- ערב טוב גיל כ. היקר! עם כל הכבוד, אבקש להחזיר את תוכן השיחה, שבה משתתפים עד כמה שזכור לי שלושה אנשים. בתודה, ובברכה, Rafael Guri שיחה 20:25, 16 ביולי 2011 (IDT)
- כנראה לא הבנת אותי, התוכן קיים בשיחה:תיאטרון בוף דה נור ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:26, 16 ביולי 2011 (IDT)
- תודה, Rafael Guri שיחה 20:32, 16 ביולי 2011 (IDT)
- כנראה לא הבנת אותי, התוכן קיים בשיחה:תיאטרון בוף דה נור ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:26, 16 ביולי 2011 (IDT)
- ערב טוב גיל כ. היקר! עם כל הכבוד, אבקש להחזיר את תוכן השיחה, שבה משתתפים עד כמה שזכור לי שלושה אנשים. בתודה, ובברכה, Rafael Guri שיחה 20:25, 16 ביולי 2011 (IDT)
למה מחקת את הדף על ליסאן נאגטה?
עריכהמדוע מחקת את הדף על ליסאן נאגטה, חבל לי מאד ―אנונימי לא חתם
- כי גם אם יש בו טיפה של אמת (שאני בספק), הוא מכיל הבלים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:28, 16 ביולי 2011 (IDT)
שלחתי דוא"ל
עריכהHanay • שיחה • SOS –מבוקשים מתנדבים לויקימניה 09:08, 17 ביולי 2011 (IDT)
ממש חוסר הוגנות
עריכהשלום גיל! כתבת: "בדף השיחה של הערך היה אחד שתמך בחשיבות הערך (מלבד העובדה שהוא חסום) אך לא נימק סיבה לחשיבות, מלבדו רק אתה (כותב הערך) תמכת בחשיבותו לכן הוא נמחק"
- היחיד ההוא נימק בקראו את הערך איכותי. זה נימוק שלם בלי פקפוק -כי לעולם לא מוחקים ערך איכותי. ושוב, עשו פה מעשים בלתי הגונים ולא ראויים לעורכים מומחים.--פרץ הכהן • שיחה •הנך מענג שבת בבשר בקר? וודא שהוא גלאטט מחשש גזל• כ' בתמוז ה'תשע"א • 21:22, 21 ביולי 2011 (IDT)
- איכות אינה מעידה על חשיבות, התפיסה שלך לגבי חשיבות ערכים כנראה שונה מהתפיסה של רוב עורכי ויקיפדיה, וכידוע דעת הרוב קובעת. הערך נמחק על פי כל הנהלים לא היה פה שום מעשה לא ראוי ולא הוגן, היחיד שעשה כאן מעשה לא ראוי הוא אתה שהחזיר את הערך בהחבא תחת שם אחר לאחר שאנדר-ויק שיחזר והעביר את הערך לארגז חול לבקשתך. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:35, 21 ביולי 2011 (IDT)
- המילה איכותי זה מראה חשיבות, ולפי החוקים כאן תומך יחיד רשאי לתמוך בערך לבלתי מחקו, והעורך תמך על קיומו באופן מפורש -ולכן אני אומר שלא עשו כפי החוק למחקו. לעניין ה"היחבא" כבר הסברתי שלא עשיתי זאת בהיחבא, אלא בתום ידיעה, וככך לא עשיתי שום מעשה בלתי הגון. עכשיו, כפי העולה מן כל הדיבור היום, אני מקים את הערך בארגז חול שלי, אשפצנו קצת, ואשים מודעה על לוח הדיון לנהל דיון חדש. האם טוב בעיניך המעשה הזה, או אכשל בעוד מאשימים שעשיתי ב"היחבא"?!--פרץ הכהן • שיחה •הנך מענג שבת בבשר בקר? וודא שהוא גלאטט מחשש גזל• כ' בתמוז ה'תשע"א • 21:49, 21 ביולי 2011 (IDT)!
- לא, כפי שכתבתי, זה בדיוק מה שאתה צריך לעשות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:50, 21 ביולי 2011 (IDT)
- אז כן יאשימוני בעשיית מעשים בהיחבא! אני יגיד את האמת, אני פשוט לא מבין מה שאני דרוש לעשות. או שיהיה לך טוב עין להסביר לי או שאלך לי אל אחרים כי פשוט אינני מבין--פרץ הכהן • שיחה •הנך מענג שבת בבשר בקר? וודא שהוא גלאטט מחשש גזל• כ' בתמוז ה'תשע"א • 21:53, 21 ביולי 2011 (IDT)
- לא הבנת אותי. אתה רשאי לכתוב את הערך בארגז חול אין כל פסול בזה ולהפנות לדיון בדף השיחה או של הערך, כלומר שיחה:תורתם של כהנים (או בשם החדש), או בדף השיחה של ארגז החול. הערך יוכל לחזור למרחב הערכים רק אם תהיה תמיכה של מספר ויקיפדים בהחזרתו. בכל אופן עדיף שתדע שככל הנראה גם אם יחזור הערך למרחב הערכים תיפתח לגביו הצבעת מחיקה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:57, 21 ביולי 2011 (IDT)
- עכשיו הבנתי. ואגב, להבהיר חשיבות לערך אין צורך לכתוב מגילה שלימה. מילה יחידה, בפרט מילה עמוקה אחת (כאיכותי), מסמן תמיכה ישירה וחזקה--פרץ הכהן • שיחה •הנך מענג שבת בבשר בקר? וודא שהוא גלאטט מחשש גזל• כ' בתמוז ה'תשע"א • 22:03, 21 ביולי 2011 (IDT)
- ופשוט פלא בעיני על קשיות ערפכם בדברים פשוטים וישירים לכל בעל שכל ישר וצלול--פרץ הכהן • שיחה •הנך מענג שבת בבשר בקר? וודא שהוא גלאטט מחשש גזל• כ' בתמוז ה'תשע"א • 22:04, 21 ביולי 2011 (IDT)
- אין ספק שהוא תמך בערך ולדעתו הוא חשוב ולדעתו הוא ערך טוב, הוא פשוט לא נימק בצורה שקבילה כאן בהבהרות חשיבות. לגבי ההערה האחרונה אני מעדיף לא להגיב, וזאת בגלל שהשכל שלי לא ישר ולרוב גם לא צלול ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:08, 21 ביולי 2011 (IDT)
- כפי החוק אצלינו כאן דרוש: "תומך ויקיפד אחד לפחות שיש לו זכות הצבעה (מלבד כותב הערך) באופן מנומק בהשארת הערך". עכשיו שים נא לב, אם ולולא היה כותב "אני תומך בו" ותו לא, זה נקראה תמיכה בלתי מנומקת. אך הוא כתב שהערך הוא "איכותי" כלומר בנוסף שהוא סתם תומך בו הוא מנמק -כי לא מוחקים דבר איכתי כשם שלא זורקים יהלום לפך. זה נקרא פשוט, צלול, וישר תמיכה בערך, ומי שמפרש להיפך או חסר לו פשוט מוח בקדקדו או הוא פשוט שונא את הכהנים.--פרץ הכהן • שיחה •הנך מענג שבת בבשר בקר? וודא שהוא גלאטט מחשש גזל• כ' בתמוז ה'תשע"א • 22:42, 21 ביולי 2011 (IDT)
- התגובה שלך כבר עוברת את סף הטעם הטוב, כיוון שאני לא נעלב בקלות אני פשוט אבקש שלא תכתוב יותר בדף שיחתי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 23:13, 21 ביולי 2011 (IDT)
- כפי החוק אצלינו כאן דרוש: "תומך ויקיפד אחד לפחות שיש לו זכות הצבעה (מלבד כותב הערך) באופן מנומק בהשארת הערך". עכשיו שים נא לב, אם ולולא היה כותב "אני תומך בו" ותו לא, זה נקראה תמיכה בלתי מנומקת. אך הוא כתב שהערך הוא "איכותי" כלומר בנוסף שהוא סתם תומך בו הוא מנמק -כי לא מוחקים דבר איכתי כשם שלא זורקים יהלום לפך. זה נקרא פשוט, צלול, וישר תמיכה בערך, ומי שמפרש להיפך או חסר לו פשוט מוח בקדקדו או הוא פשוט שונא את הכהנים.--פרץ הכהן • שיחה •הנך מענג שבת בבשר בקר? וודא שהוא גלאטט מחשש גזל• כ' בתמוז ה'תשע"א • 22:42, 21 ביולי 2011 (IDT)
