[go: nahoru, domu]

שיחת משתמש:GilCahana/ארכיון2

תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת Odedee בנושא הפניות

דף זה הוא ארכיון דף השיחה של גיל כ., נא לא לערוך דף זה, הודעות נא להשאיר בדף השיחה הנוכחי, תודה.


תמונה של אקליפטוס לאוקוקסילון

עריכה

לכבוד גיל כהנא שלום: אני לא הבנתי עדיין מה אני צריך לרשום בזכויות יוצרים?? באיזו תבנית כל שהיא אני אמור להשתמש???

קובץ:450px-Eucalyptus leucoxylon.jpg
הנה התמונה

אשמח אם תאמר מה עלי לעשות?! ATIAS (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

קודם כל כאשר כותבים הודעה בדפי שיחה נהוג לחתום ע"י 4 טילדות: ~~~~ . באשר לשאלתך. במקרה של תמונה זו אשר נלקחה מוויקיפדיה זרה אתה צריך לתת קישור לדף התמונה המקורי על ידי תבנית {{EN}} באשר לרישיון אתה שמת רישיון PD-Self כמו שהיה בוויקיפדיה באנגלית, באופן כללי זה נכון להעתיק את הרישיון אם מעתיקים את התמונה, אך במקרה הזאת יש רישיון מקביל שנקרא PD ההבדל ביינהם הוא ש PD-Self אומר שאתה יוצר התמונה ואילו PD אומר שמישהו אחר יוצר התמונה. למידע נוסף ראה עזרה:תמונות ולרשימת רישיונות ראה ויקיפדיה:רשימת תבניות/תמונות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:34, 20/11/08
תודה רבה!!! בברכה משתמש אטיאס.

בדיקת עריכות: ערכי היאבקות

עריכה

בהמשך לתרגום המכונה של "קאלי הענק", עברתי על עוד שתי עריכות בשני ערכים שביצע משתמש:89.138.118.158. השינויים עוסקים בערכי היאבקות, תחום שאינני בקיא בו. ייתכן שצריך לשחזר אותם. נדמה לי שזהר בקיא בנושא זה, אולי גם אתה? אם כן, אנא בדוק את הערכים שהמשתמש הנ"ל טיפל בהם וודא אם יש צורך לשחזר. אלדדשיחה 21:09, 20 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

בדקתי ושחזרתי, אחד לפי המקור באנגלית השני לא היה NPOV. לא צריך להיות מומחה לזה ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:22, 20/11/08
חן חן. אלדדשיחה 21:26, 20 בנובמבר 2008 (IST)תגובה


הצבעה למחיקת הערך שטרית

עריכה

גיל, אשמח אם תסב את ליבך לפרט חדש

שלא נכתב קודם לגבי הערך שטרית.

(היכנס ללינק ושים לב למספר 40 ברשימה).

http://www.ifeel.co.il/page/12134

לא יתכן שהיא לא תתאים ל"אנשי עסקים" או "פרסומאים בישראל".

אשמח לקבל את תגובתך לאחר הגילוי החדש.

תבנית:מיקום2

עריכה

אחלה תבנית, הרשיתי לעצמי להוסיף אותה לערך נאוקן שהתחלתי לכתוב, אבל קצת מציק לי שזה נצמד שמאלה. תראה אם אתה יכול לתקן (יש תבנית "בעבודה", אבל אני לא מתכוון לעבוד על זה כרגע, אז תרגיש חופשי). עידושיחה 22:12, 26 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

נראה לי שיהיה יותר נכון להוסיף שם תבנית שעכשיו אני אצור במקום תבנית מיקום ללא כותרת, כנראה תיקרא מיקום2 ללא כותרת. כמו התבנית שמשתמשים בשאר הערכים, לדעתי יהיה סביר שהיא תחליף לכשתושלם את התבנית המקורית. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:18, 26/11/08
בנוסף בלי שום קשר אני רואה את שורת הערכים החדשים שלך בנושא ארגנטינה ונהנה לראות אותם כל פעם, הייתי שם שנה שעברה ואני חוזר לשם עוד חודש וחצי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:25, 26/11/08
איזה כיף לך... הייתי לפני 9 שנים וחזרתי בחודש שעבר, אבל רק לחודש, כל כך לא מספיק... עידושיחה 22:30, 26 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

עיראק

עריכה

שמע, נדלקתי על התבנית החדשה. אם אתה יכול ליצור מפה של עיראק, עם פרוט קצת יותר גבוה של ערים חשובות, ואולי מלל ליד נהר הפרת והחידקל, ומלל במדינות הסובבות, נראה לי שהמחלוקת על אבו גרייב תתייתר. בראש שלך להכין? אני מבין שכל מה שאתה צריך אלו קואורדינטות, ואת אלה כבר הכנו. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ט בחשוון ה'תשס"ט • 22:45, 26 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

תבנית:מיקום מפורט/לבנון

עריכה

אם כבר מתחילים לייצר אותן, כדאי שניתן לתבנית שם נורמלי. אני ממליץ על משהו כמו "מיקום עם שמות" ו"מיקום מפורט עם שמות". כנ"ל לגבי תבניות הבנות. "2" לא אומר כלום... חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ט בחשוון ה'תשס"ט • 04:09, 27 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

אני תמיד בעד לקצר, אבל "מיקום מפורט" נראה לי יספיק. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 04:11, 27/11/08
בסדר. אני מעביר. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ט בחשוון ה'תשס"ט • 04:12, 27 בנובמבר 2008 (IST)תגובה
נקורה מצדיעה לך. רק משום מה התמונה אינה ממורכזת. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ט בחשוון ה'תשס"ט • 04:33, 27 בנובמבר 2008 (IST)תגובה
שמתי לב לעובדה הזאת אבל לא הצלחתי לפתור, צריך לשאול את DMY אולי משהו בתבנית עיר. בכל אופן מספיק להיום, נמשיך את העבודה מחר. לילה טוב ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 04:44, 27/11/08
שים לב שמשום מה צידון לא ממוקמת על החוף. בדוק את הנתונים. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ט בחשוון ה'תשס"ט • 05:14, 27 בנובמבר 2008 (IST)תגובה
סידרתי את זה. הקואורדינטות היו דפוקות. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ט בחשוון ה'תשס"ט • 05:23, 27 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

תבנית:מיקום מפורט DMS

עריכה

לא יכולת להשתמש בתבנית:מיקום DMS? חבל לתחזק שתי תבניות אם לא צריך. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ט בחשוון ה'תשס"ט • 04:42, 27 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

למען האמת יש בינהם הבדל מאוד מינורי של </div> בסוף הערך, אני אנסה מחר להוסיף פרמטר שאני אוכל להשתמש בתבנית המקורית. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 04:47, 27/11/08
כנ"ל תבנית:מיקומים מפורט. היות ואני המתחזק הראשי של תבנית:מיקומים, ויש תחזוקה יום-יומית, אני לא יכול לתחזק שתי תבניות זהות. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ט בחשוון ה'תשס"ט • 05:05, 27 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

סוף מעשה במחשבה תחילה

עריכה

גיל שלום. לפני שאנחנו רצים קדימה, אני רוצה שנעצור, נעשה חקר מצב קיים מסודר (אני מתחיל במלאכה זו), לאחר מכן נתכנן בצורה מסודרת את המשך העבודה ורק אז נתחיל ממש להכין את התבניות. ‏ΔΜΫ‏ • לא מצאו צלם לבנונישיחה • 10:10, 29/11/2008 ב' בכסלו ה'תשס"ט

ראה ויקיפדיה:איך להקים אסם/תבניות מיפוי. ‏ΔΜΫ‏ • לא מצאו צלם לבנונישיחה • 16:20, 29/11/2008 ב' בכסלו ה'תשס"ט

תבניות מיפוי בסיסיות

עריכה

גיל שלום, ראה שאלה המופנית אליך. ‏ΔΜΫ‏ • לא מצאו צלם לבנונישיחה • 20:50, 29/11/2008 ג' בכסלו ה'תשס"ט

נ.ב. שים לב C1, C2 וכו' זה סתם המצאה שלי לצורך הדיון. בתבניות עצמן צריך לרשום במקום C1 פשוט: "קואורדינטות בשני מספרים עשרוניים". ‏ΔΜΫ‏ • לא מצאו צלם לבנונישיחה • 21:39, 30/11/2008 ד' בכסלו ה'תשס"ט

מחיקה מהירה בשיתוף

עריכה

למקרים דומים למקרה מלפני כמה דקות ראה דף השיחה שלך בשיתוף. הידרו - שיחה 01:36, 3 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

תודה רבה על העצה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:34, 03/12/08

שמע, נראה מצויין!! אנא בדוק גם אתה את כל המקומות האלה מול מיקומם האמיתי במפה, ושפץ את הנוסחה אם צריך. רוצים להיות מדויקים. הערות, בדף השיחה בבקשה. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ט' בכסלו ה'תשס"ט • 19:56, 5 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