- אין ספק שהוא תמך בערך ולדעתו הוא חשוב ולדעתו הוא ערך טוב, הוא פשוט לא נימק בצורה שקבילה כאן בהבהרות חשיבות. לגבי ההערה האחרונה אני מעדיף לא להגיב, וזאת בגלל שהשכל שלי לא ישר ולרוב גם לא צלול ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:08, 21 ביולי 2011 (IDT)
- ופשוט פלא בעיני על קשיות ערפכם בדברים פשוטים וישירים לכל בעל שכל ישר וצלול--פרץ הכהן • שיחה •הנך מענג שבת בבשר בקר? וודא שהוא גלאטט מחשש גזל• כ' בתמוז ה'תשע"א • 22:04, 21 ביולי 2011 (IDT)
- עכשיו הבנתי. ואגב, להבהיר חשיבות לערך אין צורך לכתוב מגילה שלימה. מילה יחידה, בפרט מילה עמוקה אחת (כאיכותי), מסמן תמיכה ישירה וחזקה--פרץ הכהן • שיחה •הנך מענג שבת בבשר בקר? וודא שהוא גלאטט מחשש גזל• כ' בתמוז ה'תשע"א • 22:03, 21 ביולי 2011 (IDT)
- לא הבנת אותי. אתה רשאי לכתוב את הערך בארגז חול אין כל פסול בזה ולהפנות לדיון בדף השיחה או של הערך, כלומר שיחה:תורתם של כהנים (או בשם החדש), או בדף השיחה של ארגז החול. הערך יוכל לחזור למרחב הערכים רק אם תהיה תמיכה של מספר ויקיפדים בהחזרתו. בכל אופן עדיף שתדע שככל הנראה גם אם יחזור הערך למרחב הערכים תיפתח לגביו הצבעת מחיקה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:57, 21 ביולי 2011 (IDT)
- אז כן יאשימוני בעשיית מעשים בהיחבא! אני יגיד את האמת, אני פשוט לא מבין מה שאני דרוש לעשות. או שיהיה לך טוב עין להסביר לי או שאלך לי אל אחרים כי פשוט אינני מבין--פרץ הכהן • שיחה •הנך מענג שבת בבשר בקר? וודא שהוא גלאטט מחשש גזל• כ' בתמוז ה'תשע"א • 21:53, 21 ביולי 2011 (IDT)
- לא, כפי שכתבתי, זה בדיוק מה שאתה צריך לעשות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:50, 21 ביולי 2011 (IDT)
- המילה איכותי זה מראה חשיבות, ולפי החוקים כאן תומך יחיד רשאי לתמוך בערך לבלתי מחקו, והעורך תמך על קיומו באופן מפורש -ולכן אני אומר שלא עשו כפי החוק למחקו. לעניין ה"היחבא" כבר הסברתי שלא עשיתי זאת בהיחבא, אלא בתום ידיעה, וככך לא עשיתי שום מעשה בלתי הגון. עכשיו, כפי העולה מן כל הדיבור היום, אני מקים את הערך בארגז חול שלי, אשפצנו קצת, ואשים מודעה על לוח הדיון לנהל דיון חדש. האם טוב בעיניך המעשה הזה, או אכשל בעוד מאשימים שעשיתי ב"היחבא"?!--פרץ הכהן • שיחה •הנך מענג שבת בבשר בקר? וודא שהוא גלאטט מחשש גזל• כ' בתמוז ה'תשע"א • 21:49, 21 ביולי 2011 (IDT)!
- איכות אינה מעידה על חשיבות, התפיסה שלך לגבי חשיבות ערכים כנראה שונה מהתפיסה של רוב עורכי ויקיפדיה, וכידוע דעת הרוב קובעת. הערך נמחק על פי כל הנהלים לא היה פה שום מעשה לא ראוי ולא הוגן, היחיד שעשה כאן מעשה לא ראוי הוא אתה שהחזיר את הערך בהחבא תחת שם אחר לאחר שאנדר-ויק שיחזר והעביר את הערך לארגז חול לבקשתך. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:35, 21 ביולי 2011 (IDT)
- היחיד ההוא נימק בקראו את הערך איכותי. זה נימוק שלם בלי פקפוק -כי לעולם לא מוחקים ערך איכותי. ושוב, עשו פה מעשים בלתי הגונים ולא ראויים לעורכים מומחים.--פרץ הכהן • שיחה •הנך מענג שבת בבשר בקר? וודא שהוא גלאטט מחשש גזל• כ' בתמוז ה'תשע"א • 21:22, 21 ביולי 2011 (IDT)
טעם טוב
עריכהנא לא להתרשם מטעמי הנ"ל כי אין בלבי לפגוע בכבודו ולא בשכלו, אדרבה כבודו בונה עולמות כאן (בפרט בענייני המפות!!) בדרכו הוא ויישר חילך בעתיד. אנו רק מתחלקים בדעותינו על פירוש המילה "נימוק" -ואנו רשאים לחלוק.--פרץ הכהן • שיחה •הנך מענג שבת בבשר בקר? וודא שהוא גלאטט מחשש גזל• כ"א בתמוז ה'תשע"א • 18:30, 22 ביולי 2011 (IDT)
העם ישמח לתגובתך
עריכההכה את המומחה > הכוכב טיטאן.
מיימון
עריכההיי גיל. משהסתבר לאחר עריכתו השנייה שהגיע לכאן אך ורק כדי להסב נזק, חסמתי אותו לצמיתות. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 12:33, 31 ביולי 2011 (IDT)
- אני הייתי מחכה, אבל ככל הנראה שהוא כבר היה נחסם אחרי העריכה הבאה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 12:34, 31 ביולי 2011 (IDT)
- למה היית מחכה, גיל? וגם שימו לב למה שעשה שם משתמש:Mr. W. נראה כמו שיתוף פעולה עם המשחית.
- הייתי מחכה כי הוא לא קיבל אזהרה. באשר לדבליו, אין כאן שיתוף פעולה עם המשחית, הוא בסך הכל ניסה לסדר את ה"תוספת" שהוא כנראה לא שם לב שהיא מופרכת. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 12:45, 31 ביולי 2011 (IDT)
- למה היית מחכה, גיל? וגם שימו לב למה שעשה שם משתמש:Mr. W. נראה כמו שיתוף פעולה עם המשחית.
היי גיל. הטקסט של שם העיר במפה עולה על טקסט אחר. יש אפשרות לתקן את זה? עמרי • שיחה 11:46, 1 באוגוסט 2011 (IDT)
- אום דורמאן עלתה על אומדורמן, השם במפה המפורטת היה מישומה אומדורמן ככה שזה לא זיהה שזה אותו מקום, שיניתי בשני המקומות לשם שהוא שם הערך. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 13:00, 1 באוגוסט 2011 (IDT)
- תודה. עמרי • שיחה 13:04, 1 באוגוסט 2011 (IDT)
מפת תמונה
עריכהשלום. רציתי להודות לך על העזרה עם תבנית:מפת תמונה - עכשיו התבנית מתנהגת כמו שרצינו מזמן, ולא ידענו איך. ללא עזרתך לא היינו מגיעים לזה - המון תודה. קיפודנחש - שיחה 00:06, 28 באוגוסט 2011 (IDT)
- בכיף. אגב, המלצה שלי, פרמטר "רוחב קטן" תשנו ל"רוחב" ותאחדו את "רוחב גדול" ו"הגדלה" תחת "הגדלה" כמו שעשיתי במפת מיקום, כך שהגדלה יקבל לא או מספר. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 00:34, 28 באוגוסט 2011 (IDT)
תבניות מיפוי
עריכההיי גיל. התוכל לתקן אצלך את הקישור של מונגוליה התיכונה למונגוליה הפנימית? שם הערך שונה. חופשה נעימה ומעבר דירה מוצלח, דורית 12:58, 3 בספטמבר 2011 (IDT)
- תודה, בוצע ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:03, 3 בספטמבר 2011 (IDT)
כוכב בשבילך!