תקציר עריכה

עריכה

היי גיל,
השתדל לכתוב תקציר עריכה (ערכת כרגע את אירקלי אלאסניה ושינית את מיקום ההערות - בלי תקציר עריכה). אלדדשיחה 22:20, 10 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

מפות חדשות

עריכה

לא כדאי לבדוק קודם כמה מפות שזה עובד ורק אח"כ לעבור לייצור המוני? בא נכניס קודם את לבנון, קנדה וארגנטינה עם תוואי השטח הנחוצים. אגב, למה לא הוספת נהר לשלד? חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ט"ו בכסלו ה'תשס"ט • 01:11, 12 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

המפות שאני מוסיף כרגע אלו מפות הדורשות חישוב מיוחד, הבדיקה נעשתה כבר לגבי לבנון וקנדה. לגבי הוספת נהר וכל מציין אחר הפעולה ממש פשוטה אפשר יהיה להוסיף כמה סוגים שרק רוצים. לגבי יתר המפות. הפרמטרים שלהם מופיעים בויקיפדיה:איך להקים אסם/תבניות מיפוי/פרמטרים ואת התבניות אני מאמין שנוסיף באמצעות בוט. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 01:14, 12/12/08
למה בלגיה או אנדורה(!) צריכים חישוב מיוחד? הן מדינות קטנות עד זעירות. האם לא עדיף במקרים כאלה לחכות למפה תקנית חדשה? חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ט"ו בכסלו ה'תשס"ט • 01:19, 12 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
לכשיצאו מפות תקניות תמיד אפשר לשנות את שיטת החישוב לשיטה הרגילה באופן פשוט. ד"א אין שום קשר לגודל המדינה בקשר לחישוב, מה שמשפיע פה הוא ההיטל בו השתמשו ליצירת המפה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 01:23, 12/12/08

יחיאל אריה מונק

עריכה

מדוע ביצעת שינוי זה?. האיש והאגדה - שיחה - הכירו את עצמכם - יודעים עברית?! 23:45, 14 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

זו צורה לא מקובלת של כתיבה ולא נייטרלית, באנציקלופדיה לא מפארים אנשים. כותבים מידע נטרלי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 23:47, 14/12/08
כמו שציון העובדה שכדורגלן מסויים היה כדורגלן מצטיין אינו נחשב לכתיבה בלתי נייטרלית, כך ציון העובדה שאיש מסויים היה בעל כשרון ספרותי אינו נחשב לכתיבה בלתי נייטרלית. עובדה שהאיש היה בעל כשרון ספרותי, וכי תעלים פרט זה כעובדה?. דוקא העלמת עובדה זו יכולה להיחשב כבלתי נייטרלית!. האיש והאגדה - שיחה - הכירו את עצמכם - יודעים עברית?! 00:31, 15 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
כדורגלן מצטיין נקבע לפי הישגים, סופר טוב נקבע על ידי הפרסים אותם קיבל, ובלי שום קשר לא תראה בערך על כדורגלן את המילים "כישרון מופלא" ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 00:36, 15/12/08
שיהיה. האיש והאגדה - שיחה - הכירו את עצמכם - יודעים עברית?! 16:12, 15 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

שיחת משתמש:חגי אדלר #מפות

עריכה

SOS. לא יהיה לך חשק לקרוא את זה... חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • י"ט בכסלו ה'תשס"ט • 03:14, 16 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

כמה זה מבאס להיכנס לדף שיחה של משתמש מסויים, ולגלות שהוא חגג יום הולדת לפני מספר ימים, וכולם כבר ברכו אותו - חוץ ממך. לשם כך בדיוק נוצר לוח אירועים חדש לקהילת ויקי. בדף זה (עדיין בפיילוט, טרם פורסם) יירשמו ימי הולדת של מי שמעוניין בכך, אבל גם מפגשים, סיורים וכד'. כחלק מהפיילוט הייתי רוצה לצרף את יום ההולדת שלך לללוח זה. נא אישורך ‏ΔΜΫ‏ • לא מצאו צלם לבנונישיחה • 11:20, 17/12/2008 כ' בכסלו ה'תשס"ט

תמונה

עריכה

גיל שלום

תודה על ההערות, הוספתי למאפייני התמונה, שאני הוא זה שצילם את התמונה במקור, מפני שפולדי שמצן ז"ל היה דודי ואני צילמתי את התמונה במקור. מה יש להוסיף על מנת להשתמש בתמונה

תודה יונתן Jonatanr (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

קטגוריה:תבניות מיקום מפורט

עריכה

נראה לי שאפשר למחוק שם את כל הערכים ואת הקטגוריה עצמה. נכון? חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ב בכסלו ה'תשס"ט • 03:05, 19 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

נראה לי שנחכה מעט כי ביינתים זה עדיין עובד עם פיירפוקס, נחכה לפחות עד שנמצא את הבעיה בתבנית החדשה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 15:33, 19/12/08

תאמין לי שגם אני הייתי עולה על הבעייה

עריכה

אבל ערן היה יותר זריז ממני. כל הכבוד לו. ‏ΔΜΫ‏ • לא מצאו צלם לבנונישיחה • 22:13, 20/12/2008 כ"ד בכסלו ה'תשס"ט

הועבר לדף שיחת ויקיפדיה:איך להקים אסם/תבניות מיפוי

תבנית:מפת מיקום/סין

עריכה

אין מפה יותר נורמלית? לאחר עיון בשימושיה, אנא הסב למפת ארה"ב החדשה. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ה בכסלו ה'תשס"ט • 20:11, 21 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

יש קובץ:China blank map.svg אבל אני לא יודע באיזה היטל המפה ככה שלא ניתן לחשב, פניתי ליוצר התמונה וגם הוא לא יודע. כנ"ל לגבי עוד כ-10 תמונות שפניתי ליוצריהן ועדיין לא קיבלתי תשובה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:01, 21/12/08
הממ... מפה לא רעה בכלל. נקווה שנוכל לאמץ אותה. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ה בכסלו ה'תשס"ט • 21:19, 21 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
לדעתי בלתי אפשרי לאמץ אותה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:27, 21/12/08
גם אם תקבל מידע? אני לא מודע לפרטים הטכניים המאפשרים או שוללים מפה. חגי אדלרשיחההשתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ה בכסלו ה'תשס"ט • 21:44, 21 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
פניתי ליוצר התמונה ואין לו מידע לתת לי כך שאני לא רואה מאיפה אפשר להשיג מידע. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:30, 21/12/08
אני רואה כאן עשרות מפות מקושרות למפה החדשה. למה מה שטוב להם לא טוב לנו? חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ו בכסלו ה'תשס"ט • 22:09, 22 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
אם היית בודק את הקישורים היית רואה שיש שני דפים שמשתמשים במפה אחד באטלס של סין בוויקישיתוף וערך אחד בוויקי האנגלית שמשתמשת במפה למיקום בשיטת פיקסלים. יתר הקישורים זה לתמונות של מפות שנגזרו ממפה זאת. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:14, 22/12/08
לפחות הרווחנו שהסבתי את כל המפות בערכים למפה החדשה... חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ט בכסלו ה'תשס"ט • 02:30, 26 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

לואנדה

עריכה

למה המפה שם מזייפת בענק? השווה מול האיטלקי למשל שזו אותה מפה. חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ט בכסלו ה'תשס"ט • 02:30, 26 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

הבעיה הייתה בגבול הגאוגרפי העליון של המפה. הפרמטר שהיה לנו שלקוח מהוויקי הצרפתית הוא -3 ואיטלקית משתמשים ב-4 העברתי ועכשיו זה עובד טוב. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 04:35, 26/12/08
איך לקחנו מהצרפתים ולהם בכלל אין מפה...? אגב, אני מעדיף את המפה של האנגלים שבה גם סימון נהרות. אם כי אני לא יודע מה ההיטל שלהם. חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • כ"ט בכסלו ה'תשס"ט • 06:38, 26 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
יש להם בתבנית אבל הם לא משתמשים, בכל אופן שמתי את המפה של האנגלים למרות שהיא PNG. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 15:02, 26/12/08

מפות שנבדקו

עריכה

ראו בקטגוריה:מפות מיקום לא תקינות 4 מפות שבדקתי, עם הערות בגוף השיחה. אולי תמצאו מכנה משותף. חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • א' בטבת ה'תשס"ט • 06:10, 28 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

כלי לבודקים

עריכה

גיל, אתה יכול לתת שלד עם פרמטרים לבודקים, שיתן את המפה, עם הנקודה בגודלה המלא, כמו שעשית בשימושיה. למשל, אני רוצה לבדוק עכשיו את לטקיה. נראה שהיא אובדת בים, אך יש שם איזו בליטה לים שהנקודה מסתירה במפה הקטנה. במפה הגדולה זה יראה טוב, ואוכל לקבוע מיקום מדויק. חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • א' בטבת ה'תשס"ט • 06:21, 28 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

יש להשתמש ישירות בתבנית נקודת מיקום באופן הבא:
{{נקודת מיקום|שם=לטקיה|תמונה=Syria location map.svg|מציין=כן|רוחב תצוגה=1000|עליון=37.6|תחתון=32.0|שמאל=34.9|ימין=42.7|רוחב=35.5166666666667|אורך=35.7833333333333}} </div>
אם ברצונך להוסיף עוד נקודות לאותה מפה אתה יכול להעתיק את זה ולהוסיף לפני הdiv רק לשנות את השם, רוחב, אורך ובמציין לכתוב לא ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 08:33, 28/12/08
הממ... ראה מה קורה בשיחת תבנית:מפת מיקום/סוריה. חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • א' בטבת ה'תשס"ט • 08:51, 28 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
שכחת את ה-div בסוף ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 10:40, 28/12/08

תבנית:מפת מיקום/אקוודור

עריכה

תכניס נקודת מיקום מתחת למפת ה-CIA שם. נראה לי שהמפה מזייפת קצת צפונה. חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • א' בטבת ה'תשס"ט • 13:49, 28 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

בדקתי במפה את גואייקיל, לה ליברטד, נואווה לוחה ומאצ'לה והן היו תקינות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 13:50, 28/12/08
אגב תוך כדי הבדיקות ראיתי שיש טעויות במספר ערים ותיקנתי, האל הוטבעה ודרובטה-טורנו סברין הוגלתה לסרביה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 13:56, 28/12/08
או שאני דייקן מדי, או שהמפות דפוקות. את כולן אני פוסל. ראה טיעוני באקוודור. חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • א' בטבת ה'תשס"ט • 14:02, 28 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
אבל תראה פה לפי הקואורדינטות שניתנו המציין נמצא בגויאקיל מצפון לאי כמו שמופיע במפה, נכון גואיקיל גדולה ומרכז מול האי אבל צריך לבדוק לפי הקואורדינטות שניתנו ולא לפי מיקום מרכז העיר. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 14:06, 28/12/08
להלן ממצאי:
  • שמתי כוונת בול על מרכז אי הנהר, ונראה שהמפה מדויקת, כי היא כמעט מסתירה אותו
  • האל זה בוודאות באג של הבוט בתרגום הקואורדינטות. אני חושד שהוא מתבלבל בין מזרח ומערב בפחות מדקה.
  • דרובטה-טורנו סברין זה מוזר מאוד. הרי אנו מעתיקים מהאנגלים, והקואורדינטות שלהם בסדר כבר בספטמבר. צריך לראות מתי DMY עשה את השליפה, ומה היו הקואורדינטות באנגלי באותו זמן. אני לא אוהב להשאיר בעיות בלתי מוסברות... חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • א' בטבת ה'תשס"ט • 14:29, 28 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

מפלי איגואסו

עריכה

למה במפה המפורטת הוא לא משמיט את "איגואסו" שעל המפה המפורטת? אציין שהתוספת של "אתר טבע" היא תוספת שלי, ויתכן ששכחתי להכניס את ההשמטה באחת התבניות. חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ב' בטבת ה'תשס"ט • 21:49, 28 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

אחרי שתיקנתי את הקואורדינטות הדפוקות זה בסדר. יש לך פתרון לבעיית הטקסטים העולים זה על זה כמו במנדוסה? חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ב' בטבת ה'תשס"ט • 22:10, 28 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
זה נעלם אחרי שתיקנת לא בגלל הקואורדינטות אלא בגלל השם רשמת מפלי האיגואסו בהתחלה במקום רק איגואסו. באשר לטקסט שעולה אחד על השני יש לי רעיון לנוסחת תיקון שתזיז את הטקסט, בגלל זה רציתי את נתוני הרוחב והאורך של התמונות. אבל להתחיל להעתיק אותם ידנית יקח שנה. בגלל זה שאלתי את DMY אבל כנראה שאין לו דרך אני שוקל אם לעשות את זה לפי היחסים בין הגבולות הגיאוגרפים למרות שיש סטייה של כ-10% בממוצע בין היחס הגיאוגרפי ליחס הפיקסלי ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:20, 28/12/08
לא קיבלת את הקובץ ששלח? חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ב' בטבת ה'תשס"ט • 22:34, 28 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
קיבלתי, אבל החישוב הוא לא נכון, בכל מפה יש סטייה של כ-10% מהאורך הנכון. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:35, 28/12/08

תבנית:מפת מיקום

עריכה

יש סיבה שהיא קוראת לתבנית:מיקום מפורט ותבנית:מיקום מפורט ללא כותרת? אני משמיד שם את כל הקטגוריה. יש פה יותר מדי נסיונות... אם התבניות האלה מיותרות, אמור לי ואמחק. אם הן בשימוש, יש להעביר לקטגוריה המתאימה. חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ב' בטבת ה'תשס"ט • 22:37, 28 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

לא רק רשום בתבנית. "תבנית משולבת שתחליף את התבניות הבאות: {{מיקום}} {{מיקום ללא כותרת}} {{מיקום מפורט}} {{מיקום מפורט ללא כותרת}}" זה הקישור. אני הלכתי לעבודה. אחזור מחר ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:42, 28/12/08
תוקן והושמד. חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ב' בטבת ה'תשס"ט • 07:10, 29 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

העברה לארגז חול

עריכה

שלום, גיל. שמי יעקב ואני חדש בויקיפדיה. לפני שבועיים העברת לי התחלת עבודה על הערך הניו ז'יטומירסקי מארגז החול הציבורי לארגז החול הפרטי שלי. לפני שלושה ימים סיימתי את העבודה על הערך והוספתי אותו לויקיפדיה. משום מה כאשר אני מחפש את הערך ב- Google ("הניו ז'יטומירסקי ויקיפדיה"), אני מקבל רק הפנייה לארגז החול שלי ולא לערך. האם אתה יודע למה זה? תודה. Avidarj - שיחה 06:50, 29 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

תן לגוגל כמה ימים לבצע את המוטל עליו... חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ב' בטבת ה'תשס"ט • 07:11, 29 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
מה שחגי אמר. וקצת יותר בפירוט, גוגל אוסף את המידע פעם בכמה ימים כך שכרגע מה שנמצא במאגר מידע שלו זה הארגז חול שלך ולא הערך החדש. כך גם ערך שעלה לא ישר יופיע במונע החיפוש. אל תדאג גוגל הוא נהג טוב לא מפספס אף תחנה הוא לא ישכח לאסוף את הערך שלך. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 07:43, 29/12/08
תודה רבה. אחכה בסבלנות... Avidarj - שיחה 14:42, 29 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

שיחת תבנית:נקודת מיקום

עריכה

עיין שם בבקשה. חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ג' בטבת ה'תשס"ט • 20:09, 29 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

מפות של מדינות בארצות הברית

עריכה

אני רוצה לבדוק את היישום החדש גם שם. תוכל לייצר לי את המפה של מיזורי. נבדוק מפה אחת ונראה. תודה. חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ג' בטבת ה'תשס"ט • 04:39, 30 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

תוכל לתת לי ערך שמשתמשים בה אצל האנגלים? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 07:46, 30/12/08
סנט לואיס כמובן... אצל הגרמנים, זה משנה? חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ג' בטבת ה'תשס"ט • 07:48, 30 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
אצל הגרמנים אני לא יודע איך התבנית עובדת, אבל מצאתי ערך שהאנגלים משתמשים, מעניין שהם לא משתמשים באף ערך של עיר בתמונה הזאת אלא רק בערכי פארקים, יכול להיות שהיא לא מדוייקת והם נותנים רק למקומות גדולים. בכל אופן אני אעשה את זה בערב, עכשיו אני הולך לישון אני אחרי משמרת לילה ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 08:00, 30/12/08
הסתכלתי על כמה מקומות שאני מכיר, והיא מדוייקת. אתה גם זוכר שצריך להכין את מפת אלסקה חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ג' בטבת ה'תשס"ט • 11:58, 30 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
אלסקה מוכנה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 19:09, 30/12/08
תודה. ניסיתי לבדוק איזה אי, אבל הוא לא כלול... חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ד' בטבת ה'תשס"ט • 19:24, 30 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
יש בעיה קטנה שבמקום לכתוב 179 בשביל מזרח צריך לרשום -181 כי התבנית מתבלבלת שזה בצד השני. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 19:52, 30/12/08
בחייאת דינק... ומי יגלה לנו את כל זה עוד שבוע? בכל מקרה, המיקום הנמוך מתחת לשרשרת האיים מעורר בי חשד, אבל שרת המפות למטה. שווה לבדוק. חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ד' בטבת ה'תשס"ט • 20:06, 30 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
עכשיו שגוגל מפות חזר, אני רואה שנקודת המיקום מאות ק"מ מהמקום הנכון. מה קורה פה? חגי אדלרשיחהל-115 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ה' בטבת ה'תשס"ט • 22:26, 31 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
נראה שהעיר שהציור של האיים לא מדוייק, גם האנגלים משתמשים במפה ספציפית של מיקום לערך זה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 03:48, 01/01/09