עריכההכוכב המקורי | |
גיל הנני רואה שאתה אדם משמך ומעלה ואינך סתם מוחק את הקישור שלי בנושא 'לזניה'
ברצוני להבין רק מדוע אתה עושה זאת וכמובן זה אינו סותר את הערכתי לתרומתך לויקפדיה ולצורכיה Lidorex - שיחה 15:59, 1 בנובמבר 2011 (IST) |
- קודם כל התנצלות על זה שלא הודעתי לך על המחיקה בדף שיחתך, דורית כבר הסבירה לך ודף השיחה שלך ואני אוסיף. ויקיפדיה אינה במה לפרסומות, והערך לא מיועד לרשימת מתכונים. בנוסף האתר שלך לא מהווה ערך מוסף לערך בהיותו מינימלי וחלקי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 17:17, 1 בנובמבר 2011 (IST)
בקשה: סקריפט 59
עריכהשיניתי קצת את סקריפט 59, ואני סקרן לדעת האם ההתנהגות הרעה נמשכת, ואם כן, האם עדיין באותו אופן (כלומר החלפת הקישורית בכיתוב "נוטר" גם כשהעריכה למעשה לא סומנה כבדוקה). אנא דווח כאן, אצלי, או בדף השיחה של הסקריפט - בחר אחד (כמובן, אל תשכח לרענן רענון עמוק). תודה - קיפודנחש - שיחה 21:38, 2 בנובמבר 2011 (IST)
- כשאני מסמן בדף השוואת הגרסאות קופצת לי חלונית עם הכיתוב "משהו לא עבד כשורה", כאשר אני מסמן בדף השינויים זה פשוט לא עובד. יש לי תחושה שזה משהו קשור להגדרות באקספלורר שלי, אני אנסה לבדוק. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 23:40, 2 בנובמבר 2011 (IST)
- טובה קטנה: תוכל לנסות מה קורה אם שם הערך באנגלית (למשל עריכה זו אם עוד לא סימנו אותה) ? תודה - קיפודנחש - שיחה 00:07, 3 בנובמבר 2011 (IST)
- שם זה עבד בלי בעיות. אגב, אתה יודע למה חלק מהטקסט שהשתנה צבוע באדום? וגם בשינוי הזה. עד עכשיו זה לא קרה לי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 00:39, 3 בנובמבר 2011 (IST)
- גם דרך השינויים האחרונים הצלחתי בערך עם שם באנגלית. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 00:42, 3 בנובמבר 2011 (IST)
- ובבדיקה נוספת, עכשיו זה עובד לי בכל מצב. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 00:46, 3 בנובמבר 2011 (IST)
- לגבי הצבע ב"שינויים", זה כנראה שינוי בתוכנה - אני מאד שמח מזה. את הסייפא לא הבנתי: האם הכוונה שזה התחיל לעבוד גם עם ערכים בעברית? אולי זה שינוי (לא קשור) שבא יחד עם אותו שינוי תוכנה? לא ברור. קיפודנחש - שיחה 00:53, 3 בנובמבר 2011 (IST)
- את הסייפא הבנת, עובד לי גם בעברית גם בשינויים וגם בהשוואה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 02:29, 3 בנובמבר 2011 (IST)
- לצערי הרב זה חזר לא לעבוד, גם בערכים באנגלית. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 02:45, 3 בנובמבר 2011 (IST)
- אם הייתי מצליח לשחזר את הבעיה אצלי היה אפשר להתקדם, אבל כל זמן שרק משתמש אחד מדווח על הבעיה ואני לא מצליח לשחזר אצלי, אני לא יודע אם ניתן לעשות עוד משהו. אני מבין שאתה רגיל לעבוד עם אכספלורך, אבל העצה היחידה שיש לי כרגע זה שאם הסימון מ"שינויים אחרונים" והחיסכון של קפיצת דף בסימון מ"הבדלים" מספיק משמעותי, תמשיך לערוך בעזרת ie אבל את פעולות הניטור תעשה עם שוא"ש או כרום. צר לי, אני יודע שזו לא תשובה טובה, אבל עד שאוכל לשחזר את הבעיה אצלי קצרה ידי. קיפודנחש - שיחה 15:43, 3 בנובמבר 2011 (IST)
- לגבי הצבע ב"שינויים", זה כנראה שינוי בתוכנה - אני מאד שמח מזה. את הסייפא לא הבנתי: האם הכוונה שזה התחיל לעבוד גם עם ערכים בעברית? אולי זה שינוי (לא קשור) שבא יחד עם אותו שינוי תוכנה? לא ברור. קיפודנחש - שיחה 00:53, 3 בנובמבר 2011 (IST)
- ובבדיקה נוספת, עכשיו זה עובד לי בכל מצב. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 00:46, 3 בנובמבר 2011 (IST)
- טובה קטנה: תוכל לנסות מה קורה אם שם הערך באנגלית (למשל עריכה זו אם עוד לא סימנו אותה) ? תודה - קיפודנחש - שיחה 00:07, 3 בנובמבר 2011 (IST)
מחיקת ערך
עריכהשלום, אני פונה לגבי הערך שמחקת לי "אני אתגבר" אינני מבינה מדוע מחקת אותו ואשמח להבין למה.... זו לא פעם ראשונה.. תודהOreyan3 - שיחה 15:39, 3 בנובמבר 2011 (IST)
- הערך היה קצר מדי ולא הכיל מידע מספק. לפני שתכתבי עוד ערכים בצורה זאת ראי לדוגמא איך ערכים כתובים בקטגוריה:ספרים עבריים. אני ממליץ לקרוא את ויקיפדיה:ברוכים הבאים ואת הדפים המקושרים ממנו כדי להבין את צורת העריכה ואת מבנה הערכים שאמורים להיות כאן, בהצלחה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 15:44, 3 בנובמבר 2011 (IST)
- אוקיי. אבל שים לב שכתבתי את הערך ע"פ התבנית של ערך שכבר מופיע בויקיפדיה- הספר שרה גיבורת ניל"י. הוא גם קצר מידי למיטב ידיעתי. תודה... ―Oreyan3 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
- קודם כל נהוג להמשיך שיחה איפה שהיא התחילה לכן העברתי את ההודעה לכאן. שמתי לב שכבר נכתב הערך על ידי מישהו אחר, שימי לב שלמרות שהערך קצר הוא מכיל מידע ממצא ומסודר כראוי. באשר לערך שרה גיבורת ניל"י, אם הוא היה נכתב כך היום, סביר להניח שהוא היה נמחק גם, כיוון שהנהלים השתנו פה עם השנים הדרישה לערך התחלתי יותר גבוהה, עם זאת לא מוחקים לרוב ערכים ששרדו פה תקופה ארוכה גם אם לא הם לא לגמרי עומדים בנהלים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:08, 7 בנובמבר 2011 (IST)
- אוקיי. אבל שים לב שכתבתי את הערך ע"פ התבנית של ערך שכבר מופיע בויקיפדיה- הספר שרה גיבורת ניל"י. הוא גם קצר מידי למיטב ידיעתי. תודה... ―Oreyan3 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
תמונה
עריכההיי גיל. בפורמט החדש של המפות ישנה אפשרות להגדיל את המפה. האם ישנה אפשרות להפעיל את אותה פוקנציה גם על תמונה רגילה? ראה פה. עמרי • שיחה 13:30, 4 בנובמבר 2011 (IST)
- אני רואה שקיפודנחש ענה לך כבר על השאלה שם. עם זאת השימוש שכרגע אפשרי עם {{מפת תמונה}} קצת מעמיס כאשר לא רוצים למפות את התמונה ואפשר ליצור תבנית פשוטה שרק תשתמש בהגדלה ולא ב imagemap. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:08, 7 בנובמבר 2011 (IST)
הוראת המתמטיקה
עריכההיי, אחרי שהוספתי את הערך הוראת המתמטיקה, אתה יכול להוריד את הקישור מה"טיפול דחוף" Orentet - שיחה 23:08, 22 בנובמבר 2011 (IST)
- הסרתי, תודה על הערך. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 00:10, 23 בנובמבר 2011 (IST)
שלום לך גיל
עריכההיני מבין למה מחקת את ערך "הדיקתה" שפרסמתי, אך אינני מבין למה מחקת את עריכת הערך "רקפת (יישוב)" שבו כתבתי על הדיקתה. אשמח לתשובה. יותם ברטלר - שיחה 17:44, 24 בנובמבר 2011 (IST)
- נקודת תצפית ביישוב אינה מידע אנציקלופדי, אם זה היה מקום בעל ותק והיסטוריה מיוחדת היה מקום לרשום עליו. מקום שנבנה זה עתה אין לו שום חשיבות להופעה בערך על היישוב. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:02, 24 בנובמבר 2011 (IST)
,תודה
עריכהתודה רבה על העזרה בתיקון ההעברה.Ewan2 - שיחה 12:56, 23 בדצמבר 2011 (IST)
- אין בעד מה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 23:03, 24 בדצמבר 2011 (IST)
ערך אופס
עריכההי, אודה מאוד על האפשרות להשיב את הערך אופוס - מגזין הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה זהו הערך הראשון של כותבת חדשה בויקיפדיה ואני אשמח לסייע לה להתאימו לויקיפדיה. פועלות ברשת - שיחה 23:50, 25 בדצמבר 2011 (IST)
- לא נגעתי בכותרת - אולי זה בכוונה ואלי זה במקרה, אבל אני מצאתי את העירוב בין "אופס" ל"אופוס" משעשע משהו. ברכות - קיפודנחש - שיחה 23:57, 25 בדצמבר 2011 (IST)
- אני אשחזר את הערך, עם זאת אני אניח עליו תבנית הבהרת חשיבות כיוון שלדעתי נושא הערך לא עומד בקריטריונים המקובלים בוויקיפדיה לחשיבות אנציקלופדית, לאחר מכן ינתן שבוע להבהרת חשיבות הערך, במידה וחשיבות לא תובהר ימחק הערך. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 23:58, 25 בדצמבר 2011 (IST)
כוכב בשבילך!