עוד שאלה

עריכה

יש סט של מפות לכל מדינות ארה"ב כמו מיזורי ואלסקה? אם כן, עדיף לשתול אותן, מאשר את המפה הכללית של ארה"ב. כמה זמן לוקח לך להכין מפה שהבוט של DMY אח"כ ממיר לדף התקני? חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ד' בטבת ה'תשס"ט • 19:59, 30 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

זה יקח בסביבות שעה אני מניח, אבל אני צריך למצוא זמן לזה. אני רוצה גם להספיק להכין את הנוסחאת תיקון שהטקסט לא יעלה על טקסט אבל אני לא מוצא זמן הבעיה שעד יום שבת אין שום זמן בגלל העבודה. אני אנסה לעשות את זה בשבת. למרות שיש לי עוד הרבה הכנות בגלל הנסיעה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:23, 30/12/08
שעה לכל ה-50 מפות? זה זריז ביותר. כל הכבוד. חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ד' בטבת ה'תשס"ט • 20:24, 30 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
זה לא לוקח יותר מדקה למפה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:26, 30/12/08

צופן דאוס

עריכה

יש לך שישה ימים להשלים את פרוייקט הדגל שלך ואתה מתעסק בערכי הבל? חגי אדלרשיחה • חג חנוכה שמח! • השתמשת כבר בבוט אכלוס הקטגוריות? • ד' בטבת ה'תשס"ט • 18:52, 30 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

אני כל יום עובר על הערכים החדשים, ועל הדרך מוריד את הזבל. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:53, 30/12/08

בקשת מפה

עריכה

התוכל ליצור מפה חופשית המבוססת על המידע שבקובץ:Oref-gaza001.jpg?(בלי המקרא כמובן, בשביל זה יש את {{מקרא}}) הידרו - שיחה 02:30, 31 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

אני אשתדל אבל אני לא יודע אם יהיה לי זמן. אני טס עוד שבוע לחו"ל ועובד עד יום ראשון ויש לי לסיים את פרויקט {{מפת מיקום}} ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 05:40, 31/12/08

שיחת תבנית:מפת מיקום/גאורגיה

עריכה

עבר לשיחת תבנית:מפת מיקום/גאורגיה. חגי אדלרשיחהל-115 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ה' בטבת ה'תשס"ט • 03:49, 1 בינואר 2009 (IST)תגובה

חופשת ויקי

עריכה

שתהיה לך חופשה נעימה! תהנה בטיול ואל תשכח להביא הרבה תמונות (ואם אפשר אז של אתרי מורשת עולמית ). ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:01, 3 בינואר 2009 (IST)תגובה

תודה רבה, אני אשתדל לצלם כמה שיותר, כבר הוספתי תמונות מהטיול הקודם ואני מקווה להוסיף יותר מהטיול הזה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:02, 03/01/09
אחסוך ממך את אוסף הברכות שיצא מפי כשראיתי את דף המשתמש שלך, כדי שלא אעבור על כללי ההתנהגות (הקנאה, הקנאה...). תהנה! עידושיחה 23:31, 3 בינואר 2009 (IST)תגובה
תלך לשלום ותחזור לשלום! ‏עמיחי 06:50, 4 בינואר 2009 (IST)תגובה
תהנה! :) סקרלטשיחה 16:54, 5 בינואר 2009 (IST)תגובה

תבנית:מיקום נוסף

עריכה

השארת אותה עם שגיאת תחביר. אני לא רוצה לשחזר אותך, אז אנא תקן. אתה חושב שתצליח לסדר את עניין הטקסטים העולים זה על זה עד שתיסע? חגי אדלרשיחהל-115 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • י' בטבת ה'תשס"ט • 18:46, 5 בינואר 2009 (IST)תגובה

אני עדיין בודק, לא מוצא את השגיאה שם. אני מקווה שאני אסיים את זה היום. אבל אני לא בטוח לגמרי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 11:05, 06/01/09

משתמש:GilCahana/השימושיה

עריכה

סיכמנו ללכת עם מפת ה-SVG העליונה קובץ:USA location map.svg. אנא שנה את התבנית בהתאם כדי שתתפוס את כל המפות הנחוצות. חגי אדלרשיחהל-115 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • י' בטבת ה'תשס"ט • 05:14, 6 בינואר 2009 (IST)תגובה

בוצע ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 11:22, 06/01/09
אם כן, ניתן למחוק את תבנית:נקודת מיקום/חישוב ארצות הברית. אני לא רוצה יותר מדי מפות מסתובבות פה. בכלל, אתה יכול לעבור על קטגוריה:תבניות עזר למפת מיקום ולהעיף מה שלא צריך? חגי אדלרשיחהל-115 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • י"א בטבת ה'תשס"ט • 18:52, 6 בינואר 2009 (IST)תגובה
כן, אני אעיף את יתר התבניות שלא בשימוש אבל את זאת של ארה"ב אני מעדיף לשמור בכל זאת למקרה שנחליט לחזור אליה או שניצור משהו יותר טוב בסגנון שלה יותר מאוחר. אגב, בקשר לסטייה ניסיתי לבנות משהו, לא כ"כ הלך ולא נותר לי זמן לנסות לתקן כך שויתרתי לעת עתה. אני אנסה עוד חצי שנה לתקן את זה. ביינתים אפשר להכניס את התבנית כמו שהיא ללא פירוט לתפקוד אחרי שהמפות יבדקו. תמצא לך עוד כמה שיעזרו לבדוק את המפות. כשאני אחזור אם אף אחד עוד לא ישכלל את התבנית אני אעבוד על לשפר אותה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:58, 06/01/09

סט של מפות לכל מדינות ארה"ב כמו מיזורי ואלסקה

עריכה

"זה לא לוקח יותר מדקה למפה"... נוכל לקבל בטרם טיסה? תודה. חגי אדלרשיחהל-115 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • י' בטבת ה'תשס"ט • 05:30, 6 בינואר 2009 (IST)תגובה

לדעתי אני לא אספיק לעשות את זה היום אבל אני אסביר לך איך לעשות את זה. אתה ניגש לw:Category:United_States_state_location_maps ומעתיק את הפרמטים לתבנית כמו בתבנית:מפת מיקום/אלסקה. צריך לשנות את הפרמטרים, עליון, תחתון, שמאל, ימין ותמונה. חשוב לשנות את הפרמטרים גם ב"נוסף" וגם בתבנית ההסבר ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 11:22, 06/01/09

עדכונים

עריכה

אם אני כבר מעדכן, כל המפות של ארה"ב מוכנות ועכשיו בודקים אותן. עדכנו עד עכשיו כ-100 מפות של מדינות בערכים. אורי חזר מחופשה ורוצה שהתקן האחיד לא יחול, ובעיקרון לכל אחד שמורה הזכות לשים מפה משלו. הנושא כרגע בבוררות אצל משתמש:איתן. חגי אדלרשיחהל-111 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ה' בשבט ה'תשס"ט • 00:00, 30 בינואר 2009 (IST)תגובה

איך היה בצ'ילי?

עריכה

ספר משהו. חגי אדלרשיחהל-84 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ' באדר ה'תשס"ט • 22:49, 15 במרץ 2009 (IST)תגובה

צ'ילה ממש יפה עשיתי פה כמה טרקים וטיפסתי על הר געש. ואחרי נסיעה של 90 שעות באוטובוס הגעתי לאקוודור ועכשיו אני באיי הגלפגוס יחד עם הנסיך צ'ארלס שהחליט לבקר פה בזמן שאני פה. כנראה ידע שאני מגיע. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:45, 17/03/09

ברוך שובך

עריכה

(משתתף בצערך...) עידושיחה 11:49, 14 ביולי 2009 (IDT)תגובה

סדנה לגרפיקה

עריכה

לצרף אותך בתור אחראי? MT0 - שיחה 15:42, 15 ביולי 2009 (IDT)תגובה

תראה רק אתמול חזרתי לארץ ואני עדיין לא יודע כמה אני אוכל לתרום כאן, כרגע אני אתרום מתי שאני אוכל בלי להיות אחראי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 19:19, 15/07/09
הממ..אני לא אקשה עליך יותר מידי. בהצלחה. מצפים לראות אותך בסדנה. MT0 - שיחה 21:43, 15 ביולי 2009 (IDT)תגובה

נימוס אלמנטרי- והקפדה על כללים

עריכה

העליתי עכשיו את היערך עמים שמיים. אני עוד בבדיקה ואתה ברוב חוצפתך בניגוד לכל הכללים המקובלים בויקיפדיה למרות ששמתי תבנית בעבודה הרשית לעצמך להתערב בעריכה שלי. אבקשך להבא לא לעשות זאת. Hanay - שיחה 16:08, 16 ביולי 2009 (IDT)תגובה