עריכההכוכב המקורי | |
תודה רבה על פתירת הבאג של הצגת פנורמת רוטשילד באקספלורר! מוטי פנחסי - שיחה 01:31, 9 בינואר 2012 (IST) |
- בבקשה, למען האמת אני מתפלא על עצמי שלא ניסיתי את זה כבר אז ששמתי לב לבעיה. מה שכן בכל מקרה אני חושב שהדף הזה כבר מדי ונטען לאט ויש לסנן ממנו קצת תמונות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 01:56, 9 בינואר 2012 (IST)
עזרה עם מפה
עריכההיי, ניסיתי פעם ליצור אחת והסתבכתי עם כל הקואורדינטות. יש מצב שאתה מעתיק את המפה הרוסית לערך פה? נויקלן - ש 20:39, 10 בינואר 2012 (IST)
- טוב? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 23:32, 10 בינואר 2012 (IST)
- מעולה. תודה! נויקלן - ש 23:34, 10 בינואר 2012 (IST)
- גיל, הצצתי בזה ויש שם בעיה אחת קטנה (לא בדיוק בעיה, אבל זה לא יפה): הנקודה נשארת כקישור לקובץ עם התמונה של הנקודה. יש אפשרות לעסות קצת את
תבנית:מפת תמונהתבנית:מפת מיקום כך שהנקודות לא יהיה קישורים לקבצי הגרפיקה שמחזיקים את הגרפיקה שלהן? זה די לא יפה. בהצגת תמונה "רגילה" יש פרמטר "קישור=" שאפשר להשתמש בו. הצצתי לשניה בקוד של התבנית הזו וקיבלתי חלושס - זה גדול עלי לעשות זאת בעצמי... קיפודנחש - שיחה 00:05, 11 בינואר 2012 (IST)- כן אני יודע שהתבנית הזאת לא הכי בריאה. היא נולדה כדי לסיים "דיון" במזנון והתבגרה לה לאט לאט עם מזון לא בריא, אבל היא עובדת טוב אז אני לא מתלונן (טוב נו, אני איכשהו מבין איך היא עובדת). אני אטפל בזה בהזדמנות קרובה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 01:24, 11 בינואר 2012 (IST)
- בסוף עשיתי משהו בתבנית:נקודת מיקום. אנא הצץ לראות אם לא שברתי משהו, ואם כן - שחזר. קיפודנחש - שיחה 07:24, 11 בינואר 2012 (IST)
- בטעות הפנת ממפה ל= אבל תיקנתי. בכל מקרה לגבי המפה אני לא בטוח אם זה תקין לא לקשר לקובץ. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 08:26, 11 בינואר 2012 (IST)
- אם עשיתי זאת גם עבור מפה זו הייתה טעות - אודה לך אם תתקן. הכוונה הייתה רק לנקודות כמו עיר וכדומה. - כשמקישים על נקודה כזו במפה מצפים להגיע לערך על העיר, לא לדף הקובץ של הציור של הנקודה. קיפודנחש - שיחה 09:04, 11 בינואר 2012 (IST)
- בטעות הפנת ממפה ל= אבל תיקנתי. בכל מקרה לגבי המפה אני לא בטוח אם זה תקין לא לקשר לקובץ. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 08:26, 11 בינואר 2012 (IST)
- בסוף עשיתי משהו בתבנית:נקודת מיקום. אנא הצץ לראות אם לא שברתי משהו, ואם כן - שחזר. קיפודנחש - שיחה 07:24, 11 בינואר 2012 (IST)
- כן אני יודע שהתבנית הזאת לא הכי בריאה. היא נולדה כדי לסיים "דיון" במזנון והתבגרה לה לאט לאט עם מזון לא בריא, אבל היא עובדת טוב אז אני לא מתלונן (טוב נו, אני איכשהו מבין איך היא עובדת). אני אטפל בזה בהזדמנות קרובה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 01:24, 11 בינואר 2012 (IST)
- גיל, הצצתי בזה ויש שם בעיה אחת קטנה (לא בדיוק בעיה, אבל זה לא יפה): הנקודה נשארת כקישור לקובץ עם התמונה של הנקודה. יש אפשרות לעסות קצת את
- מעולה. תודה! נויקלן - ש 23:34, 10 בינואר 2012 (IST)
כוח: 48 החוקים
עריכההרשימה שמחקת מהערך תורגמה מהערך האנגלי שלפי "Wikipedia article traffic statistics" נצפה ב-30 הימים האחרונים 108412 פעם.
אני לא חושב שיש בעיה של זכויות יוצרים על תרגום מהויקיפדיה האנגלית. ―אנונימי לא חתם
- שים לב שכבר החזרתי את הרשימה לפני פנייתך. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 11:35, 16 בינואר 2012 (IST)
תודה רבה
עריכהתודה רבה שעזרת לי עם ההפניה לערך הנכון (דויד->דוד). ―Elimanman (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
- בבקשה. ד"א נהוג לפתוח פסקת דיון חדשה בסוף דף השיחה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 13:16, 19 בינואר 2012 (IST)
מפה בערך אובדן הצוללת דקר
עריכהשלום גיל. מזמן לא התכתבנו. האם תוכל בבקשה להרחיב את המפה בערך הנ"ל, בפרק ניתוק הקשר וחיפוש הצוללת? משום מה יש לה שוליים.
האם יש סיכוי ליצור מפה שתציג רק את חלקו המזרחי של הים התיכון? כך נוכל להציג מפה בקנה מידה קטן יותר. המון תודה! קלונימוס - שיחה 22:16, 19 בינואר 2012 (IST)
- לגבי הרחבת המפה, ניתן ע"י שימוש בפרמטר
|רוחב תצוגה=
. השוליים נוצרים כיוון שהטקסט מתחת למפה שמקשר למפה הגדולה ארוך, וזה נובע כי השם שניתן למפה הוא ארוך. אני שוקל באמת לשנות את נוסח הכיתוב מתחת כדי למנוע מצבים כאלה, זה באמת מפריע בערכים רבים. באשר למפה של חלקו המזרחי של ים התיכון, אני לא יוצר את המפות אלא משתמש גרמני, השאלה אם יהיה שימוש ממשי במפה הזאת, כי אם לא חבל ליצור משהו שיש אפשרות להשתמש במפה הקיימת שמציגה את כל הים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:44, 21 בינואר 2012 (IST)- תודה. מה רוחב התצוגה המתאים? קלונימוס - שיחה 20:54, 21 בינואר 2012 (IST)
- OK, מצאתי את האורך הנכון. תודה! לגבי חלוקת המפה לחצאים, אני תמיד אוהב שיש מגוון רחב. אבל אם זו טרחה רבה אני מסכים שצריך לבדוק אם יש באמת צורך. בכל מקרה, תודה! קלונימוס - שיחה 20:59, 21 בינואר 2012 (IST)
- תודה. מה רוחב התצוגה המתאים? קלונימוס - שיחה 20:54, 21 בינואר 2012 (IST)
אתה מעדכן את הטבלה? ראיתי שהגבת שם. תוכל להתייחס לבעייה שהעליתי פסקה לפני? דיסקוברי - שיחה 03:26, 29 בינואר 2012 (IST)
- DMY מעדכן את הטבלה, אני רק הצעתי את התשתית והמקור. לפי מה שאני יודע העדכון נעשה מה-CIA עם לעיתים תוספות קטנות. לא הצלחתי למצוא את מקור ההבדל, תשאל אותו אני בטוח שהוא ידע. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 09:43, 29 בינואר 2012 (IST)
משוב
עריכהדף שיחה הוא פלטפורמה עם תכלית של שיח בנושא שיפור הערך, זיהוי חסרים, תיקון עובדות וכו וכו'. הערה של אלמוני בסגנון של "כל הכבוד לויקיפדיה" היא בבחינת רעש לבן. אני הייתי מעידיף להמעיט בזה. סתם מעמיס. מה גם שהערך הספציפי קצרמר ואף קצרמרון. אבל זה לא קריטי. אם אתה רוצה - תשאיר וזהו אייל המהולל - שיחה 22:40, 31 בינואר 2012 (IST)
- תקרא את הדיון האחרון במזנון ותבין את הדעה הרווחת בקשר למשובים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:41, 31 בינואר 2012 (IST)
- תודה. במזנון לא זיהיתי החלטה. אני באופו אישי מעדיף פחות קשקשת ברשת. אבל זה ממש לא קריטי. סיכמנו שמשאירים וזה בסדר. אייל המהולל - שיחה 22:46, 31 בינואר 2012 (IST)
היי,
דוד שי שינה בהתאם לדיון, אך ראה מה קרה בתבנית:בעבודה. אני מסכים עם שינוי הגבולות, אבל נראה שיש תקלה בצבע. לא הצלחתי לשנות מקומית את הצבע של "בעבודה". תוכל לתקן? קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 10:11, 1 בפברואר 2012 (IST)
- תוקן. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 10:18, 1 בפברואר 2012 (IST)
- מרסי בוקו. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:34, 1 בפברואר 2012 (IST)
גיל שלום
עריכהאם אפשר לשאול, מדוע הורדת את הקובץ "פיציץ גרעיני במורורואה" מהערך איי גמבייר? תודה, (Ravid cohen - שיחה 09:37, 3 בפברואר 2012 (IST))
- קודם כל אני מתנצל שלא פניתי אליך קודם, התכוונתי לפנות לאחר שמחקתי את הקובץ אבל שכחתי. ברישיון שנתת לקובץ ציינת שאתה יצרת אותו ושחררת אותו תחת "שימוש חופשי". המצב לא נכון, זו תמונה שבהחלט לא נוצרה על ידיך ודי נפוצה ברשת, אני לא יודע את מצב זכויות היוצרים על הקובץ או את מקורו, אני בהחלט יודע שהן לא שלך ולכן לא אתה יכול לשחרר קובץ כזה ל"שימוש חופשי". אתה מוזמן לקרוא את הדפים הרלוונטים ויקיפדיה:זכויות יוצרים וויקיפדיה:רישוי תמונות או להעזר בי במקרה הצורך. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 11:05, 3 בפברואר 2012 (IST)
אולם הדיונים של הספרים
עריכהשלום גיל. אשמח אם תוכל להעיף מבט בטיוטה הנ"ל של אולם הדיונים של הספרים, ולשפרה ככל שתוכל, לפני שאציג אותה בפני הקהילה בדיון שיערך בקרוב במזנון אודות סוגיות שונות הקשורות לספרי הויקיפדיה. TVJunkie - שיחה 21:45, 3 בפברואר 2012 (IST)
- האם לדעתך יש להוסיף מידע כלשהו לטיוטה? TVJunkie - שיחה 15:47, 6 בפברואר 2012 (IST)
- תיקנתי כמה דברים, זה נראה לי בסדר. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 16:25, 6 בפברואר 2012 (IST)
- מצויין. תודה. TVJunkie - שיחה 16:32, 6 בפברואר 2012 (IST)
- העלאתי את ההצעה לפתיחת אולם הדיונים של הספרים במזנון. TVJunkie - שיחה 19:02, 6 בפברואר 2012 (IST)
- אנא השתתף בדיון במזנון. TVJunkie - שיחה 19:35, 9 בפברואר 2012 (IST)
- למרות שהצעתי את הראיון, עדיין לא גיבשתי דעה לגבי זה, גם לא יוצא לי לחשוב על זה ממש בימים האחרונים בגלל המבחנים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 19:42, 9 בפברואר 2012 (IST)
- אני מבין. תודה בכל מקרה. TVJunkie - שיחה 19:48, 9 בפברואר 2012 (IST)
- למרות שהצעתי את הראיון, עדיין לא גיבשתי דעה לגבי זה, גם לא יוצא לי לחשוב על זה ממש בימים האחרונים בגלל המבחנים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 19:42, 9 בפברואר 2012 (IST)
- אנא השתתף בדיון במזנון. TVJunkie - שיחה 19:35, 9 בפברואר 2012 (IST)
- העלאתי את ההצעה לפתיחת אולם הדיונים של הספרים במזנון. TVJunkie - שיחה 19:02, 6 בפברואר 2012 (IST)
- מצויין. תודה. TVJunkie - שיחה 16:32, 6 בפברואר 2012 (IST)
- תיקנתי כמה דברים, זה נראה לי בסדר. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 16:25, 6 בפברואר 2012 (IST)
Request
עריכהNow I switch to English from my native Italian. Can you please translate w:it:Jod manually into Hebraic and add this translation to יוט. My native Italian article contains missing valuable informations, which are missing here. Thanks. 178.255.155.118 12:51, 10 בפברואר 2012 (IST)
Anyone here with knowledge of Italian could translate it for me? I eagerly await reply. 178.255.155.118 13:10, 10 בפברואר 2012 (IST)
- Sorry I don't have time at the moment. We have some problems with this article. I'll look later this day or tomorrow ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 13:17, 10 בפברואר 2012 (IST)
- I hope that integrating content from my native w:it:Jod here will solve problems with this article, so I await promised lookup and translation. To figure what is meaning of Italian, you can use Google translator. 178.255.155.118 13:28, 10 בפברואר 2012 (IST)
- Some informations about Greek letter Yot for proof of already solving of some article problems:
סיכוי לדאבל בסיום שש בש
עריכהשלום
מחקת את התוספת שלי על הסיכוי לדאבל בסיום שש בש. ההפניה אכן היא לחידה, יש בעמוד הפניה לתשובה של החידה והסיכוי הוא כמובן יותר גדול - בערך שליש. מיקמתי את התוספת בסוגי נצחונות כי ההקשר בין נצחון לסיום די ברור. אם אתה מעדיף שיופיע במקום אחר בערך - תגיד לי היכן. כמו כן אם עדיף - אפנה את הלינק לתשובה ולא לשאלה. משה57 - שיחה 09:34, 12 בפברואר 2012 (IST)
- מדובר בפרט טריוויה שאין מקומו בערך אנציקלופדי. אין מדובר בסוג של נצחון אלא בהסתברות מסויימת בתוך המשחק וביטוי שאין מקום להזכיר אותו. אגב הסתכלתי על חישוב ההסתברות שם, אמנם זה לא טריוואלי ואכן חשבתי בצורה שגויה שזה הפוך אבל לדעתי הם לא לקחו את הפרמטרים האפשריים והסתברות קצת שונה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 16:52, 12 בפברואר 2012 (IST)
אירואסיה אינה יבשת
עריכהאני מסכים איתך ואני שמח שהצטרפת אלי באזרבייג'ן. האם גם בטורקיה ובגאורגיה יש לשנות לאסיה? AaronShapira - שיחה 08:05, 14 בפברואר 2012 (IST)
- סליחה על התגובה המאוחרת, פשוט אחרי השחזור חשבתי על זה קצת ולא הגעתי למסקנה חד-משמעית מה ראוי להיות. אמנם אירואסיה אינה יבשת אך המדינות האלה באמת חלוקות בין אסיה לאירופה, צריך לחשוב מה עושים עם זה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 12:29, 16 בפברואר 2012 (IST)
שיחה:יוט#Explanation 178.255.155.118 16:09, 14 בפברואר 2012 (IST)
הצלחתי (כמובן שכל ההתערבויות שלי תוקנו בקוד, ולא יצריכו התערבות בריצות הבאות). אשתדל להריץ אותו על בסיס יומי. לגבי התאריך והשעה - לא היה לי לא כוח ולא רצון להמיר את זה לצורה נורמלית, ולכן השארתי כך. אני מאמין שאנשים יסתדרו עם זה. המשך יום נעים, Ofekalef • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 10:27, 18 בפברואר 2012 (IST)
לינקטון
עריכההיי גיל, לינקטון הוא מושג שגור בעולם המוסיקה וההפצה האינטרנטית... למה החלטת שזה תוכן פרסומי? ―Yaron1511 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
- אני בספק. מדובר באתר מסחרי, חשיבותם האנציקלופדית של אתרים מסחריים נמדדת בעיקר לפי מדדי פעילות. לפי מדד אלקסה, מדובר באתר עם דירוג נמוך מאוד בישראל, כנראה שיש לו עוד זמן להתפתח עד שיהיה זכאי לערך. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:21, 19 בפברואר 2012 (IST)
זה ערך ששמו וערכו עולה וחלק מעליית ערכו הינה בפתיחת ערך בויקיפדיה אני רואה בזה חלק מהתהליך שזה אתר שמשרת רק את שוק המוסיקה ולא את הקהל הרחב כך שזה לא יניב רווחים פרסום האייטם
- כפי שכתבת, זה בעלייה. לכשייעלה ויהיה שם דבר יהיה זכאי לערך. כרגע לא, כמובן שוויקיפדיה אינה פלטפורמה לקידום אלא משממשת להצגת אלה שאינם זקוקים לפירסום. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 23:32, 19 בפברואר 2012 (IST)
I added text to אלפבית יווני directly from deleted יוט. I didn't write it myself. 178.255.155.118 18:35, 20 בפברואר 2012 (IST)
- True, but you add text that is already written in the same paragraph, stop adding things you don't understand. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:38, 20 בפברואר 2012 (IST)
- Some content is missing, so please mix both of them instead of reverting. 178.255.155.118 18:39, 20 בפברואר 2012 (IST)
- No relevant content missing, all you added was already there in different words, except from the example which wasn't written by a Hebrew speaker and it's not proper. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:43, 20 בפברואר 2012 (IST)
- Some content is missing, so please mix both of them instead of reverting. 178.255.155.118 18:39, 20 בפברואר 2012 (IST)
Orwell
עריכהWhy you are banning and reverting various users? It is very ORWELLian stance. And this is despite slogan Wikipedia=Free Encyclopedia. 91.118.93.29 18:57, 20 בפברואר 2012 (IST)
- I won't block or revert if you add something relevant, and that you know what you wrote ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:59, 20 בפברואר 2012 (IST)
- So why you disapproved even title fixing? 91.118.93.29 19:01, 20 בפברואר 2012 (IST)
- You changed the wrong tite, it was "External links", I changed the correct title to what you were trying to change ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 19:02, 20 בפברואר 2012 (IST)
- It was mistake. I intended to do what you did now. Finally I see that we have now reached inclusion of all approvable content which would be lost. This title I got from template with Greek letters. 91.118.93.29 19:06, 20 בפברואר 2012 (IST)
- You changed the wrong tite, it was "External links", I changed the correct title to what you were trying to change ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 19:02, 20 בפברואר 2012 (IST)
- So why you disapproved even title fixing? 91.118.93.29 19:01, 20 בפברואר 2012 (IST)
פררוקוטוס
עריכהמדוע מחקת את הערך "פררוקוטוס"? מאיפה לך לדעת שהוא איננו אינציקלופדי? אני אפילו פרסמתי תמונה במשוב של הערך כדי שתכניסו אותה לערך!
- כיוון שלא היה דינוזאור בשם זה, זה מין מומצא ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:15, 20 בפברואר 2012 (IST)
מה זאת אומרת מין ממוצע?