סליחה על ההתערבות. אך התיקון היה בסך הכל בקישור שבור ולא במהות. הדבר היה בסך הכל ניסיון לעזור, שוב מצטער אם הדבר הפריע לעבודך. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 16:13, 16/07/09
ה-בסה"כ שלך אינו במקום. יש חוקים שנקבעו מסיבה כל שהיא. אני בדיוק בדקתי נושא זה ותיקנתי במקביל אליך. אין כלל שאומר שערך הנמצא בעבודה אם זה תיקון של קישור יש לך זכות להתערב גם אם לא עברו 7 ימים מאז העריכה האחרונה. אני לא זקוקה לעזרה שלך, אני יודעת לבדוק לבד. אבקשך להקפיד להבא בנושא. Hanay - שיחה 16:17, 16 ביולי 2009 (IDT)תגובה
אין בעיה, רק צריך גם לדעת לקבל התנצלויות ולא להמשיך לתקוף. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 16:24, 16/07/09
גיל, מכיוון שכנראה אני מבוגרת ממך בכמה שנים טובות, אתן לך עצה טובה. כאשר מתנצלים לא אומרים או כותבים בסה"כ, כי בדרך זו אתה מוריד מערך ההתנצלות, אתה ממעט אותה. גם בתגובתך השניה אתה נוזף בי. לכן חזרתי וציינתי כדי שתבין באמת את הנושא. מכל מקום התנצלותך התקבלה ושיהיה לך יום טוב Hanay - שיחה 16:33, 16 ביולי 2009 (IDT)תגובה
אני חושב שאת לוקחת את זה קשה מידי, וגם ההערה הראשונית שלך לא במקום. אצלנו לא כותבים "ברוב חוצפתך", אלא אם מדובר בוויכוח סוער שאיבד פרופורציה. אחרי ההתנצלות שלו, היית פשוט צריכה להגיד "מקבלת את ההתנצלות" וחסל. אינך צריכה לתת לו עצות כיצד להתנצל, ואינך צריכה להבהיר לגיל את הכללים, כי אני מניח שאת מנסה להיעזר בכללים בתוקפנות יתר, בשביל ההערה הכמעט פוגעת הזאת. כוונתו הייתה קל לטוב MT0 מחוץ לחשבון

שיחת משתמש:חגי אדלר/ניסויים

עריכה

אחרי שנחת קצת, זה המקום להפציץ בבקשות... עיין שם בדיון. נותרו מספר בעיות תשתיתיות פתוחות. בנוסף, גם כמה נושאים פתוחים שהעלה DMY בדף השיחה שלי. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"ט בתמוז ה'תשס"ט • 03:19, 21 ביולי 2009 (IDT)תגובה

סדנה

עריכה

אני רואה שאתה פעיל שם. יש הרבה בקשות לתרגום מפות CIA למדינות. זה דבילי לגמרי כי בעשירית עבודה מכניסים כיתוב עברי למפות הדינמיות שזה יותר יפה ובטח יותר מדויק. קח פיקוד על העבודה המיותרת הזו. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ב' באב ה'תשס"ט • 04:24, 23 ביולי 2009 (IDT)תגובה

רוב המפות שאני רואה שיש לתרגם הן מפות שלא יכנסו לקטגוריה של המפות הדינמיות כך שאין יותר מדי בעיות שם. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 04:26, 23/07/09
ראה למשל את תמונה:Oop2.jpg. הסדנה השקיעה בה ימבה עבודה, ובסוף יצאה מפה נחותה מזו שאנו מייצרים, ועוד עם קישורים ושאר טובין. הבקשות האלה כל הזמן זורמות, וחבל. כדאי לבקש מחברי הסדנה לא לטפל בבקשות כאלה יותר. תן להם קורס קצר על המפות הדינמיות, ומעתה ייצרו מפות כאלה כשמגיעה בקשה. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ב' באב ה'תשס"ט • 04:34, 23 ביולי 2009 (IDT)תגובה
אכן ביזבוז המפה הזאת, והיא באמת באיכות גרועה. באשר למפות הדינמיות זו לא עבודה של הסדנה. חוץ מהיצירה של המפה הבסיסית אבל כנראה שאת העבודה הזאת נשאיר למומחה NNW. ליצירת המפות הדינמיות צריך מיזם נפרד וצריך למצוא מתנדבים. כמובן שאני אהיה שותף למיזם. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 04:39, 23/07/09
אם רק תפתור את בעיית חוסר השליטה בגודל הכתב, נוכל לדחוס למפות יותר אינפורמציה. יש לי כבר קובץ ערים שהכנתי ונוכל לאכלס את כל המפות בכיתוב עברי עם בוט. כך שיהיה צורך רק לטפל במדינות שכנות. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ב' באב ה'תשס"ט • 04:57, 23 ביולי 2009 (IDT)תגובה
זכור לי משהו שרציתי לטפל בזמנו בגודל הכתב נראה לי שזה אפשרי. שאני אתאפס על התבנית אני אוסיף את האופציה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 05:03, 23/07/09
רוב הבקשות בסדנה בהקשר של מפות הן לתרגום. המפות כבר מופיעות בערכים, ועדיף לתרגמן מאשר לחכות שכל המפות בוויקיפדיה יתחלפו בטובות ומדויקות. הדוגמה שהבאת היא אכן גרועה, וזו הייתה פשלה שלי. לא נוכל להתעלם מבקשות בסדנה, לא משנה סוג המפה שמביאים לנו בבקשות בסדנה MT0 - שיחה 08:02, 23 ביולי 2009 (IDT)תגובה
MT0, זו בדיוק הנקודה הגרועה שאני מצביע עליה. באמור לעיל אתה רק משריש את הבעיה. אם אתם מקבלים בקשה לתרגם מפה, כל מה שיש לעשות זה ליצור לה מפה דינמית בעברית ולשים בערך במקום. כך עשיתי בפולין או במאוריטניה ובכל המדינות בקטגוריה קטגוריה:תבניות מיפוי עם כיתוב בעברית. כיוון שגיל יודע לייצר כיתוב מפות כזה בקלות, מוטב תניחו לו לייצר מפה חליפית ולא לתרגם את המפות הנחותות האלה. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ב' באב ה'תשס"ט • 13:16, 23 ביולי 2009 (IDT)תגובה
אם אתה אומר.. גיל, כל מפה (80% מהבקשות בסדנה) אלייך? MT0 - שיחה 20:32, 23 ביולי 2009 (IDT)תגובה
קודם כל לא מדובר פה בכל מפה. מדובר במפות בסיסיות שהיא רק מפת המדינה והערים בה לא מפות טופוגרפיות או מפות של אזור מסויים שיש לה ייעוד ספציפי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:35, 23/07/09

כתבתי לפני התנגשות עריכה: לא אמרתי כל מפה. אורי מקריץ מפות מטיז אל נבי, ולאלה לא מתאימות הדינמיות. אבל מפות CIA של מדינות בפירוש אין סיבה בעולם לתרגם. ראיתי שם עכשיו בקשה לאיי סיישל. אמנם אין לנו עדיין מפה תקנית לאיים אלה, אבל אם תייצרו מפה דינמית, באופן אוטומטי היא תיושם כשתגיע המפה התקנית. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ג' באב ה'תשס"ט • 20:39, 23 ביולי 2009 (IDT)תגובה

סדנה 2

עריכה

כשמגלים בעיות מארכבים אצלכם...? ארכבת לי את השאלה. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ב' באב ה'תשס"ט • 05:31, 23 ביולי 2009 (IDT)תגובה

בטעות. ראיתי את התגובה הראשונה שלך ולחצתי על עריכה לפני שהופיעה התגובה השניה, שוחזר ואני אבדוק. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 05:34, 23/07/09
קוסטלו מודה שיש צורך במפה נוספת... חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ג' באב ה'תשס"ט • 20:40, 23 ביולי 2009 (IDT)תגובה
באמת יש צורך במפה נוספת, גם אם נזיז מעט יצא שבאר שבע נחתכת בשתייהן או שהיא ממש בפינה, לדעתי היא צריכה להיות במרכז המפה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:42, 23/07/09
זו הסיבה העיקרית. וגם מפה 12 לא מספיק מזרחה וזה יוצר בעיות בתצוגת הלשון. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ג' באב ה'תשס"ט • 20:43, 23 ביולי 2009 (IDT)תגובה

בעיה

עריכה

תוכל לפתור לי את הבעיה באזור קנה המידה שבקובץ:Map of Goree-he.svg..? MT0 - שיחה 08:39, 24 ביולי 2009 (IDT)תגובה

מוזר הפס השחור, אני לא רואה אותו באינקסקייפ. גם היה לי אתמול מקרה שלא ראיתי אות באינקסקייפ אבל ראיתי אותה בקובץ שהעלתי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:46, 24/07/09
נסה לקחת את הקובץ המקורי, לתרגם אותו מהתחלה, ולהעלות כגרסה חדשה לשלי.. MT0 - שיחה 20:51, 25 ביולי 2009 (IDT)תגובה
לא הצלחתי לטפל בה. נסה להעלות חדשה לשלי, או להעלות חדשה משלך MT0שיחהבואו לבחור סמל חדש לסדנה לגרפיקה21:27, 27 ביולי 2009 (IDT)תגובה