- מומצא, טעות שלי. הכוונה לא קיים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:46, 20 בפברואר 2012 (IST)
שחזור קובץ
עריכההאם תוכל לשחזר את הקובץ Kahana meir.jpg שמחקת ולשים אותו בערך מאיר כהנא כשימוש הוגן? תודה Tomtom • שיחה 20:21, 20 בפברואר 2012 (IST)
- בוצע ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:27, 20 בפברואר 2012 (IST)
- תודה רבה Tomtom • שיחה 20:31, 20 בפברואר 2012 (IST)
Please see
עריכהPlease, your help is needed. Thanks
ויקיפדיה:כיכר העיר#UNESCO World Heritage sites in Serbia
WhiteWriter - שיחה 19:51, 27 בפברואר 2012 (IST)-- All best
היי גיל!
עריכה― הועבר לדף שיחת משתמש:שרון נצר
הגנה
עריכההיי, אני מציע לך להגן על דף שיחתך הגנה חלקית. בברכה, Dekel E • שיחה, עזרו ותרמו למיזם החבובות. 15:56, 1 במרץ 2012 (IST)
- אני מעדיף שלא, אני יכול להתמודד עם ההודעות שהוא משאיר, עדיף שדפי שיחה, בעיקר של מפעילים, יהיו פתוחים לכל. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 15:57, 1 במרץ 2012 (IST)
מפת מיקום רוסיה
עריכהשלום גיל. מפת המיקום של רוסיה גדולה מאד, באופן טבעי, וקשה להציג בה מיקומים בצורה ברורה. האם ניתן ליצור כמה מפות משנה? המון תודה ופורים שמח, קלונימוס - שיחה 21:44, 7 במרץ 2012 (IST)
- אני יודע, יש לי כבר רשימה של מפות שממתינות להיכנס לתבנית, היא אמנם לא מלאה, אבל זה מה שיש כרגע (או לפחות בפעם האחרונה שבדקתי). לצערי אין לי זמן כבעבר אבל אני ממש מקווה שבזמן הקרוב אני אתניע מחדש את פרוייקט המפות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 09:25, 8 במרץ 2012 (IST)
היי גיל. תזכורת. עמרי • שיחה 15:44, 13 במרץ 2012 (IST)
- תודה, זכרתי, אני אתחיל עם זה עוד כמה ימים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 15:57, 13 במרץ 2012 (IST)
- אחלה. תודה. עמרי • שיחה 16:12, 13 במרץ 2012 (IST)
הסרת ערך בנימוק שתוכנו פרסומי
עריכההוספתי ערך קצר ששמו "הוצאת היי סקול". הערך דומה מאוד לערכים קיימים רבים. ראו למשל הערך "הוצאת רכס". הערך נמחק בנימוק שמדובר בדף פרסום ולא בערך ולא ברור לי למה.--יגאל משעול - שיחה 19:57, 21 במרץ 2012 (IST)
- מדובר בהוצאה קטנה שאינה עומדת באף רף של חשיבות אנציקלופדית, משכך הערך מהווה פרסומת. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:45, 21 במרץ 2012 (IST)
עזרה
עריכהשלום גיל. מה שלומך? תוכל בבקשה להטמיע את העיצוב החדש של תבנית:להשלים כפי שהוסכם במשתמש:דורית/חשיבה מחודשת על עיצוב תבניות? אני מעדיפה להיזהר מאשר להצטער עם כל התנאים שיש בתבנית הנוכחית. תודה! דורית 16:02, 24 במרץ 2012 (IST)
- בוצע ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 13:18, 25 במרץ 2012 (IST)
הוצאת היי סקול
עריכהשלום גיל. הוספתי ערך קצר ששמו "הוצאת היי סקול". הערך דומה מאוד לערכים קיימים רבים. ראה למשל הערך "הוצאת רכס". הערך נמחק בנימוק שמדובר בדף פרסום ולא בערך ולא ברור לי למה. בברכה, יגאל משעול.--יגאל משעול - שיחה 07:20, 28 במרץ 2012 (IST)
- אעתיק את מה שעניתי לך בפעם הקודמת ששאלת, כנראה לא חזרת לכאן מספיק בזמן וזה עבר לארכיון: מדובר בהוצאה קטנה שאינה עומדת באף רף של חשיבות אנציקלופדית, משכך הערך מהווה פרסומת. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 10:50, 28 במרץ 2012 (IST)
זה לא נחמד .
עריכהזה לא נחמד . למחוק דברים . שלא אתה כתבת . אז למה ? תפסיק ותודה ―Eliyabieber (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
- זה לא נחמד לכתוב שטויות באנציקלופדיה רצינית. תפסיקי ותודה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:45, 28 במרץ 2012 (IST)
- אתה לא חושב שבאחד הימים מישהו ירצה לדעת מה זה בליבריות ? ―Eliyabieber (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
- יכול להיות, שיחפשו את זה במקום אחר. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 16:44, 9 באפריל 2012 (IDT)
- אתה לא חושב שבאחד הימים מישהו ירצה לדעת מה זה בליבריות ? ―Eliyabieber (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
The Born This Way Ball Tour
עריכההקישור ששמתי זה רשימת השירים של המסע הופעות שפורסמה באתר Gagapedia. יש עוד רשימה שפורסמה באתר כרטיסים פיליפיני, ששם תגיע ליידי גאגא להופעה... עבדתי הרבה על הערך הזה ואני יצרתי אותו גם - אם אפשר להוסיף קרדיט GagZür - שיחה 10:00, 30 במרץ 2012 (IDT)
תודה על הסיוע Assayas • שיחה • 23:46, 16 באפריל 2012 (IDT)
- בשביל מה ההרשאות אם לא בשביל זה? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 23:47, 16 באפריל 2012 (IDT)
- תוכל לתת קפיצה לפוסט האחרון בדף שיחתי שמוביל לפוסט בדף של אלדד. נתקלת פעם בבקשה להניח תבנית חשיבות לא על הערך עצמו אלא על דף השיחה?, בין אלפי הדיונים כאן ועירנותי המוגבלת, לא מצאתי משהו בנדון. בברכה מוטי Assayas • שיחה • 00:01, 17 באפריל 2012 (IDT)
- בסדר, הסתדרנו. לילה טוב Assayas • שיחה • 00:08, 17 באפריל 2012 (IDT)
- תוכל לתת קפיצה לפוסט האחרון בדף שיחתי שמוביל לפוסט בדף של אלדד. נתקלת פעם בבקשה להניח תבנית חשיבות לא על הערך עצמו אלא על דף השיחה?, בין אלפי הדיונים כאן ועירנותי המוגבלת, לא מצאתי משהו בנדון. בברכה מוטי Assayas • שיחה • 00:01, 17 באפריל 2012 (IDT)
אהלן,
ביקשו את מחיקתו בוק:במ. הבעת בו בעבר עניין, יש מצב שתאמץ אותו לארגז חול? נויקלן 19:43, 27 באפריל 2012 (IDT)
- התכוונתי לטפל בו אך לצערי בתקופה האחרונה אין לי ממש זמן, בקושי אני מקדם את המיזמון שלי, אני אשתדל בקרוב לטפל בו. בעצם במחשבה שניה על הערך, האנונימי צודק, הערך הוא בעצם קצרמר לשכתוב, אני אעביר אותו לארגז חול שלי ואשתדל לשפר אותו בהזדמנות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 20:11, 27 באפריל 2012 (IDT)
היי,
התוכל להעיף שם מבט ולסייע? כשלתי בכל הנסיונות שלי שעשיתי עם תצוגה מקדימה, ואני לא רוצה לקלקל סתם את הערך. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:00, 30 באפריל 2012 (IDT)
- איך עכשיו? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 21:42, 30 באפריל 2012 (IDT)
תמונת מטטרון
עריכההיי, לא טעות בידך, אולם, לאחר שמצאתי את התמונה, ראיתי שהיא משוייכת לבלוג של מישהי. פניתי במייל והיא אישרה שהיא בעלת התמונה ונתנה לי אישור במייל להעלות את התמונה. לאן צריך להעביר את המייל שלה?SegevAfriat - שיחה 16:11, 10 במאי 2012 (IDT)
- גם אם נכונים הדברים, אני בספק אם בעלת הבלוג היא בעלת זכויות היוצרים על התמונה. מצאתי את התמונה במגוון מקומות ברשת. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 22:14, 11 במאי 2012 (IDT)
מטריאכאנטוזאור
עריכהרציתי לדעת למה הורדת את החלק שכתבתי "בתרבות הפופולארית". תבדוק אפילו בויקיפדיה האנגלית ובסרט!
מזל טוב ליום הולדתך.
עריכהבמקרה נכנסתי ויש לך אייקון מיוחד כזה ליומלדת, אמנם זה לא פייסבוק פה אך החלטתי לכתוב לך על ה"wall"
Cheshin61 - שיחה 18:43, 21 ביוני 2012 (IDT)
- תודה רבה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 23:42, 21 ביוני 2012 (IDT)
מפות מיקום
עריכהאשמח לעזור לך באסם אך יש לי שאלה (כדי לוודא שהבנתי). האם תבנית:מפת מיקום/צרפת נחשבת כמפורטת? האם היא בסדר או שיש לעשות לה בדיקות/התאמות מסוימות? אולי היא מפורטת מידי? -יונה בנדלאק - שיחה 15:52, 1 ביולי 2012 (IDT)
- המפה כמובן נחשבת כמפורטת, בדיקות יש לעשות כשעוברים על הערכים בהם התבנית נמצאת כדי לוודא שאין חפיפה בין הפירוט למיקום של הערך. זאת כמובן אפשר לפתור על ידי מספר פרמטרים (הכל כתוב בהסבר אבל אשמח להסביר אם זה עדיין לא מובן). באשר למפורטת מדי, אני לא הוספתי את הפירוט במפה הספציפית הזאת אלא DMY, הייתי אומר שהיא על הגבול של פירוט יתר, אבל בכל זאת היא לא עמוסה יתר על המידה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 15:58, 1 ביולי 2012 (IDT)
- אה, ותודה על הנכונות לעזור. לצערי אני לא מצליח הרבה זמן להביא את עצמי להתמקד במיזם (כנראה שילוב של לימודים וזה שאף אחד לא ממש נרתם), בכל מקרה יש לי רשימת קואורדינטות במפות המפורטות שאני מתכוון לתקן אבל לצערי אני עכשיו בתקופת בחינות ולאחר מכן עובר דירה ויהיה לי קצת בלאגן בחודשיים שאחרי אז אני לא ידוע מתי אני אוכל להיכנס לזה במלוא הכוח. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 16:01, 1 ביולי 2012 (IDT)
- ז"א שעל מנת לסמן את המפה ככזו שבוצעה. צריך לעבור על 120 הערכים בה התבנית נמצאת ולראות שאין חפיפה? -יונה בנדלאק - שיחה 16:09, 1 ביולי 2012 (IDT)
- עקרונית היא הייתה אמורה להיות כבר מסומנת כמפורטת, לא יודע למה לא סימנתי אותה בטבלאות, אני חושב שלפני כשנתיים עברתי על הערכים, אבל במבט זריז כבר בערך הראשון שנכנסתי הייתה בעיית חפיפה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 16:17, 1 ביולי 2012 (IDT)
- ז"א שעל מנת לסמן את המפה ככזו שבוצעה. צריך לעבור על 120 הערכים בה התבנית נמצאת ולראות שאין חפיפה? -יונה בנדלאק - שיחה 16:09, 1 ביולי 2012 (IDT)
שלום גיל
עריכהתודה על ההערות שלך, אך הערך שכתבתנו בנושא "מיקור חוץ של בדיקות" הוא במסגרת פרויקט בקורס אקדמי. הערכים באנגלית הם דרישה של מרצה הקורס וניתן לנו ציון על כך. בבקשה אל תערוך את מה שכתבנו בשבועיים הקרובים עד שנקבל את הציון, לאחר מכן אתה מוזמן לתקן מה שצריך. תודה רבה, קובי ושונית.
קיבלת עיטור!
עריכהחגיגות תשע שנים לויקיפדיה העברית | |
לרגל תשע שנים לויקיפדיה, הנני בזאת להעניק לך את אות "עיטור הכבוד" של חגיגות תשע השנים לויקיפדיה העברית! על העשייה וההשקעה הרבה
בברכה, אבגד - שיחה 03:05, 12 ביולי 2012 (IDT) |
- תודה רבה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 09:44, 12 ביולי 2012 (IDT)
היי
עריכהלמה החזרת את הערך סתאאאם?, ראה את תוכנו "ילדה מעצבנת אנדי גורביץ' שמגיעה לאולפן", - ילדה מעצבנת, מי זו אנדי גורביץ'? "לא מודע לכך שנוי והדר אן אחיות תאומות" מי הן נוי והדר?, לא כותבים "אן", כותבים הן. אני יכול לתת לך דוגמאות רבות נוספות. לדעתי יש להחזיר את הערך למרחב המשתמש, בברכה, ההר אדרניק • שיחה. 13:16, 13 ביולי 2012 (IDT)
- דוגמה נוספת: "התאומות, נוי והדר, צריכות לנחש מי היא הכוכבת (כמובן שהן יודעות שזו היא אילנית לוי )" - מה זה? ההר אדרניק • שיחה. 13:19, 13 ביולי 2012 (IDT)
- עשיתי עריכה בדקה, מה הבעיה עכשיו? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 13:27, 13 ביולי 2012 (IDT)
- החלק עם תובל שפיר לא מובן לחלוטין. לא הבנתי למה הכוונה שם בגלל בלבול בין זכר לנקבה. גילגמש • שיחה • גם אני משתתף במיזם העשור! 13:37, 13 ביולי 2012 (IDT)
- תקרא את זה שוב, בהנחה שאתה מבין שתובל הוא זכר. המשפט ברור לגמרי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 13:39, 13 ביולי 2012 (IDT)
- החלק עם תובל שפיר לא מובן לחלוטין. לא הבנתי למה הכוונה שם בגלל בלבול בין זכר לנקבה. גילגמש • שיחה • גם אני משתתף במיזם העשור! 13:37, 13 ביולי 2012 (IDT)
- עשיתי עריכה בדקה, מה הבעיה עכשיו? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 13:27, 13 ביולי 2012 (IDT)
הי גיל,
עריכההיי גיל, ברצוני להזמינך להשתתף בדיון על יצירת קריטריונים לערכי דמויות שמתקיים במזנון. ראה ויקיפדיה:מזנון#קריטריונים לדמויות. תודה ובברכה, ההר אדרניק • שיחה. 17:36, 16 ביולי 2012 (IDT)
- בדיוק קראתי את הדיון, אני אגיב יותר מאוחר שיהיה לי זמן. רק אני ממליץ לא למהר בדברים, קווים מנחים לא נכתבים ביום אחד, זה לוקח זמן. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 17:43, 16 ביולי 2012 (IDT)
- בסדר. ההר אדרניק • שיחה. 17:45, 16 ביולי 2012 (IDT)
תבנית מיקום שוויץ
עריכהשלום רב, התחלתי לעבוד על תבנית:מפת מיקום/שווייץ אך יש לי 2 בעיות:
- למה הערים שהוספתי לא כחולות אלא אפורות? מה עשיתי לא נכון? (במדינות אין בעיה כזו)
- עברתי על כל הערכים שמשתמשים בתבנית ותיקנתי כך שלא תהיה דריסת מידע. נתקלתי בבעיה בערך לנצבורג. שם העיר עצמה נמצאת על הכיתוב הגנרי של ציריך. האם יש אפשרות רק בערך הזה להסיט את ציריך שכתבתי במפת המיקום? אם כן, איך עושים את זה?
אתה מוזמן לתקן (אני הראה מה שיניתה בהבדלי גרסאות או להסביר לי ואנסה לעשות זאת.
עוד משהו, האם יש אפשרות לראות את השינויים שאני עושה לפני שמירת הדף? כרגע מצאתי רק לאחר שמירת הדף ולחיצה על עדכון נתונים, אבל זה בעייתי במשחק למיקום המדינות (די התייאשתי לדיוק יותר בליכטנשטיין) -יונה בנדלאק - שיחה 18:15, 24 ביולי 2012 (IDT)
- הבעיה היא שהשארת את הפרמטר
|קישור=
. תמחק לגמרי את הפרמטרים שאתה לא משתמש בהם, במקרה של קישור זה באמת קריטי כי זה מקשר ל"רווח" אם אין כלום. - ישנם פרמטרי הסטה לתבנית. תוסיף בתוך התבנית בערך את הפרמטרים
|הסטת פירוט שם1=ציריך
ו-|הסטת פירוט אופקי1=ימינה
. - כשמכניסים ישירות לתבנית לא ניתן לראות את השינויים לפני ששומרים, לכן הנחתי תבניות {{מפת מיקומים}} בדפי הבדיקות, שם ניתן להכניס מס' מיקומים ולהשתמש בתצוגה מקדימה.
- הבעיה היא שהשארת את הפרמטר
- תודה בכל מקרה על ההירתמות, אני חושב שיהיה לי זמן להיכנס לזה בכל הכוח רק בספטמבר. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 18:32, 24 ביולי 2012 (IDT)
- אגב, למה "כור" ולא למשל en:Winterthur שגדולה ממנה פי 3? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 18:54, 24 ביולי 2012 (IDT)
- אני אנסה את זה רק מחר. וכור בגלל שהיא מופיעה באטלס שיש לי. למרות שזו עיר קטנה, לפי גוגל מפות זה נראה לי עיר מעבר ממזרח למערב המדינה. -יונה בנדלאק - שיחה 19:09, 24 ביולי 2012 (IDT)
- אחלה, בינתיים הסרתי בתבנית את הפרמטרים המיותרים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 19:13, 24 ביולי 2012 (IDT)
- הולך לי טוב (אחרי שנכנסים לקצב, זה מהיר יחסית). תחילה אתה מוזמן להסתכל על התבניות הנוספות שפרטתי: בלגיה, מונקו, לוקסמבורג וספרד. מלבד ספרד לא נתקלתי בבעיות מיוחדות. ספרד בגלל שהיא מדינה גדולה קצת קשה לדעת אילו ערים לשים כך שאתה מוזמן להסתכל ואם יש לך הערות, אני מוזמן לשמוע.