ז'בוטינסקי

עריכה

שלום גיל. אין לי בעיה עם החזרת הקטגוריה של הבונים החופשיים, רק רציתי להבהיר שה"מקור" המתאים לקטגוריה הוא התייחסות בגוף הערך. משאין את זה, הקטגוריה נראית תלושה. תודה, אלוןשיחה 13:54, 26 ביולי 2009 (IDT)תגובה

אתה צודק, באמת ראוי להזכיר את זה בערך, כמו שז'בוטינסקי מוזכר בערך על הבונים החופשיים, רק לא מצאתי מקום ראוי להוסיף את זה, כי בכל זאת זה פרט שולי בחייו. אבל מקורות לא חסרים לכשימצא המקום. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 17:17, 26/07/09

w:File:Burkina Faso Locator.png

עריכה

למה לא השתמשת במפה זו ליצור לה תבנית? כי אין היטל טוב? חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ו' באב ה'תשס"ט • 23:43, 26 ביולי 2009 (IDT)תגובה

המפות שלקחתי היו המפות שלקחתי מהצרפתים, ולאחר מכן הוספתי מפות שהצלחתי למצוא, את זאת לא מצאתי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 00:36, 27/07/09
היא טובה? אפשר לארגן לה תבנית? חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ו' באב ה'תשס"ט • 00:37, 27 ביולי 2009 (IDT)תגובה
אני מניח שכן, רשומים הגבולות במפה. כמובן שצריך לבדוק אותה כמו יתר המפות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 00:39, 27/07/09
היכן אתה רואה את 4 הגבולות? כי אני לא רואה... חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ו' באב ה'תשס"ט • 00:47, 27 ביולי 2009 (IDT)תגובה
מצאתי חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ו' באב ה'תשס"ט • 00:48, 27 ביולי 2009 (IDT)תגובה

סמליל לסדנה

עריכה

הי גיל. אולי תרצה לקחת חלק ביצירת סמליל לסדנה ובחירתו. להתראות בסדנה, • רוליג - שיחה 16:11, 27 ביולי 2009 (IDT)תגובה

שיחת משתמש:חגי אדלר

עריכה

הם מתנפלים עלי... חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ז' באב ה'תשס"ט • 02:49, 28 ביולי 2009 (IDT)תגובה

אצטדיונים

עריכה

עבר לשיחת תבנית:מפת מיקום. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' באב ה'תשס"ט • 09:04, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה

משתמש:חגי אדלר/ניסויים

עריכה

עבר לשיחת תבנית:מפת מיקום. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' באב ה'תשס"ט • 09:06, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה

ריכוז בקשות בנושאי מפות

עריכה
  1. הגדלת המפות עם הנקודה - תומר א. עבד על זה והתקדם רבות. התייעץ איתו היכן זה עומד
  2. הנקודה חייבת להיות 12 נקודות אחרת המיקום מתפקשש
  3. קבצי נקודה מסוג SVG לא עובדים טוב ב-IE6. עקפנו את הבעיה בהסבה ל-GIF אבל אני לא אוהב את זה
  4. היסט של הכיתוב שנגרם עם הקטנת או הגדלת המפה
  5. לתעד את השינוי בתבנית:מפת מיקום גם בחלק התחתון של "הכנת תבניות עבור מדינות" וגם את מאפייני שדה כותרת ששונו
  6. להגדיר ל-DMY מה הבוט צריך לעשות בתבניות
  7. רקע לבן למציין במפות שאינן SVG

חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' באב ה'תשס"ט • 08:58, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה

מונדיאל 2010

עריכה

כל הכבוד. יצא זהה לחלוטין. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' באב ה'תשס"ט • 09:29, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה

ותראה אולימפיאדת לונדון (2012). חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' באב ה'תשס"ט • 10:28, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה
המפה של לונדון סוטה מעט. באשר למפת המונדיאל, עדיין אפשר להוסיף ידנית את המדינות השכנות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 10:38, 29/07/09
לונדון - ראה שיחת תבנית:מפת מיקום/לונדון. הראה לי איך אתה מוסיף מדינות במונדיאל. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' באב ה'תשס"ט • 10:43, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה
ראה בערך הוספתי את המדינות לפי המידע שבתבנית:מפת מיקום/דרום אפריקהגיל כ. (שיחה) ♠ 11:07, 29/07/09
אחלה טריק! אהבתי. אבל בחייאת זומזום, תתעד את כל זה, שלא ישאר ביו שנינו. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' באב ה'תשס"ט • 11:41, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה
אגב שהסתכלתי במונדיאלים נזכרתי שאין עדיין מפה נורמלית לברזיל, תבקש מ-NNW נראה לי שברזיל אמורה להיות בעדיפות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 11:08, 29/07/09
בסדר, אכתוב לו. הוא לא אוהב להתעסק עם מדינות גדולות כי כל מיני חוכמולוגים, כמו אצלנו, מייעצים לו מה לעשות וזה מעצבן אותו... ראה את מחוזות פולין. אני עם מחלקת ניסוי ופיתוח גמרתי, והעברתי לצוות PRODUCTION. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' באב ה'תשס"ט • 11:37, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה
אני יוצר קובץ GIF חדש למשושה כי הוא לא נראה טוב והלבן מסביב נראה גם בSVG ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 11:39, 29/07/09

חגי בדקתי עכשיו את קבצי ה-GIF והגעתי למסקנה שרואים בהם רקע לבן גם במפות הסטנדרטיות, רק שבקושי שמים לב בגלל הבהירות. לדעתי למרות הבעיה בIE6 עדיף להשתמש בקבצי SVG ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 12:18, 29/07/09

גם אני חושב כך, אך בזמנו הייתה מהומה. יש לך IE6? אתה יכול לבדוק כמה זה גרוע? חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ט' באב ה'תשס"ט • 18:05, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה
יש לי 8, אבל נראה שהידרו פתר את הבעיה. בכל אופן המשושה נראה לי גדול מדי ולמען האמת הוא די מכוער ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:08, 29/07/09
אז תקטין... יש לנו עיגול, משולש, ריבוע, מעויין, מחומש אז הוא הבא בתור... יש לך רעיון אחר? חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ט' באב ה'תשס"ט • 18:18, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה
צורת מגן נראית הגיונית ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:20, 29/07/09
יש לך דוגמה? חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ט' באב ה'תשס"ט • 18:24, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה

הנה 4 דוגמאות לצורה:

איזה הכי טוב לדעתך? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:28, 29/07/09

הראשון מימין נראה הכי יפה לטעמי. רוצה ליצור אחד סגול ושקוף? חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ט' באב ה'תשס"ט • 18:33, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה

אני אחכה להידרו כי אני לא מצליח ליצור קובץ GIF שקוף. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:35, 29/07/09
העלתי את שמתי אותו בתור מחוז לבדיקה, מה אתה אומר? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:48, 29/07/09
נהדר. העלה אותו גם למחוז נוסף באפור. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ט' באב ה'תשס"ט • 00:29, 30 ביולי 2009 (IDT)תגובה
מה דעתכם שבמקום הסמלים האלו שרק מוצאים את הנשמה בגלל שאקספלורר 6 נחות נשתמש בסמלים שבגופן דוגמת החתימה של גיל? אצלי מה שיש בhttp://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Unicode_characters#Geometric_shapes עובד. איך זה מתפקד עם חבילת הגופנים הדלה שבחלונות? הידרו - שיחה 23:06, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה
זה לא טוב אני רואה שם כמעט ורק את המשולשים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 00:41, 30/07/09

בוט

עריכה

אני מרגיש בנוח. תכין בבקשה מפרט ל-DMY. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' באב ה'תשס"ט • 10:51, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה

יש משהו? חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • י"ד באב ה'תשס"ט • 06:06, 4 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

משושה

עריכה

ראיתי שהידרו העלה גרסה חדשה. האם הסתדר? MT0שיחהבואו לבחור סמל חדש לסדנה לגרפיקה15:54, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה

הידרו ענה לי בדף שיחתי MT0שיחהבואו לבחור סמל חדש לסדנה לגרפיקה16:09, 29 ביולי 2009 (IDT)תגובה

כדורגל

עריכה
קובץ:Ani bola.gif

סדר את המציין הזה של מפת מיקום שלא יסתובב. חום הקיץ פה משפיע על אנשים לרעה... תודה. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • י"ד באב ה'תשס"ט • 04:34, 4 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

יש בעיה בלשים קובץ אחר כמו קובץ:Soccerballplain.gif?♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 16:57, 04/08/09
יש לתמונה הזאת רקע לבן. ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 17:02, 04/08/2009
טוב אני אטפל בזה כשיהיה לי זמן. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 17:02, 04/08/09
חגי. הגישה שלך לא לעניין. הקריסטל פאלאס מגניב, ויש לו בהחלט מקום באתר הרשמי של האליפות. לא באנציקלופדיה. ‏Ori‏ • PTTהסדנה לגרפיקה. איתי בכל מקום 00:42, 5 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

אינקסקייפ

עריכה

מחקתי את התוכנה ואני נאלץ להתקין אותה מחדש. האינקסקייפ שלך בעברית? אם כן, תן לי לינק ישיר להורדה של הגרסה העברית MT0בוחרים סמליל חדש לסדנה לגרפיקה! מי התגעגע לשיטת השולצה?שיחה • • 00:40, 5 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

מה שהוא הפנה אותי בסדנה. זה היה בעברית. ‏Ori‏ • PTTהסדנה לגרפיקה. איתי בכל מקום 00:44, 5 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה
הפנתי אותך בסדנה לערך. אם באתר יש בעברית את זה אני לא יודע. אני התקנתי את האינקסקייפ לפני איזה שנה וזה לא בעברית. בכל אופן אני לא אוהב להשתמש בתוכנות בעברית. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 01:01, 05/08/09
תודה. התקנתי בעברית בהצלחה. פשוט הורדתי את הגרסה החדשה מהאתר הרשמי וזה בעברית אוטומטית. כך שיש לי את הגרסה החדשה ובעברית =] אני מקווה להצליח ליצור אנימציות בקרוב MT0בוחרים סמליל חדש לסדנה לגרפיקה! מי התגעגע לשיטת השולצה?שיחה • • 01:13, 5 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

מפה אילמת של ברזיל

עריכה

אני מבקש שתודה באופן אישי לשיחת משתמש:NordNordWest/maps. הוא עשה מאמץ מיוחד ומהיר לבקשתי, ומגיע לו קצת מחמאות מהקהילה. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ט"ז באב ה'תשס"ט • 23:47, 5 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

גיל ראה שם פיסקה חדשה שפתחתי, בנוגע להסברים איך אנו מייצרים מפות מולטי ערים. לתגובתך אודה. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ט"ז באב ה'תשס"ט • 12:32, 6 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה
אני נוסע עכשיו ואחזור רק ביום ראשון או שני. אני אשתדל להכין לו הסבר מפורט על התבנית שאחזור. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 14:18, 06/08/09
נסיעה טובה. לא להשתכר... חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ט"ז באב ה'תשס"ט • 15:18, 6 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה
תזכורת. הבחור מעוניין. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"ב באב ה'תשס"ט • 21:22, 11 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה
אני אעשה את זה שיהיה לי זמן, אני כבר שבוע לא מוצא זמן לשבת יותר מעשר דקות על המחשב. וכנראה שזה הולך להיות ככה עוד יותר עוד חודש שאני אתחיל ללמוד... ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 01:02, 12/08/09

תבנית:נקודת מיקום

עריכה

ראיתי ששיחקת שם. שים לב שמחוז נוסף הוא עדיין המשושה הישן. לטיפולך אודה. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"ז באב ה'תשס"ט • 19:31, 16 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

התיקונים שעשיתי שם הם דברים בקטנה ששמתי לב אליהם תוך כדי כתיבת ההסבר, אני עדיין לא מצליח למצוא יותר מכמה דקות כל יומיים במחשב ככה שאני אסיים לטפל בדברים לכשיהיה לי זמן. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 00:13, 18/08/09

שאלה

עריכה

שלום שלום, יש לי שאלה קטנה לגבי חתימתך: אני קצרתי את חתימתי במקום "שיחה" התאריך העברי מעביר אותך לדף שיחה שלי. ראיתי את החתימה שלך, ורציתי לדעת איזה קוד השתמשת? אני מעדיף חתימה יותר קצרה ללא IDT (מיותר לגמרי). תודה מראש, ‏Metzujanכ"ח באב 10:54, 18 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

שמתי בהעדפות בתור חתימה: ♠ [[משתמש:GilCahana|גיל כ.]] ({{ס:#שווה:{{ס:שם הדף המלא}}|שיחת משתמש:GilCahana|'''שיחה'''|[[שיחת משתמש:GilCahana|שיחה]]}}) ♠ {{ס:#זמןמ:H:i, d/m/y}} ואני חותם רק עם 3 תילדות '~~~' ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:30, 20/08/09
גיל, למה המגן במחוזות ב-GIF? זה מתכווץ רע ‏Ori‏ • PTT15:01, 21 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה
נאמר לי שבזמן שלא הייתי פה הגעתם למסקנה שהאייקונים יהיו ב-GIF בגלל בעיות עם אקספלורר 6 ו-SVG ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 17:17, 21/08/09
תודה להסבר! ‏Metzujanד' בחשוון 15:56, 22 באוקטובר 2009 (IST)תגובה

ויקיפדיה:סדנה לגרפיקה#מאצ'ו פיצ'ו 1

עריכה

אתה זוכר את זה, גיל? ‏Ori‏ • PTT22:53, 22 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

מצטער שהזנחתי את זה, אשתדל לטפל לפחות בבקשה הזאת במהלך השבוע. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 12:04, 23/08/09
אחי, החלפתי למספרים ‏Ori‏ • PTT16:13, 26 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה
בכיף, רק חבל שהעלת כקובץ נוסף ולא במקום. בנוסף ראיתי שהזזת כמה מהמספרים קצת. זה בכוונה או בטעות? כי זה יש כמה שלדעתי בוודאות לא היו אמורים לזוז. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 16:21, 26/08/09
בשביל מה לדרוס? הזזתי כדי שלא יעלו על המבנים. זה מספיק לייד. אני עושה את זה לפעמים. ‏Ori‏ • PTT16:24, 26 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה
גיל, יש עוד עבודה בסדנה שהתחלת ולא הספקת לסיים ויקיפדיה:סדנה לגרפיקה#ישן - נעלם איכשהו.... בעד המצב שנוצר, אני אודה אם תנסה לגמור את זה. ‏Ori‏ • PTT21:31, 30 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה
אני אשתדל לסיים בקרוב, שבוע הבא אני מתחיל ללמוד והשבוע אני בנופש עם החברה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:32, 30/08/09
זה יותר חשוב ממנה. החברה הולכת, ההיסטוריה נשארת. תודה כל אופן. ‏Ori‏ • PTT21:35, 30 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה
אם כל הכבוד, זה לא יותר חשוב ממנה, ובכל זאת אני אשתדל. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:36, 30/08/09
זו היתה בדיחה כאילו... ‏Ori‏ • PTT21:37, 30 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה
אני יודע, חוש ההומור שלי חטף קילקול קיבה איפשהו... ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:39, 30/08/09
לא נורא. הקלקול עובר, החברה נשארת. יאללה, לילה טוב. ‏Ori‏ • PTT21:40, 30 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה
לילה טוב ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:43, 30/08/09

לגיל שלום

עריכה

אני מודה לך על העזרה בעריכה. ברומניה, כנראה גם בארצות אחרות, יש כפרים גדולים הנקראים "קומונה" (כפר גדול), המורכבים מכפרים יותר קטנים הנקראים "סאט" (כפר קטן או כפר בכלל). אני חשבתי לתרגם את הכפר הקטן על ידי "ישוב" וcomuna על ידי המילה "כפר". אני אתקן - אכתוב ישוב קטן, חלק מהכפר... Ewan2 - שיחה 01:20, 9 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה

קלפים

עריכה

גיל שלום,

לעת עתה, אולם התבניות משמש רק לתבניות מידע שבראש הערך. קוריצהשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:46, 13 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה

אין בעיה, ראיתי את העברתך, אין הבדל בין זה לבין דיון חשיבות באופן כללי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:49, 13/09/09

תורת הקשרים

עריכה

אשמח מאד לקבל סיוע בסידור האיורים בערך. כמעט כולם במעמד של איורים מלווים, שצריכים להופיע משמאל לטקסט בפסקה המתאימה, ולא בשורות נפרדות. עוזי ו. - שיחה 13:08, 18 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה

בדיוק הייתי באמצע סידור בזמן ששיחזרת, בכל אופן אני אעשה את זה שוב. בנוסף בטבלאות שיצרתי האם אתה רואה בצד השמאלי של התמונה הימנית? משום מה אני רואה אותו באקספלורר אבל לא בפיירפוקס. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 13:10, 18/09/09
איך התצוגה עכשיו? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 13:18, 18/09/09
מצוין. יש עוד מקום לשיפור, אולי על-ידי הרחבת הטקסט... עוזי ו. - שיחה 13:55, 18 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה

גיל, יש שם כמה אתרים שונים. תוכל לשלב אותם במפת אדלר. אני לא יודע איך. אחורי זה אני אסתכל בתחביר ואדע. בעננין המפות של קנדה ראה תשובה בדף השיחה שלי. ‏Ori‏ • PTT20:46, 28 בספטמבר 2009 (IST)תגובה