- לאחר שסיימתי כל מפה, עברתי על הערכים ועדכנתי את מה שצריך. כאמור בספרד היו לי כמה בעיות שטופלו (אתה מוזמן להסתכל בהיסטוריית העריכות שלי כדי לראות כמה). נתקלתי בבעייה בכמה ערכיםץ מדובר על ערכים של אתרים שנמצאים בערים והקורדינטות שלהן זהות או כמעט זהות לערים עצמן ולכן אין לי דרך למנוע דריזסה. מה לעשות במקרה כזה? ראה המוזיאון הלאומי לאנתרופולוגיה (מדריד), אלבאיסין, חנרליפה. בנוסף יש אתרים עם שמות ארוכים שאני לא יודע מה לעשות איתם כמו סנטה מריה דה מונטסראט, מה אפשר לעשות? -יונה בנדלאק - שיחה 19:55, 25 ביולי 2012 (IDT)
- בערכים של מקומות בתוך ערים לדעתי יש שתי אופציות, או לא לשים מפה בכלל, כמו במקרה של המוזיאון, או לתת את המיקום של העיר ולא הרובע שבתוכו, אופציה נוספת אם זה חשוב להשתמש בפרמטר "ללא פירוט" ולציין את השם "גרנדה" למשל, ואז היא לא תופיע במפה, או פשוט לשחק עם הטקסט שלא יחפוף והנקודות כן תעלנה אחת על השניה.
- באשר לשמות ארוכים יש פרמטר "אנכי" אופן השימוש בו הוא כזה: בפרמטר הפירוט יש לכתוב
|פירוט=סנטה מריה/דה מונטסראט
כאשר כל "/" הוא ירידת שורה, עד 10 שורות. יחד עם זה חייב להופיע פרמטר "אנכי" כאשר אני נוהג על כל ירידת שורה להוסיף כפולה של 11, במקרה הזה|אנכי=11
. כמובן שמתי שמשתמשים באופציה יש להשתמש גם בפרמטר "קישור". ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 20:08, 25 ביולי 2012 (IDT)
- אחלה, בינתיים הסרתי בתבנית את הפרמטרים המיותרים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 19:13, 24 ביולי 2012 (IDT)
- אני אנסה את זה רק מחר. וכור בגלל שהיא מופיעה באטלס שיש לי. למרות שזו עיר קטנה, לפי גוגל מפות זה נראה לי עיר מעבר ממזרח למערב המדינה. -יונה בנדלאק - שיחה 19:09, 24 ביולי 2012 (IDT)
אם אני מבין נכון, בהדרכה הבאה שלי, בהנחה שיש יותר משישה אנשים, מלבד שישה שיוכלו להרשם בעצמם, את האחרים אפתח בעצמי (לפי הבקשות שלהם כמובן לשם משתמש, סיסמא וכתובת דוא"ל) דרך דף ההרשמה. נכון? כך זה אמור להיעשות? שוב תודה, Ldorfman • שיחה 01:19, 26 ביולי 2012 (IDT)
- לא, בלי סיסמה. שם וכתובת דוא"ל בלבד. הסיסמה הראשונית תשלח אליהם לדוא"ל שלהם והם יתבקשו לשנותה. כך זה מאובטח יותר, ואתה לא מקבל ססמאות של אחרים. מתניה • שיחה 01:22, 26 ביולי 2012 (IDT)
- אחלה. תודה על ההסבר. ראוי להוסיפו לדף ההסבר על "יוצר חשבונות" (אעשה זאת מאוחר יותר - אני חייב לזוז כעת). Ldorfman • שיחה 12:12, 26 ביולי 2012 (IDT)
טאיפיי הסינית
עריכההיי, לא נראה לי שיש צורך בערך מעבר להפניה. זה מונח שלא קיים מחוץ לספורט. עידו • שיחה 00:45, 29 ביולי 2012 (IDT)
- אני חושב דווקא שיש חשיבות למונח בצורה עצמאית, זה המקרה היחיד (ככל שאני יודע) שבו "מדינה" מתחרה לא תחת השם שלה, הערך אגב קיים ב-28 ויקיפדיות (אני יודע שזה לא טיעון). בכל אופן הסרתי מתבנית הטיפול דחוף. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 02:00, 29 ביולי 2012 (IDT)
מי זו?
עריכהאת ה"מי זו?" שאלתי על אנטרפרייז :) • חיים 7 • (שיחה) • י"א באב ה'תשע"ב • 01:43, 30 ביולי 2012 (IDT)
- אה הם, מסתבר שחברת ההשכרה הגדולה בארה"ב en:Enterprise Holdings. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 11:52, 30 ביולי 2012 (IDT)
- טוב שאתה יודע דברים שאני לא ממש :) • חיים 7 • (שיחה) • י"א באב ה'תשע"ב • 17:27, 30 ביולי 2012 (IDT)
זינסהיים
עריכהאנה קרא את ההודעה שכתבתי בדף השיחה שלי ואני סיימתי לערוך אותו אנה שחרר את הערך לאינטרנט. תודה לירן. --Lir52341 - שיחה 00:59, 31 ביולי 2012 (IDT)
- בדף השיחה של לירן התייחסתי לבעיות במצבו הנוכחי של הערך-בהתהוות. כפי שאני רואה זאת, במצב הנוכחי עדיין לא ניתן להעביר את הדברים למרחב הערכים. Ldorfman • שיחה 02:25, 31 ביולי 2012 (IDT)
זינסהיים
עריכהאנא קרא את מה שכתבתי לך בדף שיחתי. --Lir52341 - שיחה 02:41, 31 ביולי 2012 (IDT)
- אני מצטער אבל אין לי זמן כעת להתפנות לערך, אני רואה שכבר העירו לך לגבי הערך, אני ממליץ בחום להיעזר באנשים כמו Ldorfman, רוליג ואחרים. הכוונות שלהם טובות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 23:05, 3 באוגוסט 2012 (IDT)
משה סילמן
עריכהשלום גיל
ראיתי בדף הערך משה סילמן שאתה האחרון שמחקת את הדף. כיוון שיש התנגדות בדף השיחה למחיקה מהירה, אין הצדקה למחיקה ללא הצבעה. אני מבקש ממך שתחזיר את הערך למקומו. • רוליג • שיחה • אמצו חתול 09:59, 3 באוגוסט 2012 (IDT)
- שלום רוליג, אני מצטער אבל אין לי זמן להתעסק בזה כעת, מה שמחקתי בזמנו היה העתקה מדף השיחה ללא כל עריכה של מה שכתב צפריר (אם אני זוכר נכון) כך שגם ככה לא היה אפשר להשאיר אותו. בכל אופן אני לא מתנגד לכתיבה מחודשת של הערך או שיחזורו, אני לא חושב שיש מקום לערך, אבל כן חושב שניתן לכתוב אותו ולנהל דיון חשיבות כרגיל. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 23:08, 3 באוגוסט 2012 (IDT)
- תודה. • רוליג • שיחה • אמצו חתול 11:20, 4 באוגוסט 2012 (IDT)
שאלה ובקשה
עריכההאם הבעיה עליה דיווחת בויקיפדיה:סקריפטים/תקלות#סימון שינויים כבדוקים עדיין קורית? אם כן, אנא הוסף שם עוד פרטים. אם לא, האם תוכל להעביר את הפסקה לויקיפדיה:סקריפטים/תקלות/תוקנו? תודה - קיפודנחש - שיחה 20:47, 5 בספטמבר 2012 (IDT)
- לא נתקלתי לאחרונה בבעיה, מצד שני אני לא עורך במחשב שלי בשבועות האחרונים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 20:50, 5 בספטמבר 2012 (IDT)
- אם אתה עדיין מסמן לפעמים שינויים כ"בדוקים" זה מספיק טוב, גם אם זה ממחשב אחר... תודה! קיפודנחש - שיחה 20:51, 5 בספטמבר 2012 (IDT)
- מסמן, ושמתי לב לשינוי בצורה שזה מופיע. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 20:52, 5 בספטמבר 2012 (IDT)
- השינוי לא קשור לסקריפט המסוים הזה דווקא, אלא לחלק משידרוג התוכנה האחרון (לדעתי זה שיפור, אבל לא שאלו לדעתי). כל הודעות המערכת (כמו למשל "הדף נוסף לרשימת המעקב") מופיעות עכשיו בצורה החדשה. קיפודנחש - שיחה 20:55, 5 בספטמבר 2012 (IDT)
- מסמן, ושמתי לב לשינוי בצורה שזה מופיע. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 20:52, 5 בספטמבר 2012 (IDT)
- אם אתה עדיין מסמן לפעמים שינויים כ"בדוקים" זה מספיק טוב, גם אם זה ממחשב אחר... תודה! קיפודנחש - שיחה 20:51, 5 בספטמבר 2012 (IDT)