מפת אדלר??? בכל אופן הדרך ממש פשוטה פשוט מוסיפים פרמטרים שם1, שם2..., אורך1..., רוחב1..., סוג1... כיוון כתב1... אם תסתבך עם זה יהיה לי זמן מחר בערב לעשות את זה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 01:15, 29/09/09
מחכה להיום בערב. ‏Ori‏ • PTT11:51, 29 בספטמבר 2009 (IST)תגובה
גיל, הרבה תודה על שתי המפות בפולין ובעומאן ‏Ori‏ • PTT19:48, 29 בספטמבר 2009 (IST)תגובה
בכיף ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 19:52, 29/09/09

מפות

עריכה

שיחת תבנית:מפת מיקום/ניו ברנזוויק - תקין, שיחת תבנית:מפת מיקום/נובה סקוטיה - הערה, שיחת תבנית:מפת מיקום/מניטובה - הערה, שיחת תבנית:מפת מיקום/אי הנסיך אדוארד - תקין, שיחת תבנית:מפת מיקום/אונטריו - הערה, שיחת תבנית:מפת מיקום/אלברטה - תקין. ‏Ori‏ • PTT11:53, 29 בספטמבר 2009 (IST)תגובה

קרישק

עריכה

זו תרומת אלמוני שדורשת הוכחה או סימוכין האחד והיחיד - שיחה 18:27, 29 בספטמבר 2009 (IST)תגובה

המון תאריכים הם תרומות של אנונימיים. יש מקרים בהם ניתן לאמת את התאריכים ומקרים שלא. אני לא רואה סיבה שלא להאמין לדברי האנונימי במקרה זה, הדבר לא נראה כהטעיה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:36, 29/09/09
אנונימי שניגש יש לדף התאריכים, כותב בו משהו וזו תרומתו היחידה חשוד, אלא אם יוכח אחרת. אדם סביר היה מגיע לערך ומתקן בו. האחד והיחיד - שיחה 18:37, 29 בספטמבר 2009 (IST)תגובה
יכול להיות, אבל אנונימים מוסיפים לרוב איפה שהם רואים ולא חושבים בגדול. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:45, 29/09/09

כנסיות העץ בדרום פולין קטן

עריכה

למה את גודל המספרים לצורך מקרא לא נתת עם פרמטר גודל כתב? זה הרבה יותר נוח ונכון מאשר כתב קטן. Maps - שיחה 22:54, 29 בספטמבר 2009 (IST)תגובה

רק היום ביקשתי מ-DMY להריץ את הבוט לעדכן את השינוי בכל התבניות. כרגע עדיין לא ניתן לעשות את זה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:56, 29/09/09
אבל בפולין זה כך כבר מלפני חודשיים... Maps - שיחה 00:17, 30 בספטמבר 2009 (IST)תגובה
נכון, שכחתי מזה, אני אעדכן את זה עוד מעט. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 00:18, 30/09/09

מגדל מרגנית

עריכה

הפעל שיקול דעת לפני שאתה משחזר לשווא. לתשומת לבך. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

הפעלתי שיקול דעת מצויין, לא אומרים "על אודות..." אומרים "אודות..." ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 19:39, 02/10/09

סדנה#ברלין

עריכה

גיל, סתכל שנייה שם. ‏Ori‏ • PTT16:53, 4 באוקטובר 2009 (IST)תגובה

סתכל עוד שנייה, גיל ‏Ori‏ • PTT00:34, 7 באוקטובר 2009 (IST)תגובה

אתה מוכן ?

עריכה

אני רוצה להריץ את בוט תיקון המפות ‏ΔΜΫ‏ • שיחה • 22:14‏, 11/10/2009 • כ"ד בתשרי ה'תש"ע

תודה, תגובה בדף שיחתך. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 19:23, 12/10/09

בצק שוקולד

עריכה

היי גיל. כפי שצפיתי, שום דבר משמעותי לא קרה עם הערך הבזיוני הזה וזה פשוט מביך שהדף הזה נמצא ככה בויקיפדיה כבר שבוע. בהמשך להערתך בדף השיחה שלי, הנה הוא לטיפולך. תבנית חשיבות או עבודה מתיישנת יהיו בזבוז זמן. צריך להסביר לקונדיטור שככה לא עובדים כאן. בברכה, אנדר-ויקשיחה 19:09, 16 באוקטובר 2009 (IST)תגובה

עדיין ממתין להתייחסות. קח אחריות, גיל. אנדר-ויקשיחה 11:52, 21 באוקטובר 2009 (IST)תגובה

taklada?

עריכה

אך היא עיסוקי המרכזי Nachum (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

מה? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 13:02, 20/10/09
אה, תודה ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 13:03, 20/10/09

Colombia location map

עריכה

Hello! It has been me who gave the coordinates of the map, not User:Shadowxfox. There is a problem with the software which still sometimes show the older version of "Colombia location map.svg". This older version reached up to Cuba so the coordinates won't fit at all. I tried some places here (subpage at de:WP). Not every point fits 100 % but I think it's not completely wrong. I already told Shadowxfox that I had to re-adjust the coordinates after the software shows the new version in a high definition (this doesn't work, at least when I try it, don't know why) I had to find the coordinates with a low-resolution version which was quite difficult. NNW - שיחה 10:59, 3 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

It's as I thought what has happened: Somehow you have the old version of the map, it reaches up to Cuba. At de:Vorlage:Positionskarte Kolumbien you can see how it should be. I really don't know why the software isn't updating the file. Or to be correct: Updating it now and then. NNW - שיחה 18:35, 3 בנובמבר 2009 (IST)תגובה
I don't know why but I see the same picture that is in my template in your template and not the old one with Cuba in it but still it looks wrong. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:44, 03/11/09
Could you send me a screenshot of it to xxx[at]xx.de? NNW - שיחה 18:47, 3 בנובמבר 2009 (IST)תגובה
Well, I don't know why but now it's working, so screen shot is not needed anymore, thanks anyway.... wonders of wikipedia ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:53, 03/11/09
I just purged the file at Commons, perhaps this was necessary. NNW - שיחה 18:56, 3 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

תנשמת לבנה

עריכה

היי גיל. שים לב בבקשה. סקרלטשיחה 22:26, 8 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

מצטער אכן לא שמתי לב. אך האמנם ארע דבר מוזר, לפי הודעת השחזור האוטומטית נאמר שהערך שוחזר לגירסתו של מוטי "(נוכ) (אחרון) 15:30, 8 בנובמבר 2009 GilCahana (שיחה | תרומות) (5,326 בתים) (+1) (שוחזר מעריכה של 89.138.159.73 לגרסה 7822270 של Motyp) (ביטול) " ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:31, 08/11/09
כן ראיתי. זה באמת מוזר. אשמח להמליץ עליך במפעיל נולד אגב. סקרלטשיחה 22:32, 8 בנובמבר 2009 (IST)תגובה
תודה על ההצעה. באמת ההרשאות עשויות להועיל לי אך לצערי אני לא חושב שאוכל לתרום יותר מדי בתקופה הקרובה, אני בתחילתה של שנה ראשונה בטכניון ודי לחוץ בלימודים ככה שהתרומה שאני נותן כן היא די מינורית. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:34, 08/11/09
כרצונך. סקרלטשיחה 22:36, 8 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

טובאלו?!?

עריכה

גיל, מה עם סין?!? ‏Ori‏ • PTT15:37, 19 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

אני לא יוצר את המפות, כשתהיה מפה טובה לסין נעדכן גם אותה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 15:40, 19/11/09

איך יוצרים מפות?

עריכה

שלום, תוכל להתייחס לשאלה ששאלתי בויקיפדיה:סדנה לגרפיקה#איך יוצרים מפות?. בתודה מראש, טוקיוני 23:55, 22 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

גיל

עריכה

מפות מיקום במלטה לא להחליף. זה על בסיס סיכום ישן שבגלל הדיוק של מפות המועצות המקומיות שהן גם SVF, ובגלל גודל הערים, עדיף מה שיש ‏Ori‏ • PTT00:08, 29 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

כרצונך, בכל אופן כאשר יהיה בה פירוט אני חושב שעדיף יהיה עם המפה הדינמית ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 00:11, 29/11/09
וואלה. אז נראה. זה דיי מיותר במדינה שהגודל שלה הוא 300 קמ"ר, אין בה נהרות, הרים או אגמים. ‏Ori‏ • PTT00:20, 29 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

הפניות

עריכה

שלום גיל, כשאתה מבקש למחוק הפניה שהתייתרה, אל תרוקן את התוכן שלה. חשוב שתקציר המחיקה האוטומטי יפנה לדף החדש, וריקון הדף מקשה על זה. תודה, ‏odedee שיחה 00:56, 2 בדצמבר 2009 (IST)תגובה

צודק, אקח את זה בחשבון פעם הבאה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 00:57, 02/12/09
חזרה לדף המשתמש של "GilCahana/ארכיון2".